daarom zeggen wij: ´Een B team!´ Voor waar A niet genoeg is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo spannend als een A-team aflevering, er lijkt van alles te gebeuren, maar eigenlijk weet je vanaf de eerste minuut hoe het af gaat lopen.
Als ik ga schelden en de regels overtreed doe jij er niks tegen? Lekkere mod ben jij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor een FOK! waar niemand bepaalt wat ik moet posten, dus ook jij niet.
Ik zou eens teruglezen wat ik precies bedoel, het is niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Als ik ga schelden en de regels overtreed doe jij er niks tegen? Lekkere mod ben jij.
Jij zegt dat je voor een forum bent waar niemand bepaald wat je moet posten. Ten eerste bepalen we dat niet en ten tweede denk ik hierdoor dat jij ook bedoeld: ´ ik ben voor een forum waar niemand bepaald wat ik niet moet posten´.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou eens teruglezen wat ik precies bedoel, het is niet echt moeilijk.
Je hoofd in het zand steken is nooit een oplossingen geweest.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo spannend als een A-team aflevering, er lijkt van alles te gebeuren, maar eigenlijk weet je vanaf de eerste minuut hoe het af gaat lopen.
En waar je niet over bepaalde dingen moet inhouden omdat je bepaalde visie's niet mag hebben. Een totaal vrij informatie stroom is nodig voor een vrij maatschappij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Jij zegt dat je voor een forum bent waar niemand bepaald wat je moet posten. Ten eerste bepalen we dat niet en ten tweede denk ik hierdoor dat jij ook bedoeld: ´ ik ben voor een forum waar niemand bepaald wat ik niet moet posten´.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Strijd onder een groot leider en vooraanstaand karakter op vele grote fora ( inmiddels ook op fok o.a. vrienden met de admin)
gr ria
Er is geen Nederlands forum die net zo uitgebreid is als FOK!. De meeste forums gaan over een bepaald ding.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:24 schreef Resistor het volgende:
democratie, en als het mij niet meer bevalt g
Tegen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben #teamFOK!
kom jullie shit saboteren
Ria is KreaTorquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
tegen, lutserrevoluties zit niemand op te wachten, als het nou een bazenrevolutie was, geleid door kreator jogy salvad0r etc, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |