Sealwaardigquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Topic begint steeds beter te worden hoor, boh.
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Die was veel erger. TS vergelijkt zich tot nu toe alleen maar met een fictionele gek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Of naar Patty!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Brard?quote:
Ho ho ho, ik ben fan!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Mijn topic gebruiken als een kletstopic, goeie zet, petje af, chapeau, respect.
Slag van mijn kant komt wel weer.
gr ria
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.quote:
Welk forum zou dat mogen zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.
Fijn dat jij fan bent, maar moet jij niet even je eigen forum checken? daar zie ik helaas alweer een hoop rottigheid
gr ria
Ria is een man, dus het is zijn topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Drabit het volgende:
Vermakelijk topic
Toch knap dat ze het voor elkaar krijgt dat Yvonne in haar topic mee post
Oh, Ria: Zet hem op hé!
Oh, ik vond Ria vrouwelijk klinken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ria is een man, dus het is zijn topic.
Verder ben ik wel een beetje jaloers, Yvonne heeft nog nooit in een draad van mij gepost.![]()
Wel heeft de legendarische Tong80 ooit in een draad van mij gepost. Toch ook wel een eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |