SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik snap wel waarom onzin zo rustig is en waarom tong80 daar verdwenen is.
Klacht lijkt mij duidelijk: Geen vaste regels, bagger modjes, het niet waarderen van een topic waarvan iemand zijn best op heeft gedaan, lemmingen die niet op slot gaan en user die dan ook nog de modjes op een verkapte manier gelijk geven.
Let op: dit gaat vooral om onzin en bagger, ik hoop dat klb en de andere subforum's serieuzer kunnen zijn, dat topics gewaardeerd kunnen worden en dat de modjes niet mee gaan doen met al dat onzin!
En dan denken dat je FOK! snapt.quote:geregistreerd op: zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:46
laatste bezoek: 16 seconden geleden.
aantal posts: 427 (gemiddeld 31 per dag)
Het gaat hier om onzin...quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Klagen over mods doe je maar in FB.
Denk je dat ik FOK! minder snap dan al die baggeraars die meer dan een jaar op FOK! zitten? Trouwens, ik zat al langer op FOK!, maar dan zonder account.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan denken dat je FOK! snapt.
hij kijkt hier nog niet eens om de hoek idd, goede reactiequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kan best ja, zo moeilijk is het nou ook weer niet. Dit forumquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Open topic in FB: Feedbackquote:
+1quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat kan best ja, zo moeilijk is het nou ook weer niet. Dit forum
Huilen om bageraars en modjes die denken dat ze zijn gekozen om TT's te verprutsen? Dacht net nietquote:
Nee, dat kan niet. Anders zei TS niet dat alle onzinnige topics in ONZ open moeten blijven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat kan best ja, zo moeilijk is het nou ook weer niet. Dit forum
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:40 schreef SuperwormJim het volgende:
el een goede mod zou zijn. Ik sta helemaal acht
Probeer het gewoon, in FB. Genoeg users die je zullen steunen. Je hebt kwaliteiten, ik zie 't!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:43 schreef freek.etc het volgende:
[..], ik zat al vaker in zo'n feedback topic, maar daar wordt ook niet helemaal goed gereageerd.
Voorbeeld: ´jij bent noob ik beantwoord deze vraag niet´ aldus een modje
Dan moet ik reageren in klb-feedback, want onzin!-feedback wordt hem niet. Het probleem is alleen dat ik met topics die ik in Onzin plaats, niet bij klb-feedback terecht kan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, in FB. Genoeg users die je zullen steunen. Je hebt kwaliteiten, ik zie 't!
Eigenlijk tot de 13de pagina wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Anders zei TS niet dat alle onzinnige topics in ONZ open moeten blijven.
Nee, niet in KLB-fb of ONZ-fb maar in FB (het forum). Hier: Feedbackquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:47 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Dan moet ik reageren in klb-feedback, want onzin!-feedback wordt hem niet. Het probleem is alleen dat ik met topics die ik in Onzin plaats, niet bij klb-feedback terecht kan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Anders zei TS niet dat alle onzinnige topics in ONZ open moeten blijven.
Voorbeelden van users die hoger op willen komenquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, niet in KLB-fb of ONZ-fb maar in FB (het forum). Hier: Feedback
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:36 schreef freek.etc het volgende:
Helaas, de modjes (subforum onzin) nemen hun taak niet meer serieus.
Onzin! is voor onzinnige topics, maar moeten de modjes onzinnig gaan gedragen?
Zie hier: [ afbeelding ]
Verder worden topics zonder redenen dicht gegooid, blijven de lemmingen open en wordt je doorverwezen naar een topic, waar je niks mee te maken hebt.Dit probeer ik al weken uit te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik snap wel waarom onzin zo rustig is en waarom tong80 daar verdwenen is.
Klacht lijkt mij duidelijk: Geen vaste regels, bagger modjes, het niet waarderen van een topic waarvan iemand zijn best op heeft gedaan, lemmingen die niet op slot gaan en user die dan ook nog de modjes op een verkapte manier gelijk geven.
Let op: dit gaat vooral om onzin en bagger, ik hoop dat klb en de andere subforum's serieuzer kunnen zijn, dat topics gewaardeerd kunnen worden en dat de modjes niet mee gaan doen met al dat onzin!
Terechte klacht dus!
Edit: Ik heb hier zelf ook eens een topic over gemaakt, maar dat werd binnen een paar uur dicht gegooid -_-
ONZ / Lullige redenen
Maar goed, jouw topic is dan ook beter xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |