Euthanasie.quote:
Daarom is anne frank niet aan de 2e deel van de boek begonnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef smegmanus het volgende:
Stuur hem naar een concentratiekamp voor extra concentratie!
Deel 1 was nog niet eens vol.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:37 schreef Zaadschieter het volgende:
[..]
Daarom is anne frank niet aan de 2e deel van de boek begonnen?
quote:
Dude.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef smegmanus het volgende:
Ja!quote:
Laat hem op je rug rondrijden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef Zaadschieter het volgende:
Zijn er nog antwoorden of zitten we hier als kinderen te spelen??
Ik speel wel met mijn leuter terwijl ik een antwoord bedenk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef Zaadschieter het volgende:
Zijn er nog antwoorden of zitten we hier als kinderen te spelen??
Eh?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Zaadschieter het volgende:
[..]
Lang leve de fok???
Ga zo door mannen??
We gaan gewoon mee in jouw ONZquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoppa??
Topic maar weer verwijderen.. Dit slaat weer eens nergens op?
Je post in: "Onzin voor je leven," wat verwacht je precies?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoppa??
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoppa??
Jij bent vaag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:41 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoppa??
Heeft hij zijn rijbewijs voor de auto ook niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Zaadschieter het volgende:
Mensen!
Ik heb een vraagje. Mijn opa heeft op zijn 16e niet zijn scooter rijbewijs gehaald, omdat er nog geen leuke scooters waren en hij had nog geen zin. Mijn opa is nu slecht met lopen en zal graag een scooter rijbewijs willen halen. Mijn opa is rond de 70 en wilt niet bij de theorie-examen zitten waar allemaal 16 jarige kinderen zitten. Hij heeft dan minder concentratie en is al 7x gezakt. Het is heel moeilijk voor hem. Wat is de beste oplossing?
Ik dacht aan om het niet klassikaal te gaan doen?
Bedankt
Sorry voor de spelfouten? ik heb dit even snel getypt.
Met vriendelijke groet(en)
Jeffrey
Slimme vraag, BadSnoopy.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:47 schreef BadSnoopy het volgende:
Geef hem een sco
[..]
Heeft hij zijn rijbewijs voor de auto ook niet?
Met vriendelijke groeten BadSnoopy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |