Maak daar even miljoenen van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef freek.etc het volgende:
En dag ook nog dit:
Waarom denkt FOK! met duizenden bezoekers zo door te kunnen blijven gaan?
Met hun eigen woorden zoals: hont en kad en FOK!-modjes die zich als baggeraars gedragen.l
Waarom denk je dat o.a. onzin! steeds rustiger wordt.
Tong80 heeft niet voor niets naar meer dan 15 jaar afscheid genomen van onzin!
Professioneel ben je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, je gaat hier klagen en zeiken, ja toedels,
Murp is een Baas, zul jij nooit worden.
Zie?
Ik ben beleefd geweest in FB, maar ik laat m'n mods door een zeikerd als jij niet afzeiken.
VBL mods zijn van staal, users ook, gaat al jaren prima, er is nog nooit een mod van VBL jankend weggelopen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat neemt wel al het plezier weg van modden imo, als je constant met zulke users te maken hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Professioneel ben je in ieder geval niet.
gr ria
Nee, dat niet. Maar ze kunnen wel goed herrie schoppen, die users uit VBL.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
VBL mods zijn van staal, users ook, gaat al jaren prima, er is nog nooit een mod van VBL jankend weggelopen.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat neemt wel al het plezier weg van modden imo, als je constant met zulke users te maken hebt.
Soms, en dan? So what?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ze kunnen wel goed herrie schoppen, die users uit VBL.
Van welk account ben jij nou een kloonquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
En weer zie ik een prachtig standpunt van mijn lieve fokvriend freek. Ik ben het helemaal met je eens meis, ik heb precies hetzelfde probleem.
Stelletje subjectieve belastringstrekkers zijn het. Ik open een topic dat voldoet aan de eisen voor het ONZ, leuke reacties maar dan... Gesloten. Zonder reden.
Nou dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat dus ik DM een mod met de vraag: waarom wordt mijn topic gesloten als ik me gewoon aan de regels hou?
En wat krijg ik terug? ''Ik hoop dat je een ziekte krijgt '' 'met je vieze bejaarde kut''
Maar, strijdlustig als ik ben ga ik door, en ik proef de victorie al.
Victorie smaakt voor mij als; een flinke bijspijkercursus voor deze incapabele wahjongeren
gr ria
Van welke debiel ben jij nou weer een kloon?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
En weer zie ik een prachtig standpunt van mijn lieve fokvriend freek. Ik ben het helemaal met je eens meis, ik heb precies hetzelfde probleem.
Stelletje subjectieve belastringstrekkers zijn het. Ik open een topic dat voldoet aan de eisen voor het ONZ, leuke reacties maar dan... Gesloten. Zonder reden.
Nou dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat dus ik DM een mod met de vraag: waarom wordt mijn topic gesloten als ik me gewoon aan de regels hou?
En wat krijg ik terug? ''Ik hoop dat je een ziekte krijgt '' 'met je vieze bejaarde kut''
Maar, strijdlustig als ik ben ga ik door, en ik proef de victorie al.
Victorie smaakt voor mij als; een flinke bijspijkercursus voor deze incapabele wahjongeren
gr ria
Zeg ik dat er niet goed gemod wordt dan? Ik zeg alleen dat er ook minder leuke dingen zijn aan mod zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms, en dan? So what?
Er wordt goed gemod.
Van geen een, ik ben gewoon Ria. Jullie vinden me allemaal zo bijzonder en er wordt zo over me gespeculeerd in de wandelgangne maar ik ben geen kloon of iets, ik ben van hogere machten... denk daar maar over naquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:43 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Van welk account ben jij nou een kloon
Ik kan met zekerheid zeggen van welquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Van geen een, ik ben gewoon Ria. Jullie vinden me allemaal zo bijzonder en er wordt zo over me gespeculeerd in de wandelgangne maar ik ben geen kloon of iets, ik ben van hogere machten... denk daar maar over na
gr ria
Hoeraquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Je bent pas professioneel als je zegt: 'goh, ik zie dat u mijn mod aan het afzeiken bent, kan ik u na murp wellicjt interesseren in een andere? We hebben er een paar die wellicht zelfs onder de indruk zijn?'quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Lieve yvonne, ik heb het over de users, niet over de mensen die besluiten wie er mod wordt. Ik neem aan dat elke aap met een toetsenbord dat geslijm kan herkennen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is werkelijk nog nooit voorgekomen, denk je nou heus dat we dat zelf niet zien?
Noem je me nu een aap?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Lieve yvonne, ik heb het over de users, niet over de mensen die besluiten wie er mod wordt. Ik neem aan dat elke aap met een toetsenbord dat geslijm kan herkennen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
TS je bent echt zielig.Droeftoeter.
Hij noemt iedere user een aap, dus uiteindelijk zullen we ook Hamlet of een ander werk van Shakespeare schrijven met z'n allen.quote:
Ik noem je minder dan een aap indien je het geslijm niet kan herkennen, maar aangezien jij stelt dat jij het herkent, ben jij geen deel van de belediging nee.quote:
je kan hier op meerdere manieren mee omgaan. Op andere grote fora wordt er gebruik gemaakt van een waarschuwing, een (tijdelijke) ban van het betreffende forum... noem het maar op. Je krijgt dan een duidelijk mailtje met waarom je deze sanctie opgelegd krijgt én wat de sanctie inhoudt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent pas professioneel als je zegt: 'goh, ik zie dat u mijn mod aan het afzeiken bent, kan ik u na murp wellicjt interesseren in een andere? We hebben er een paar die wellicht zelfs onder de indruk zijn?'
Of hoe zie jij dat voor je? Vrijwilligers af laten zeiken omdst de afnemer dat graag wil?
Hij probeert nu mensen uit andere subfora achter zich te scharenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:55 schreef LethalNinja het volgende:
KLB als battleground voor ONZ zaken, eens kijken waar dit heen gaat. Houd 't netjes jongens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je kan hier op meerdere manieren mee omgaan. Op andere grote fora wordt er gebruik gemaakt van een waarschuwing, een (tijdelijke) ban van het betreffende forum... noem het maar op. Je krijgt dan een duidelijk mailtje met waarom je deze sanctie opgelegd krijgt én wat de sanctie inhoudt.
Daarnaast is het ONZ enorm subjectief en voorkeurend. Topics slaan allemaal nergens op, maar de voorkeur van een mod doet alles. Dat bedoelt freek.
Yvonne of de ander had de gebruiker ook een kort(eventueel standaard-)mailtje kunnen sturen met de regels of met de gevolgen. Dát is professioneel. Professioneel is niet: jij zal nooit een baas worden. Maar, daarom is ze ook mod hier en werkt ze niet bij een groot bedrijf, niks ten nadele van jou yvon want verder doe je vast een hoop goed werk
gr ria
Ik wist niet dat jij al mijn reacties bekeek want ik kan me zelf niet herinneren dat ik iemand hier ooit een aap genoemd heb. Maar dingen verzinnen is altijd leuk natuurlijk hè, wie weet, misschien vind yvonne je reactie nog wel leuk ook!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij noemt iedere user een aap, dus uiteindelijk zullen we ook Hamlet of een ander werk van Shakespeare schrijven met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |