Hier haak ik al af.quote:Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
En waarom dan wel...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:06 schreef Syntos het volgende:
Net zoals die stakende mods zeker.
Danny slaat die 'revolutie' zo neer
quote:
Neutraal, voor of tegen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:07 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Lees door en ontdek het mooie.
Fritat in de revolutie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:07 schreef Snowballed het volgende:
Is dit de plek om te vragen of het nou patat of friet is..?
TIET... het is paTIET...!quote:
Zeg dat maar tegen de baggeraars.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Omg is de komkommertijd nou nog niet voorbij?
Het regent..quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Omg is de komkommertijd nou nog niet voorbij?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Freek en RiaKlinkt als een slechte B-film
Dit mag je niet zeggen, dan ben arrogant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef Syntos het volgende:
Verdiep je eens in de geschiedenis van FOK!.
Je bent echt niet de eerste die denkt het regime te ondermijnen/veranderen![]()
Maar hey, veel plezier met je ban
Ban-roeper, verdiep je eens in de regels van FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef Syntos het volgende:
Verdiep je eens in de geschiedenis van FOK!.
Je bent echt niet de eerste die denkt het regime te ondermijnen/veranderen![]()
Maar hey, veel plezier met je ban
Sinds wanneer? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen, dan ben arrogant.
ONZ en KLB vindt ik al tijden niks. Maar fok kent meer subfora die wel leuk zijn. Dus een revolutie is niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |