En misschien is dat ook wel zo.quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar twee jaar geleden vonden ze ook al dat het twee jaar eerder veel beter was.
Ik denk dat ik de OP en de links moet lezen maar ik heb er de kracht niet voorquote:
http://www.google.nl/#q=hoe+krijg+je+kracht,quote:Op zondag 8 september 2013 18:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de OP en de links moet lezen maar ik heb er de kracht niet voor
Jij moet inmiddels moddervet zijnquote:
Er worden allerlei plannen bedacht, we kijken wat de beste zijn, alleen een petitie is waarschijnlijk niet genoeg?quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef BergGeit95 het volgende:
Of je maakt gewoon een petitie met wat beter kan
Waarschijnlijk wel, maar dan moet je zorgen dat modjes en admins voor zijnquote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Er worden allerlei plannen bedacht, we kijken wat de beste zijn, alleen een petitie is waarschijnlijk niet genoeg?
Heb je al gehoord hoe de modjes in onzin reageren?quote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef BergGeit95 het volgende:
n moet je zorgen dat modjes en admi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Heb je al gehoord hoe de modjes in onzin reageren?Dat weet ik, inderdaad af en toe lichtelijk onprofessioneel maar het heet niets voor niets onzin.. Als je hier iets post dan moet je het niet al te serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef BergGeit95 het volgende:
af en toe lichtelijk onprofessioneel maar het heet niets voor niets on
Quote uit ONZ / Scooter rijbewijs met je 70 jaar?, verder worden o.a. TT's veranderd zonder dat het gevraagd wordt, wordt je openlijk beledigt en krijgen je onzinnige mailtjes terug als je iets vraagt. Verder wordt jouw topic doorverwezen naar een topic wat er niet mee te maken heeft en blijven de lemmingen open.Verder is er ook veel van dat soort bagger gedoe in klb te vinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef smegmanus het volgende:
Stuur hem naar een concentratiekamp voor extra concentratie!
Dan wil ik graag EXACT weten wat jullie willen veranderen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Quote uit ONZ / Scooter rijbewijs met je 70 jaar?, verder worden o.a. TT's veranderd zonder dat het gevraagd wordt, wordt je openlijk beledigt en krijgen je onzinnige mailtjes terug als je iets vraagt. Verder wordt jouw topic doorverwezen naar een topic wat er niet mee te maken heeft en blijven de lemmingen open.Verder is er ook veel van dat soort bagger gedoe in klb te vinden.
Dit gebeuren kwam uit één van mijn topics in klaagbak voort. Ik ben een ´aanhanger´quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag EXACT weten wat jullie willen veranderen?
En hoe heet jullie partij? CPF? (Communistische Partij FOK!)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |