niet nodig, ik win deze strijd zonder er energie in te hoeven stekenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sleep me maar voor het gerechtshof.
Zegt mevrouw na een relatief lange OP te schrijven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
niet nodig, ik win deze strijd zonder er energie in te hoeven steken
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zielige kneus, waarom zit je het elke keer in een spoiler? Zakstront
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij probeert nu mensen uit andere subfora achter zich te scharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Witchybitch het volgende:
ik voorzie een slotje, maar dat deed je zelf ook al.
tevens denk ik dat je je beter thuis zult voelen op het VIVA forum
grof taalgebruik is hier normaal. deal with it or die.
jet screenshot deed het nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:00 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ben je nou zo mentaal beperkt of doe je alsof?
Ik heb het over sneaky mensen af te vallen in een spoiler...niet over spoilers algemeen. In mijn spoiler stond een garpje knulquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:02 schreef freek.etc het volgende:
[..]
jet screenshot deed het niet![]()
Maar volgens mij heb je hier geen beter woord op te zeggen.
je hebt op het gebied van verbale kracht veel weg van mij freek, over een paar jaar zul je net zo shinen als strijdlustige_Riaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:02 schreef freek.etc het volgende:
[..]
jet screenshot deed het niet![]()
Maar volgens mij heb je hier geen beter woord op te zeggen.
Wat is TBF? Waarom strijd je voor een betere fok Ria?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
heeee mijn TBF, strijd je mee voor een beter FOK!?
gr ria
lees mijn OP, tbf= turkish best friendquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:04 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Wat is TBF? Waarom strijd je voor een betere fok Ria?
gr gr
best wel ironisch. Hoe meer strijd ik tegen jou, hoe aardiger je prive en hier wordt. Wordt het je toch een beetje warm onder de voeten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik zit inmiddels met de broek op de enkels te fappen op de aandacht die ik van Ria krijg, bedankt Ria.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb het over sneaky mensen af te vallen in een spoiler...niet over spoilers algemeen. In mijn spoiler stond een garpje knul
Ja Ria ik zweet peentjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
best wel ironisch. Hoe meer strijd ik tegen jou, hoe aardiger je prive en hier wordt. Wordt het je toch een beetje warm onder de voeten?
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blij dat jij ook iets als ´grappig´ kan beschouwen.
Ik zou niet zoveel spoilers meer gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
lees de openingspost en sluit je aan bij mij, Ria.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
wat is hier aan de hand
ik steun volledig de fok1 policy en met name yvonnequote:Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
lees de openingspost en sluit je aan bij mij, Ria.
gr ria
Tyronquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik steun volledig de fok1 policy en met name yvonne
dus ik wil dat jij ermee stopt ria
je dient dit verzoek binnen 3 dagen te beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |