jij gaat er al dus heenquote:op dinsdag 22 juni 2004 19:46 schreef baajguardian het volgende:
dit is de jezus grapjes topic
let wel : het moet grappig wezen , als het niet grappig is , ga je naar de hel
jij komt dus al in de hell, ik heb nog geen garpje gezien hiero.quote:op dinsdag 22 juni 2004 19:46 schreef baajguardian het volgende:
dit is de jezus grapjes topic
dan heeft u een serieus probleemquote:op dinsdag 22 juni 2004 19:46 schreef baajguardian het volgende:
quote:op dinsdag 22 juni 2004 19:44 schreef xebrozius het volgende:
jezus liep met zijn loeizware kruis naar de heuvel van gomorra toen iemand in het publiek aan hem vroeg: "jezus, denk je dat je het gaat halen met dat kruis?"
waarop jezus antwoorde: "ja, ik denk het wel maar pin me er niet op vast".
vrij naar theo maassenŠ
zeg...zoon...niet zon grote mond tegen je pappaquote:op dinsdag 22 juni 2004 19:52 schreef stoepjong het volgende:
oké dit topic is nu van mij, rot allemaal maar op.
zullen ze in de hell ook bier hebben?
ga langer bedenken.....quote:op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef #ANONIEM het volgende:
"jezus christus" zegt miep in de kerk.
voor jou is dat meneer christus zegt de pater.![]()
zelf bedacht![]()
goh, helemaal zelf??? knap hoorquote:op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef #ANONIEM het volgende:
zelf bedacht![]()
quote:op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef #ANONIEM het volgende:
zelf bedacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar deze heb ik volgens mij al eens eerder in een topic vermeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |