quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik heb nu twee namen in gedachten...TS je bent echt zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droeftoeter.
Hij heeft alleen wel gelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Atemno het volgende:
[..]
TS je bent echt zielig.Droeftoeter.
Kom nou, niet zo laf in een spoiler...quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik heb nu twee namen in gedachten...
Rezania en _NZT_
Dat is wel heel makkelijk om van je verantwoordelijk af te komen en door te schuiven naar de mods. Als user mag je best ook het goede voorbeeld geven aan je mede-users.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Nee, maar modjes geven toch het goede voorbeeld![]()
Mod-zijn betekent niet dat je je persoonlijkheid moet veranderen en als een zielloos klomp vlees ervoor gaat zorgen dat de regels na worden geleefd. Verder is context enorm belangrijk, een ONZ-mod functioneert anders dan een R&P-mod.quote:Verder baggert murp net zo als in het verleden FB / dutch
Daar heb je - in dit geval - ONZ-FB en Feedback voor. Formuleer je klachten en wensen goed (gebruik quotes en links), kom desnoods met verbeteringspunten en laat zelf zien hoe het wel moet. Schreeuwen dat iets niet goed is kunnen we allemaal, bedenken hoe het wel moet gaat veel moeizamer.quote:En nu kan iedereen wel zeggen dat er wat moet veranderen, maar wordt er ook echt iets gedaan aan bagger?
Gezellig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kom nou, niet zo laf in een spoiler...
Jeej, ik sta op de lijst
Jij ziet alles niet echt kristalhelder volgens mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:29 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel gelijk
Leer quoten, onterecht verongelijkte debielquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Jij bent van het zelfde soort ras hé?
Timmmmm for Premierquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:30 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind dat alleen omdat we mods zijn, we niet altijd maar serieus hoeven te zijn, we mogen ook best grappen maken.
Bekijk het eens van onze kant. Murp ploegt (ploegde) zich dagelijks door tientallen pagina's bagger, allemaal om ONZ leuker te maken/leuk te houden. Geheel en al vrijwillig. Dan vind ik dat wij als mods ook best voor onze lolletjes eens een grapje mogen maken, het moet wel leuk blijven
Juist te helderquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jij ziet alles niet echt kristalhelder volgens mij
Dé reden dat ik nooit van mijn leven MOD wil worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:30 schreef timmmmm het volgende:
En ik vind dat alleen omdat we mods zijn, we niet altijd maar serieus hoeven te zijn, we mogen ook best grappen maken.
Bekijk het eens van onze kant. Murp ploegt (ploegde) zich dagelijks door tientallen pagina's bagger, allemaal om ONZ leuker te maken/leuk te houden. Geheel en al vrijwillig. Dan vind ik dat wij als mods ook best voor onze lolletjes eens een grapje mogen maken, het moet wel leuk blijven
Er zijn nog wel meer redenen, zoals users zoals TS die je aan de schandpaal willen nagelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dé reden dat ik nooit van mijn leven MOD wil worden.
Verder heb je helemaal gelijk. Ik zie geen reden waarom een MOD zich anders zou moeten gedragen dan een user.
Staat in je MEDquote:
Ach, debielen zijn overal, maar niemand neemt ze serieus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen, zoals users zoals TS die je aan de schandpaal willen nagelen.
Dat is werkelijk nog nooit voorgekomen, denk je nou heus dat we dat zelf niet zien?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Weet je wat nog erger is? Mensen die denken dat als ze lief de modjes verdedigen, ze misschien zelf ooit een mod worden. En dan hun eigen mening aan de kant gooien.
Soms wel, in VBL bijvoorbeeld kunnen ze er wel wat van, met een hele groepje tegen één mod en zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, debielen zijn overal, maar niemand neemt ze serieus.
Oh, je gaat hier klagen en zeiken, ja toedels,quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En mods onderling vinden het niet erg dat er andere mods als Murp zijn? Ik denk dat murp niet echt goed is voor het imago van de modjes.
Ja, maar dat is VBL. Daar zitten nou niet bepaald de meest intellectuele users.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Soms wel, in VBL bijvoorbeeld kunnen ze er wel wat van, met een hele groepje tegen één mod en zo.
kapquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat eerste niet. Dat tweede zeker wel.
Maar dat neemt wel al het plezier weg van modden imo, als je constant met zulke users te maken hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is VBL. Daar zitten nou niet bepaald de meest intellectuele users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |