OK, blij dat je hier vertrekt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden ...
Kan ook wel zonder DM.quote:Schrijf je in door een DM naar mij te sturen met daarin dit lijstje:
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Niet letterlijk maar middels een opsommende post. Probeer ons maar te stoppen, dat zou nog wel eens voor grappige taferelen kunnen zorgen!
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?
Neequote:
Dat hangt af van wat de leden aangeven Yvonne, ik proef onderschatting? Neerkijken op de leden is verkeerd Yvonne, ooit zul je dat geweten hebben maar nu, nu is het aan ons de taak jouw dat weer duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders? keten je jezelf vast en ga je 'we shall overcome' zingen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat de leden aangeven Yvonne, ik proef onderschatting? Neerkijken op de leden is verkeerd Yvonne, ooit zul je dat geweten hebben maar nu, nu is het aan ons de taak jouw dat weer duidelijk te maken.
gr ria
Drugs der gerechtigheid, hamerhaaitje. Zullen de mods ook eens moeten proberen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ria welke drugs gebruik jij? ik wil die stuff ook eens proberen. lijkt me wel tof namelijk.
Verkopen ze dat ook in de shop of moet je die halen bij een dealer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Drugs der gerechtigheid, hamerhaaitje. Zullen de mods ook eens moeten proberen.
gr ria
ik gok dat ria jan smit een betere artiest vindquote:
EEN VOOR ALLEN ALLEN VOOR FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
Dit is het begin, wij gaan door met de strijd
We moeten een vlag!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
EEN VOOR ALLEN ALLEN VOOR FOK!
HEIL!
Nee.quote:
quote:
quote:
Oneluv, alles.quote:
Kijk uit, straks word je gebanned!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mag ik - kameraden - zo vrij zijn om dit topic te kapen voor een Communistische Trotskistische Anarchistische Sociocratische revolutie?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:57 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
Flashbacktopic, zomaar.
Toevallig.
Rot alsjeblieft op hier! Jij bent serieus de eerste user waar ik nu al een hekel aan hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Uit: ONZ / Ria's strijd.
Idealen is wat we hebben en wat we altijd zullen houden maar de kernvraag is wat we ermee doen. Ik kaats die vraag bij deze terug mensen, wat doen jullie ermee? Een antwoord op die vraag is makkelijk in de formulering maar moeilijk in de uitvoering heeft de tijd ons geleerd. Vechten, strijden, ageren, dat is het antwoord! Maar we zijn de kennis van de manier waarop verloren. Deze samenleving is protestmoe geworden, acceptatie is het wapen geworden tegen het bevechten van ieders idealen. Tot vandaag.
Vandaag staan we, het is al eerder gezegd, aan een vooravond van een revolutie. Met de oprichting van de Ria FOK! Droom (RFD) veranderen we de acceptatie die er is in strijd! Strijden voor wat WIJ belangrijk vinden! Samen zullen wij de speerpunten samenstellen en samen zullen we knokken die speerpunten in de praktijk te brengen. Samen is sleutelwoord en samen zullen we het doen.
Schrijf je in door een DM naar mij te sturen met daarin dit lijstje:
Leeftijd:
Wat wil jij graag veranderen op dit forum:
Hoe wil je dit veranderen:
Over een week zal ik de eerste DM's in dit topic posten, serieus en niet serieuze. Dit om te laten zien dat iedereen meetelt, ook de lolbroeken. Drie dagen later komt er een strijdplan die jullie ook hebben samengesteld middels het lijstje. Dit strijdplan zal in de praktijk worden toegepast om zo de revolutie voort te zetten.
Spreid het woord, we komen eraan! Tijd voor echte veranderingen!
gr ria
ria zou je nog even antwoord kunnen geven op mijn vraag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Nu al?
gr ria
PS: fijn dat de moderators dit niet proberen te onderdrukken, hulde. Voor de rest aan iedereen die mij een DM heeft gestuurd: bedankt! Samen zorgen we voor verandering!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verkopen ze dat ook in de shop of moet je die halen bij een dealer?
is het hebben van seks voor het huwelijk een zondequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:14 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Sorry, alleen revolutie gerelateerde vragen worden hier beantwoord door mij.
gr ria
nee we hanteren vanaf nu een Russisch regimequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK! is overgenomen door de Roeskiesss?![]()
Привет Русскиийсссс! dan maar!
Geen Pussy Riots meer op FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee we hanteren vanaf nu een Russisch regime
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geen Pussy Riots meer op FOK!
En alle hommels worden verbannen naar een HEMA-strafkamp.![]()
Alle nieuwe gebruikers van fok.ru ontvangen een jaarabonnement op de Pravda en 3 liter wodka.
Wit rood blauw? Had je niks anders?quote:
welke kleurtjes wil jij dan zien??quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wit rood blauw? Had je niks anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |