OK, blij dat je hier vertrekt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden ...
Kan ook wel zonder DM.quote:Schrijf je in door een DM naar mij te sturen met daarin dit lijstje:
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Niet letterlijk maar middels een opsommende post. Probeer ons maar te stoppen, dat zou nog wel eens voor grappige taferelen kunnen zorgen!
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?
Neequote:
Dat hangt af van wat de leden aangeven Yvonne, ik proef onderschatting? Neerkijken op de leden is verkeerd Yvonne, ooit zul je dat geweten hebben maar nu, nu is het aan ons de taak jouw dat weer duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat de leden aangeven Yvonne, ik proef onderschatting? Neerkijken op de leden is verkeerd Yvonne, ooit zul je dat geweten hebben maar nu, nu is het aan ons de taak jouw dat weer duidelijk te maken.
gr ria
Drugs der gerechtigheid, hamerhaaitje. Zullen de mods ook eens moeten proberen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ria welke drugs gebruik jij? ik wil die stuff ook eens proberen. lijkt me wel tof namelijk.
Verkopen ze dat ook in de shop of moet je die halen bij een dealer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Drugs der gerechtigheid, hamerhaaitje. Zullen de mods ook eens moeten proberen.
gr ria
ik gok dat ria jan smit een betere artiest vindquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef yvonne het volgende:
Even dit lied vast instuderen ria:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Clash - White Riot (U.K. Version) (Lyrics)
EEN VOOR ALLEN ALLEN VOOR FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
Dit is het begin, wij gaan door met de strijd
We moeten een vlag!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
EEN VOOR ALLEN ALLEN VOOR FOK!
HEIL!
Nee.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop