Als je eerlijk bent, laat je alle posts zoals ze zijn. - weg -quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef smegmanus het volgende:
O Ria, ik heb toch even de DM van mij uit de OP gehaald, het is niet zo netjes om dat openbaar te maken. Ik ga toch ook niet die pikante foto die die je mij stuurde openbaar maken?
Dat is eerlijk, maar dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent, laat je alle posts zoals ze zijn. [ afbeelding ]
- weg -quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is eerlijk, maar dat snap jij niet.
jij begint over netjes? haha wat een lachertje. iemand die dood toewensen en wat je allemaal nog meer hebt gezegd.. dat mag wel? Het is wel een pak van mijn hart dat jij geen land bestuurt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef smegmanus het volgende:
O Ria, ik heb toch even de DM van mij uit de OP gehaald, het is niet zo netjes om dat openbaar te maken. Ik ga toch ook niet die pikante foto die die je mij stuurde openbaar maken?
Dit word niks..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:05 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
lees mijn OP, tbf= turkish best friend
gr ria
Leugens, bewijs het maar en ik ga direct op zwart.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
jij begint over netjes? haha wat een lachertje. iemand die dood toewensen en wat je allemaal nog meer hebt gezegd.. dat mag wel? Het is wel een pak van mijn hart dat jij geen land bestuurt.
gr ria
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehadquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef smegmanus het volgende:
Heerlijk die newbies. Zo lekker tegendraads.
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehad
Nee, dit waren zwaluwen met een onbegrijpelijk harde kern tegen het softdrugsbeleid.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Toi toi toi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Smegmanus, ik ga zo even een psychoanalyse op je loslaten bereid je voor
gr ria
Oh mogen er geen plaatjes?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Alleen plaatjes van tieten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Mijn topic yvon, doe maar lekker! het mag van mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Na aanleiding van enkele voorvalletjes die door de mods nog corrupter zijn aangepakt dan prostituees door de russische politie, mag ik 1 ding melden:
strijdlustige_Ria is aan het strijden. Strijden voor mezelf, voor jullie, voor fok. Fok! is een redelijk forum, maar de mods op het ONZ worden gekenmerkt door incapabiliteit, grof, onbeleefd en uiterst onprofessioneel.
Hoe gaat ria dit onderbouwen denken jullie dan? Nou, zo: als ik een topic over verzamelhobby;s open, me aan de regels hou en gezellige gesprekken heb dan is er niks aan de hand zou je denken? Jawel. Mijn topic werd namelijk gesloten, zonder opgave van reden. Maar dat flik je ria niet, dus ik stuur een beleefd doch direct mailtje naar Smegmanus. Wat krijg ik terug? -knip -Zo hoort een mod niet om te gaan met zijn gebruikers, nooit niet. Gelukkig heb ik al een hele hoop contacten en projecten in werking staan om hier wat aan te gaan veranderen.
Aan alle lieve gebruikers die hier ook slachtoffer van zijn: Ria gaat de strijd voor jullie aan, gewapend en met al haar vocabulaire kracht.
Mods, die dit ongetwijfeld zo sluiten: Maak je borst maar nat, ik strijd door tot het bittere einde en verder + dit bericht staat op copy paste.
En nu voor jullie ALLEMAAL:
gr ria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |