Piewpiewpiewbafwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, dit wordt een backfire-topic, ik voel het.
Tjup.... Karmaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, dit wordt een backfire-topic, ik voel het.
Dit topic staat wel in de mijne.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat topic stond ook niet in MyAT Enzo
Ingekocht ja, voor 300 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef vigen98 het volgende:
ik vond smegmanus tog niet een goede mod :S hij beledigde mij zo wat elke keer! en hij heeft zichzelf ingekocht inplaats van het verdienen
Ik hoop er binnenkort weer meer te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:
En ene Patje die we nooit zien blijft gewoon mod.
Echt hequote:
komt er nog een voorstel topic ?quote:
Nog meer ? Net als in het Olympische Spelen Forum.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoop er binnenkort weer meer te zijn.
Nee dat was iets anders, ik ben altijd veel aanwezig geweest hier. Alleen nu even wat minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog meer ? Net als in het Olympische Spelen Forum.
Heb ik ook soms. Vooral in Het Keldertje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat was iets anders, ik ben altijd veel aanwezig geweest hier. Alleen nu even wat minder.
Je moet niet zo zeuren. Welkom in de echte wereld, waar men met seksuele handelingen zijn positie binnen een groep verdient. smegmanus heeft zich eerlijk omhoog gepijpt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:04 schreef vigen98 het volgende:
ik vond smegmanus tog niet een goede mod :S hij beledigde mij zo wat elke keer! en hij heeft zichzelf ingekocht inplaats van het verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |