ook voor jou doe ik dit lieverd, dit topic zal snel dicht zijn maar ONZ moet weer een gezellige boel worden vinden jullie niet???????quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rebelse topics kunnen altijd op mijn steun rekenen. You go girl!!!
OP alvast gequote voor het nageslacht.quote:Na aanleiding van enkele voorvalletjes die door de mods nog corrupter zijn aangepakt dan prostituees door de russische politie, mag ik 1 ding melden:
strijdlustige_Ria is aan het strijden. Strijden voor mezelf, voor jullie, voor fok. Fok! is een redelijk forum, maar de mods op het ONZ worden gekenmerkt door incapabiliteit, grof, onbeleefd en uiterst onprofessioneel.
Hoe gaat ria dit onderbouwen denken jullie dan? Nou, zo: als ik een topic over verzamelhobby;s open, me aan de regels hou en gezellige gesprekken heb dan is er niks aan de hand zou je denken? Jawel. Mijn topic werd namelijk gesloten, zonder opgave van reden. Maar dat flik je ria niet, dus ik stuur een beleefd doch direct mailtje naar Smegmanus. Wat krijg ik terug? Hoi ria, ik hoop dat je een ziekte krijgt. Zo hoort een mod niet om te gaan met zijn gebruikers, nooit niet. Gelukkig heb ik al een hele hoop contacten en projecten in werking staan om hier wat aan te gaan veranderen.
Aan alle lieve gebruikers die hier ook slachtoffer van zijn: Ria gaat de strijd voor jullie aan, gewapend en met al haar vocabulaire kracht.
Mods, die dit ongetwijfeld zo sluiten: Maak je borst maar nat, ik strijd door tot het bittere einde en verder + dit bericht staat op copy paste.
En nu voor jullie ALLEMAAL:
gr ria
dat wordt ook gedomineerd door corrupte mods. Hiermee wordt de strijd beter gevoerd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef zovty het volgende:
Waarom klaag je niet in ONZ-FB?
Daarbij lijkt me dat een topic over verzamelhobbys in UVT beter tot z'n recht komt.
Maar evengoed wens ik je een prettige strijd.
UVT? Of ONZ-FB?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
dat wordt ook gedomineerd door corrupte mods. Hiermee wordt de strijd beter gevoerd.
gr ria
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
sorry, onz-fb. Zelfde mods daar toch?
gr ria
Zolang je zelf ook maar redelijk bent. Gelijk blaten en schreeuwen heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.
helaas heb ik die ervaringg niet. ik krijg doodswensen en behoorlijke scheldwoorden via de dm van onder andere Smegmanus en murp.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.
nee. strijd je mee?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef BesottedOrb het volgende:
Hoor je dat mods, dat flik je Ria niet
Zeer zekersquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee. strijd je mee?
gr ria
ik heb dit verhaal op cpoy paste staan, het is ria versus de mods.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Witchybitch het volgende:
ik voorzie een slotje, maar dat deed je zelf ook al.
tevens denk ik dat je je beter thuis zult voelen op het VIVA forum
grof taalgebruik is hier normaal. deal with it or die.
Zou dat misschien kunnen komen doordat je hen strijdlustig hebt benaderd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
helaas heb ik die ervaringg niet. ik krijg doodswensen en behoorlijke scheldwoorden via de dm van onder andere Smegmanus en murp.
gr ria
nee, ik ben verbaal sterk dat weet ik. Maar altijd op een nette duidelijke en professionele manier. Net zoals mijn mailtjes naar hen, waarop ik uit het niets gruwelijke scheldwoorden terug kreeg. Ik ben een volwassen vrouw, ik verlaag me niet tot schelden of iets. Ik voer de strijd eerlijk en hard.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen doordat je hen strijdlustig hebt benaderd?
Daarbij zijn er meer mods dan die twee. En zijn er users die een verstandig woordje mee kunnen spreken.
maar over welke strijd heb je het nou eigenlijk? een strijd tegen de mods?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:14 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee, ik ben verbaal sterk dat weet ik. Maar altijd op een nette duidelijke en professionele manier. Net zoals mijn mailtjes naar hen, waarop ik uit het niets gruwelijke scheldwoorden terug kreeg. Ik ben een volwassen vrouw, ik verlaag me niet tot schelden of iets. Ik voer de strijd eerlijk en hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |