Zou je mij in de OP willen zetten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
Ik blijf steken bij 48 doelen. Ik wil er nog 2 bij.
Ik ga dinsdag weer, erg benieuwd of ik deze keer zonder half flauw te vallen thuis kom. En anders de optie van plasma ipv bloed maar eens gaan aankaartenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Freddeh het volgende:
Tof, bloed gegeven! Ik moet woensdag voor donor-keuring. Daarna zal ik ook binnenkort wel aan de beurt zijn
Voor mij is het de welbekende stok. Had al een tijd een lijst liggen (bijna af), maar deed vervolgens niets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar!
Ik moet nog even bedenken of ik wel mijn hele lijst op fok wil gooien
Kun je mij ook in de OP zetten? (:quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
Ik blijf steken bij 48 doelen. Ik wil er nog 2 bij.
Ik weet niet hoeveel bloed je gegeven hebt dit keer, maar zo vlug erna zou ik nog niet doen. Kon wel eens een foutje in hun systeem zijn. Eerste keer dat ik ging sloegen m'n aderen dicht dus kwam er niet meer dan 10ml uitquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer, erg benieuwd of ik deze keer zonder half flauw te vallen thuis kom. En anders de optie van plasma ipv bloed maar eens gaan aankaarten
(Kreeg de vorige keer de dag na de donatie alweer een oproep voor de week daarna. Toch maar even gebeld dat dat niet klopte, moet om de 4 maanden zijn hahaha. Blijkbaar heb ik goed bloed....de muggen vinden dat in ieder geval wel)
De gebruikelijke halve liter plus een testzakje. De uitnodiging die ik kreeg 1 dag na de eerste keer heb ik ook weggegooid hoor,dat was inderdaad veel te snel. De meneer van sanquin snapte het ook niet,die heb ik nog wel erover gebeld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:02 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel bloed je gegeven hebt dit keer, maar zo vlug erna zou ik nog niet doen. Kon wel eens een foutje in hun systeem zijn. Eerste keer dat ik ging sloegen m'n aderen dicht dus kwam er niet meer dan 10ml uitNu zo lang niet gelukt om te doneren dat ik opnieuw gekeurd moet worden.
Dat muggenprobleem ken ik. Niemand thuis wordt geprikt, behalve ik
Nee, modderzenuwachtig hoop ik voor jequote:Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Goedzoooooo
En dank je. Ben strontzenuwachtig
Succes en heel veel plezier!quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
We zullen wel allerlaatste worden want degene met wie ik ga heeft al weken een enkelblessure en bij mij staat de teennagel die al sinds januari pimpelpaars is (van hardlopen met verkeerde schoenen) op het punt van er af vallen![]()
We maken er wel wat gezelligs van
have fun Greys.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Goedzoooooo
En dank je. Ben strontzenuwachtig
Je kan iets over je woonplaats vertellen, of over het weer, Nederland (was leuk rond april). Er zijn mensen die bv om een recept vragen, of vragen iets over jezelf te vertellen, of een inspirerende/grappige tekst. Sommige willen graag mooie postzegels erop, of stempels of stickers. Sommige willen er niks op hebben. Hangt allemaal een beetje van het profiel af van degene aan wie je wat stuurt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die op hun lijstje hebben staan 'kaartje sturen via postcrossing'
Ik heb het ook en het leek me een goeie om mee te beginnen vandaag
Maar wat zeg je op zo'n kaart? Gewoon iets leuks? Of moet je ze juist leeg laten
Haha ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
Ik vond het zoooooooooooo tof dat je er wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
ik zag het op de site. toch niks voor mij ze.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Nou wat me dus serieus erg tegenviel waren de hoogtes van die slootkanten
En als je dan je voet ergens onder water neer wilde zetten, dan kon je die nergens kwijt haha. Dus terwijl wij als aangespoelde potvissen op de kant werden gesleurd steeds, sprong de winnaar gewoon over die sloot heen, wtf![]()
Ik dacht écht (heb het maar 31 keer geroepen tijdens ronde 1 ofzo) dat ik 1 ronde niet eens ging halen. Na vier sloten trok ik het al amper meer. Toen hoefde ik er gelukkig nog maar 44
![]()
beikesquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh en de dode vissen in de grote vaart die na twee rondes allemaal kwamen boven drijven waar wij dan nog doorheen moesten, met je gezicht vlak boven het water, zo diep![]()
Met een eckte eckte dode vis?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er liep ook 1 gozer met zo`n vis rond, over z`n schouderIk heb me ziek gelachen
Ja! Echt een megabeestquote:
Huuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja! Echt een megabeestIk ben de foto`s ff in een mapje aan het gooien, zal vanavond de link doorgeven
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
Gets, viespeukquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Zo was het![]()
Dank aan Taartjesfee
Dat grimmige hoofd ben ik...
[ afbeelding ]
het regende toch niet?? dan is het nog zompigerquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Het was ook ranzig. Je zakte tot aan je knieën in de zompige prut steeds.
En ik heb nu drie keer gedoucht thuis en ik ruik het nog steeds
Dat tot je knieën er in zakken was op de bodem van elke sloot, als je er in stond/lag/viel/sprong.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
het regende toch niet?? dan is het nog zompiger
tijdens een veldloop ben ik in de prut gezakt, het was putteke herfst en ijskoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Pinnenmutske op 07-09-2013 20:14:47 ]Werewolf
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/modderbad-to-max.htmlquote:
Er was nog een groepje met wat gele zwembandjes, maar die lagen gelukkig mijlen ver op ons voorquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die zwembandjes waren vet handig! De enige manier om jullie groepje nog te herkennen
Ja! We doen wel een keer een iets minder modderige herkansingquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Dank je
Ik had eiiiiiiiiiiiiiiiigenlijk Taartjesfee even moeten knuffelen na afloop![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/modderbad-to-max.html
Ik weet niet of dat via mobiel een beetje werkt, foto's die klikbaar zijn om te vergroten. Maar op de computer zijn ze iig groter te zien.
hebben we je aangestoken?quote:Op zondag 8 september 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een ambitieus 1001-dingen lijstje aan het maken voor de komende 10 jaar
Nou, eigenlijk was ik al met die lijst bezig voor ik dit topic ontdekte. Maar dit is erg leuk voor de inspiratie!quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
En dank allen![]()
Nu even eten, vanavond even een verslag op het Day Zero blog maken met meer foto's, zal hem hier linken! En Max nogmaals superdank voor de foto's!
Pffff....niet hard genoeg je best gedaan dusquote:Op zondag 8 september 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
Dank jullie!
En het meest bizarre, ik heb amper spierpijn![]()
![]()
Beetje in de schouders van het kantklimmen, maar verder niks.
Had verwacht dat ik amper mijn bed uit zou kunnen komen, a-sportieveling als ik ben.
iig bij mij waren niet alle foto's te zien mobiel maar zit nu aan een 'normale' pcquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat via mobiel een beetje werkt, foto's die klikbaar zijn om te vergroten. Maar op de computer zijn ze iig groter te zien.
dank je en het is niet moeilijk nee. ik heb wel gelezen dat het bij blond haar even kan blijven zitten dus niet met de eerste wasbeurt eruit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat staat vrolijk, sara!Is dat nou moeilijk om te doen? Is gewoon uitwasbaar hè?
Lekker bezigquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef kvd het volgende:
Zo, de laatste blogs...
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/2013/09/weekoverzicht-1.html
http://www.mizzkrizz77.bl(...)euk-van-de-week.html
quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Freddeh het volgende:
omdat ik zo heb kunnen genieten van een -ik had niet verwacht dit soort begrippen ooit te gebruiken- potpourri van film elementen.
Diep respect voor jouquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vrolijk! Hoe doe je dat, gewoon met krijt?quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
Hele korte blog, maar hier:
http://deltafaction.com/?p=46
dat viel precies niet mee.quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
I dare you... no,no, I double-dare you!!quote:Op maandag 9 september 2013 09:04 schreef CarOnline het volgende:
I loooooove sushi, daar kan ik wel 1001 goals van maken.
Greys!!! Geniaal![]()
![]()
En respect!!!!![]()
Dat gaat een beetje saai worden om te lezen denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 09:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
I dare you... no,no, I double-dare you!!
Die van Enschede is wel vet ja. Ik heb duiken op mijn lijstje staan maar dan gewoon hier in een zwembad. Is al een uitdaging voor mij.quote:Op maandag 9 september 2013 09:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde kijken of ik kon duiken, (Enschede, toren van 10 meter diepte) maar dan moet je een medische verklaring invullen en alles met nee kunnen beantwoorden. Anders eerst naar de huisarts.
Die ziet me aankomen
Ik doe gewoon net of ik niet astmatisch ben, geen migraine heb en niet bang ben want het lijkt me doodeng.
Ik had het mijn man kado gegeven voor zn verjaardag omdat hem dat wel tof leek, voor 2 personen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Die van Enschede is vel vet ja. Ik heb duiken op mijn lijstje staan maar dan gewoon hier in een zwembad. Is al een uitdaging voor mij.
Claustrofobisch... Je hebt álle ruimte daarbenedenquote:Op maandag 9 september 2013 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had het mijn man kado gegeven voor zn verjaardag omdat hem dat wel tof leek, voor 2 personen.
Maar ipv een vriend (wat ik verwachtte) 'moet' ik mee. En ik vind zwemmen leuk hoor, maar niet zwemmen leuker.
Ahh die diepte, volgens mij word ik hartstikke claustrofobisch.
Maar leek 'm leuk, samen zoiets te doen. Mij ook
In m'n duikerspak.quote:Op maandag 9 september 2013 09:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Claustrofobisch... Je hebt álle ruimte daarbeneden
Tom Cru... never mindquote:Op maandag 9 september 2013 09:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In m'n duikerspak.
Ik weet niet, gewoon een gevoel. Je kan niet praten, die druk van dat water.
Ik zou ook nóóit op een cruise gaan.
De boot van Harlingen naar Vlieland vond ik al méér dan genoeg.
Je zou ook nooit op Tom Cruise gaan?quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook niks tegen vliegtuigen, heerlijk zelfs. Korte, langere en lange vluchten.
Heb zelfs parachute gesprongen.
Maar die diepte, dat donkere, het trekt me gewoon niet.
Beetje onheilspellend.
Tom Cru? Verklaar.
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/6723-valentijnquote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker bezig
Ik wil die Valentijn docu ook nog eens zien, ben ik benieuwd naar!
huuuuu....vis....quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
ook hier huuuuu....vroegah misschien, die top gun tijd. Maar nu?quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Je zou ook nooit op Tom Cruise gaan?
Heb je dat stukje sushi wel in de sojasaus gestopt voordat je het at?quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, jij springt gewoon in meerdere keren in de sloot, komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Neuh, maar ik ren ook niet met een harpoen door een weiland als ik rosbief op brood wil
Als het kalf verdronken is, dempt men de slootquote:Op maandag 9 september 2013 12:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, jij springt gewoon in meerdere keren in de sloot, komen ze vanzelf bovendrijven
edit --> de vissen dan...
* Isabeau kijkt naar haar lijst (van tot nu toe 500 dingen) en leest Greys' tekst nog eens.quote:Op maandag 9 september 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Ja hier nog een sushi addict![]()
Muck, lekker bezig geweest!
Ik bewonder je crea-bea-ness, ik zou elk breiwerkje oid na vijf minuten in de hoek duvelen omdat ik er het geduld niet voor heb, kan niet zo lang stil zittenDaarom is zelfs nagels lakken hier al een enorme klus
![]()
Doel 99: Deel je verhalen op Fok!quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Bubbles90. het volgende:
Sushi![]()
Ik wil donderdag dan eindelijk gaan beginnen met m'n 1001 dagenGa ook een blog bijhouden, maar weet nog niet of ik die met iedereen ga delen of alleen hier
![]()
En nu nog 3 doelen verzinnen!
Harpoen!quote:Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Neuh, maar ik ren ook niet met een harpoen door een weiland als ik rosbief op brood wil
quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef CarOnline het volgende:
Whoehaaa ik ga lekker met m'n lijstje.
Beetje te goed wel, ik denk dat ik volgende week klaar ben
En oh ja,sushi
Ja!quote:
Dat heb ik gedaan, dat maakte het alleen nog maar viezerquote:Op maandag 9 september 2013 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat stukje sushi wel in de sojasaus gestopt voordat je het at?
Mijn moeder at ooit voor het eerst sushi en riep 'Ieuwwww nee dat lust ik niet, nou ik probeer wel een stukje" en stak de sushi zo kaal in haar mond, waarna ze zei 'Ik vind het maar een flauwe hap, snap niet dat dit zo populair is"
Wat gruwelijk vetquote:Op maandag 9 september 2013 06:42 schreef sararaats het volgende:
Pastelkrijt
http://www.proud2bme.nl/Beautyblog/Pastelkrijt_in_je_haar
Eigenlijk hebben jullie nog een foto tegoed van m'n McFlurry
Ja, 't was ook niet geheel serieusquote:Op maandag 9 september 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik heb echt best wat dingen er op die gewoon een meer jaren plan zijn
ik ben geen fan ofzo. weet niet waarom,maar ze deed me denken aan kelly van big brother. dat beeld is nu al aardig weg,maar ga zeker 24 uur met kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef Meke het volgende:
Voor alle Valentijnfans, 24 uur met... met haar was ook leuk![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251048
die is enkel in Belgie te koop.quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef CarOnline het volgende:
Nog nooit gehad, speculoos.
Het staat me zo ontzettend tegen, een kruising tussen speculaas en bizonkit.
volgens mij heb ik hem hier ook wel eens gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is enkel in Belgie te koop.
Dat is gek, ik koop hem toch altijd hier in NL.quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is enkel in Belgie te koop.
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is gek, ik koop hem toch altijd hier in NL.
Medische verklaring voor duiken is volgens mij geen probleem als je astma en migraine hebt hoor.. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 9 september 2013 09:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde kijken of ik kon duiken, (Enschede, toren van 10 meter diepte) maar dan moet je een medische verklaring invullen en alles met nee kunnen beantwoorden. Anders eerst naar de huisarts.
Die ziet me aankomen
Ik doe gewoon net of ik niet astmatisch ben, geen migraine heb en niet bang ben want het lijkt me doodeng.
Oooh, ging het over de McFlurry? Nog niet gezien nee, had het niet goed begrepenquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?
het ging over de McFlurryquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?
Nog nooit gezien hier! Maar dan woon ik wel heel ver van de Belgische grensquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat wij, tijdelijk, ook die mcflurry hebben gehad
of ik woon gewoon te dicht bij de grens
hij komt mij qua naam ook heel bekend voor...en nee, woon niet dicht bij de grens,tenminste,niet de Belgischequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat wij, tijdelijk, ook die mcflurry hebben gehad
of ik woon gewoon te dicht bij de grens
Nee joh, goeie speculoos maak je zelfquote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef CarOnline het volgende:
Nog nooit gehad, speculoos.
Het staat me zo ontzettend tegen, een kruising tussen speculaas en bizonkit.
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Freddeh het volgende:
Wie is Valentijn?
[..]
Nee joh, goeie speculoos maak je zelf
http://bewuste-eenvoud.blogspot.nl/2009/10/zelf-maken-1.html
Aha.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...
Ja, dat stond op het lijstje, en je moest alles met 'nee' kunnen beantwoorden, anders eerst de huisarts raadplegen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Medische verklaring voor duiken is volgens mij geen probleem als je astma en migraine hebt hoor.. Of bedoelde je dat niet?
Toch wel...hij komt gelukkig nog voorbij op holland doc 24...opnemen dus. Denk dat de docu voor mij deze week over 9/11 gaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Voor degene die docu´s kijkt: net een heel schattige gezien van human
Over oude homo's
Oud Roze
En wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de opera en het ballet uitgezocht waar ik naar toe wil voor mijn doelenlijstje (de doelen: ga naar de opera en ga naar het balletgoh )
Helaas is de eerste voorstelling pas in november, maar goed
Yay! Good for you!quote:
Ik schrok van d'r toen ik haar zag op tv.... zo mager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...
Echt he, ik hou ook wel van mannen vrouwen met wat vlees op de bottenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik schrok van d'r toen ik haar zag op tv.... zo mager.
dat kan, doe ik morgen even...de man met de hamer komt hier even langs...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay! Good for you!
Zou je mij wat kunnen vertellen over de vragen die je krijgt toevallig?
dat wist ik al hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau krast een doel weer van haar lijstje af
Ik kreeg te horen vandaag dat de visjes voor zo'n vis-pedicure eigenlijk mishandeld worden omdat ze verder niets te eten krijgen en ze van mensenvelletjes helemaal niet kunnen leven. 's Morgens scheppen ze dus ook eerst de dode visjes uit de bak waar je met je voeten in gaat. En het is bijzonder onhygiënisch als mensen voor je met een voetschimmel of infectie zijn geweest en jij dan in datzelfde water met je voeten gaat.
En ik had dat dus op mijn lijstje staan; want het leek me raar en gek en ik wilde het wel eens meemaken. Toch maar niet doen dus.
http://www.vandaag.be/lif(...)spreidt-ziektes.html
Nou, ik niet! En nu voel ik me een beetje domquote:
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik niet! En nu voel ik me een beetje dom
Leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef DeLuna het volgende:
http://day0project.wordpress.com/about/
Daar is de lijst! Morgen beginnen
Ja daarom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En de Huishoudbeurs was die ene keer dat ik er was (ssssht) stiekem best tof. Lekker overal proeven en vreten en goedkope snaaidingen kopen enzo.
Hier kun je hem online invullenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay! Good for you!
Zou je mij wat kunnen vertellen over de vragen die je krijgt toevallig?
vul in dat je het wel bent. Je hoeft geen persoonlijke gegevens te geven, op site is het anoniem. Tijdens een persoonlijk gesprek heb je wat meer vragen,ga je er iets dieper op in. krijg je uitleg, meten ze je hb en bloeddruk en nemen wat bloed af voor onderzoek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dat werkt dus niet
want je loopt daar vanzelf in vast
bijv als je invult 'ik ben nog geen donor'
Dan stopt de lijst en komt er te staan 'maak een afspraak'
met welke dan? alles positief invullen,andes wordt je voor nu 'afgekeurd'quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duh zo slim ben ik natuurlijk ook wel geweest maan dan loop je 2 vragen verder weer vast
Hier nog eentje. Ik wil het al jaren maar heb het na die uitzending acuut van mijn lijstje gehaald.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom kom. Zo erg is het niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier, een pdfje van de lijst die je moet invullen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dat werkt dus niet
want je loopt daar vanzelf in vast
bijv als je invult 'ik ben nog geen donor'
Dan stopt de lijst en komt er te staan 'maak een afspraak'
Ah, die lijst moest ik gisteren ook weer invullenquote:Op woensdag 11 september 2013 06:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hier, een pdfje van de lijst die je moet invullen.
Wel op het knopje 'ga verder' gedrukt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duh zo slim ben ik natuurlijk ook wel geweest maan dan loop je 2 vragen verder weer vast
Ik zit net te kijken, ik heb begin april de keuring gehad en mocht de eind april, begin mei voor de eerste echte donatie komen. (weet nu dus dat ik de eerste weken van januari weer aan de beurt ben, steeds om de 4 maanden)quote:Op woensdag 11 september 2013 08:36 schreef Freddeh het volgende:
Heb die lijst al eens eerder in gevuld, maar daarna nooit gelukt om te doneren. Ik werd dus op een gegeven moment, terecht, uitgeschreven als donor. Paar weken terug contact met Sanquin gehad en afspraak gemaakt voor herkeuring. Vanmiddag dus voor de herkeuring en hopelijk asap voor doneren
Nee hoor. Gewoon bij de online test invullen dat je bloeddonor bent en daarna de vragen beantwoorden. Aan het eind (vraag 11 zeg maar) geven ze aan of je mag doneren of niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
Online kom je op een gegeven moment bij de vraag: heeft u al een afspraak
Daar kom je hoe dan ook niet voorbij
bij ja krijg je 'nou ff afwachten dan he'
Bij nee krijg je het nummer om een afspraak te maken
en aan die pdf heb ik denk ik niet zo veel want ik kon niet zien of een antwoord er meteen voor zorgt dat je afgekeurd word
(de vraag over reizen buiten europa)
Maar goed ik zal ze wel eens bellen
Dan mag je tijdelijk niks gevenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
en aan die pdf heb ik denk ik niet zo veel want ik kon niet zien of een antwoord er meteen voor zorgt dat je afgekeurd word
Die verre reizen buiten europa zijn vrij situatiegebonden. Er zijn gewoon risico zones, zoals als ik me niet vergis bijvoorbeeld Egypte en Zambia. Hangt er een beetje van af welk land.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs Italie is een risicogebied (iets met een mug)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die verre reizen buiten europa zijn vrij situatiegebonden. Er zijn gewoon risico zones, zoals als ik me niet vergis bijvoorbeeld Egypte en Zambia. Hangt er een beetje van af welk land.
Klopt. Is erg periodegebonden ook. Stel dat je in de winter bent geweest in Italie mag je gewoon bloed geven. En dan nog zijn er gevallen waarin je gewoon mag geven, maar dat ze je bloed na donatie gewoon extra checken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Zelfs Italie is een risicogebied (iets met een mug)
Houden die muggen in Italie zich dan wel aan het feit dat het winter is? Ik heb het hele jaar door altijd wel muggenbulten. Anders ga ik emigreren naar Italie hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klopt. Is erg periodegebonden ook. Stel dat je in de winter bent geweest in Italie mag je gewoon bloed geven. En dan nog zijn er gevallen waarin je gewoon mag geven, maar dat ze je bloed na donatie gewoon extra checken.
Serieus?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Houden die muggen in Italie zich dan wel aan het feit dat het winter is? Ik heb het hele jaar door altijd wel muggenbulten. Anders ga ik emigreren naar Italie hahaha
Nee, bij mij ook nog nooit. Diverse bloedtesten gehad ivm schildklierfunctie, nog nooit een B tekort. Maar als ik naast m'n vrouw in bed kruip heeft zij nergens last van en ik welquote:Op woensdag 11 september 2013 10:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is niet uit de testen naar voren gekomen
Dus als je heel veel muggenbulten hebt, kan dat duiden op een vitamine B tekort?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook nog nooit. Diverse bloedtesten gehad ivm schildklierfunctie, nog nooit een B tekort. Maar als ik naast m'n vrouw in bed kruip heeft zij nergens last van en ik welAls je dan kijkt naar de bloeduitslagen van mij en m'n vrouw zie je vooral B afwijken, terwijl het nog wel boven peil is net, dus geen tekort op papier.
Ik ivm vermoeidheid, maar zat steeds gewoon goed, dus ook niet net boven het minimumquote:Op woensdag 11 september 2013 10:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook nog nooit. Diverse bloedtesten gehad ivm schildklierfunctie, nog nooit een B tekort. Maar als ik naast m'n vrouw in bed kruip heeft zij nergens last van en ik welAls je dan kijkt naar de bloeduitslagen van mij en m'n vrouw zie je vooral B afwijken, terwijl het nog wel boven peil is net, dus geen tekort op papier.
Klopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:15 schreef CarOnline het volgende:
Als je ooit bloedtransfusies hebt gehad mag het ook niet, toch?
Begrijp je inderdaad goedquote:Op woensdag 11 september 2013 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Dus als je heel veel muggenbulten hebt, kan dat duiden op een vitamine B tekort?Of misinterpreteer ik nu wat je zegt?
Het zou kunnenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Dus als je heel veel muggenbulten hebt, kan dat duiden op een vitamine B tekort?Of misinterpreteer ik nu wat je zegt?
quote:Mensen die minder gebeten worden maskeren waarschijnlijk de ‘lekkere luchtjes’ in hun zweet. B-vitamines zouden de lichaamsgeur van mensen zodanig veranderen dat we niet meer ‘aantrekkelijk’ zijn voor muggen. In sommige B-vitamines zit zwavel, dat de lichaamsgeur zou veranderen. Het weinige onderzoek naar de relatie tussen vitamine B en muggenbeten heeft nog geen wetenschappelijk verband aangetoond. Hoewel dat bewijs voorlopig ontbreekt, zijn er toch veel mensen die baat hebben bij extra vitamine B: ‘Muggen steken mij niet als ik een week voor vertrek en dagelijks tijdens mijn vakantie een vitamine B-tablet neem’, laat iemand weten op onze facebook-pagina. Vroeger dacht men dat er maar één vitamine B was. Later bleek vitamine B uit meerdere afzonderlijke vitamines te bestaan. Belangrijke bronnen van B-vitamines zijn zuivel, vlees(waren), groenten, fruit en graanproducten.
Dat dus idd. Ik roep het alleen maar vanuit persoonlijke ervaring. Maar er kunnen meer factoren zijn natuurlijk.quote:
Haha, maar anders streept het wel mooi doelen weg zoquote:Op woensdag 11 september 2013 10:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een paar bloedtransfusies gehad dus maar goed dat het niet op m'n lijstje staat
Het hangt af van het soort transfusie die je hebt gehad, Met een autologe kan je gewoon bloed geven.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een paar bloedtransfusies gehad dus maar goed dat het niet op m'n lijstje staat
ik heb hem even met blaasontsteking ingevuld. Ik mag dan nu geen bloed geven, maar vanaf 5 oktober weer wel (ingevuld dat ik de laatste 14 dagen niet klachtenvrij was en aan antibiotica zou zijn)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nou aan het reizen ligt het niet
Ik mag geloof ik alsnog nietwant infectieziekte (volgens mij heb ik nu blaasontsteking)
Maar goed, dat is te verhelpen
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Begrijp je inderdaad goedHet kán he, hoeft niet per sé dat het dat is.
Thanks!quote:
Misschien trek je iets te snelle conclusies. Als je (bijvoorbeeld) kanker hebt kan je vitamine B niveau ook op peil zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Thanks!![]()
Ik heb in mijn leven ik denk in totaal 10 muggenbulten gehad, dus trek nu de conclusie dat ik dan vast heel gezond ben
Haat aan vingerprikjes iddquote:Op woensdag 11 september 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
En elke keer dat je doneert moet je weer die hele waslijst aan vragen invullen
En elke keer weer eerst dat gemene vingerprikje
Ik heb steeds bij die voorcontrole een te hoge bloeddruk, maar ik mag toch bloed geven omdat die hoge bloeddruk van de naaldenangst komt![]()
![]()
Dus ik kan daar niet zitten met een gewone bloeddruk en dat weten ze haha.
Ik zal ze vast waarschuwen vantevorenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
En elke keer dat je doneert moet je weer die hele waslijst aan vragen invullen
En elke keer weer eerst dat gemene vingerprikje
Ik heb steeds bij die voorcontrole een te hoge bloeddruk, maar ik mag toch bloed geven omdat die hoge bloeddruk van de naaldenangst komt![]()
![]()
Dus ik kan daar niet zitten met een gewone bloeddruk en dat weten ze haha.
Dat is sowieso een goed idee, serieus.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal ze vast waarschuwen vantevoren
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Hhahahahahaa je bloedgroep verandert in een hartje![]()
Ik heb B positief.
Heb op 11 april 2012 voor het eerst gedoneerd en sindsdien maar 1 keer daarna opgeroepenDus in bijna anderhalf jaar maar 2 keer gehoeven.
Ja dat had ik zelf ook al gedaanquote:Op woensdag 11 september 2013 10:36 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb hem even met blaasontsteking ingevuld. Ik mag dan nu geen bloed geven, maar vanaf 5 oktober weer wel (ingevuld dat ik de laatste 14 dagen niet klachtenvrij was en aan antibiotica zou zijn)
Zeer Ervaren Prikkerquote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef Freddeh het volgende:
Is idd ontzettend knap dat je achter zoiets komen kan.
ZEPper?Ik ga voor dat knuffelvogeldingetje voor aan de spiegel van m'n auto
Gisteren nog getest en ik zat op 129/78, prima lijkt me.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Mijn bloeddruk was de laatste keer 152/89Dat was voor mijn doen 'laag'.
(Zit het net terug te lezen). En mijn HB 10.3.
Die gaven ze mij na de eerste keer, dat vogelding, omdat ik zo bang was geweest en toch was gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef Freddeh het volgende:
Is idd ontzettend knap dat je achter zoiets komen kan.
ZEPper?Ik ga voor dat knuffelvogeldingetje voor aan de spiegel van m'n auto
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaven ze mij na de eerste keer, dat vogelding, omdat ik zo bang was geweest en toch was gegaan.
Voelde me net een kleuter![]()
![]()
Ik heb er zelf geen last van?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Freddeh het volgende:
Maar als je lastig te prikken bent... Wat is je reden dan om het te doen?
Als ik bloed nodig heb,hoop ik dat het er voor mij is. Dan vind ik dat ik daar zelf ook iets voor moet doen. Loop ook al 25 jaar met een codicil op zak, wil graag mensen kunnen helpen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Freddeh het volgende:
Maar als je lastig te prikken bent... Wat is je reden dan om het te doen?
Voor 'gewoon' bloed geven (dus buisjes voor onderzoek) gebruiken ze andere aders hè. Daar heb ik namelijk geen probleem mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn aders zitten juist kei hoog
Maar ik heb begrepen dat dat ook ruk is omdat ze er dan sneller door heen gaan
Maar goed, dat moeten ze zelf allemaal maar uit zoeken hoor
Bij dit soort dingen is mijn tactiek altijd: ogen dicht en gewoon afwachten tot iemand zegt 'je bent klaar'
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Ach, ik heb liever dat ze mijn bloed duur verkopen dan dat ze mijn geld wat ik ook zou kunnen doneren gebruiken voor iets anders dan waar ik voor heb gegeven.
Je hoeft hier niet voor naar de HAquote:Op woensdag 11 september 2013 16:40 schreef sararaats het volgende:
jullie brengen me nog op een idee. ik ga voor alle zekerheid even langs de HA
Hele leuke lijstquote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef Bubbles90. het volgende:
Mijn blog![]()
Moet er nog wel een countdown op plaatsen, maar m'n lijstje staat er iig al![]()
En morgen dus beginnen!
Nou, dat is een klein beetje valsspelerij van mijn kant. Ik ben in het verleden al eerder donor geweest en heb al eens gedoneerd (10ml). Ze zien op papier alleen dat het de 2e keer is, de hoeveelheid zien ze niet. Er wordt dus ook geen rekening mee gehouden dat ze misschien wat voorzichtig moeten zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Een halve liter bij de eerste keer? Dat is wel veel!
Oh okee, haha.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nou, dat is een klein beetje valsspelerij van mijn kant. Ik ben in het verleden al eerder donor geweest en heb al eens gedoneerd (10ml). Ze zien op papier alleen dat het de 2e keer is, de hoeveelheid zien ze niet. Er wordt dus ook geen rekening mee gehouden dat ze misschien wat voorzichtig moeten zijn
Dat is standaard bij donatiequote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Een halve liter bij de eerste keer? Dat is wel veel!
Die 10 ml, was dat echt een donatie? Of waren dat de buisjes die ze afnemen voor het testen van het bloed?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nou, dat is een klein beetje valsspelerij van mijn kant. Ik ben in het verleden al eerder donor geweest en heb al eens gedoneerd (10ml). Ze zien op papier alleen dat het de 2e keer is, de hoeveelheid zien ze niet. Er wordt dus ook geen rekening mee gehouden dat ze misschien wat voorzichtig moeten zijn
Nee hoor, bij mij werd 300 ml afgenomen.quote:
Oh, daar hebben ze het hier niet over gehad. Whoppa...meteen 500 ml + de testbuisjesquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij werd 300 ml afgenomen.
Haha ja, zo kan het idd overkomen ja. Waren bij mij 3 testbuisjes, en nog 2 van die mini-zakjes voor onderzoek, en die 500ml. Dus eigenlijk mag ik pas over 5 maanden nuquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh, daar hebben ze het hier niet over gehad. Whoppa...meteen 500 ml + de testbuisjes
Mannen mogen 5 keer in het jaar he, vrouwen maar 3 keerquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Haha ja, zo kan het idd overkomen ja. Waren bij mij 3 testbuisjes, en nog 2 van die mini-zakjes voor onderzoek, en die 500ml. Dus eigenlijk mag ik pas over 5 maanden nu
Dan mag ik dit jaar maar 4x, want heb nu teveel gegevenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Mannen mogen 5 keer in het jaar he, vrouwen maar 3 keer
Die buisjes zijn 6 ml per buisje en zo'n zakje gaat 20 ml in...gister nagevraagd
(en nou weet ik nog niet of we in dezelfde stoel hebben gezeten hahaha)
Dan zaten we naast elkaar hahaha.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan mag ik dit jaar maar 4x, want heb nu teveel gegeven
Ja, was inderdaad in Groningen. Direct de eerste stoel voor rechtsprikken
Haha tofquote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan zaten we naast elkaar hahaha.
Die 3 buisjes gaan ze standaard doen, via 1 zo'n testzakje die meestal wel gedeeltelijk gevuld blijft. Dus Je geeft standaard rond de 25 ml extra.
Als die 300 ml ook een optie is, dan moet ik dat maar eens gaan bespreken
Ja maar je ziet niets. Het ziet er echt uit alsof die naald tegen je huid aan drukt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
Bloed doneren lijkt me echt verschrikkelijk. Ik ga al van m'n stokkie als er een snee in een klein adertje zit, brrr.
145/85, HB 9quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Mijn bloeddruk was de laatste keer 152/89Dat was voor mijn doen 'laag'.
(Zit het net terug te lezen). En mijn HB 10.3.
Hahaha, lijkt me een leuk idee. Ik zal begin januari weer aan de beurt zijn, dan zijn de 4 maanden weer voorbijquote:Op woensdag 11 september 2013 20:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Haha tofVolgende keer even tegelijk inplannen. Kan ik direct #66 gaan wegstrepen
[..]
Ja maar je ziet niets. Het ziet er echt uit alsof die naald tegen je huid aan drukt.
Maar krijg je het bloed dat je gedoneerd hebt na afloop nog te zien?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Haha tofVolgende keer even tegelijk inplannen. Kan ik direct #66 gaan wegstrepen
[..]
Ja maar je ziet niets. Het ziet er echt uit alsof die naald tegen je huid aan drukt.
Het zakje ligt naast je en dat zie je idd steeds voller worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar krijg je het bloed dat je gedoneerd hebt na afloop nog te zien?
Ik herinner me dat mn opa een keer bloed had gedoneerd en dat hij van zn stokkie ging achteraf toen hij het bloed zag...Daar ben ik ook een beetje bang voor.
Brrrrrquote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zakje ligt naast je en dat zie je idd steeds voller worden.
Als je hééééél goed kijkt... Nee, eerlijk, de zak met bloed ligt gewoon naast je te vullen. Dus die kun je zo zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar krijg je het bloed dat je gedoneerd hebt na afloop nog te zien?
Ik herinner me dat mn opa een keer bloed had gedoneerd en dat hij van zn stokkie ging achteraf toen hij het bloed zag...Daar ben ik ook een beetje bang voor.
Even onthouden dusquote:Op woensdag 11 september 2013 20:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt me een leuk idee. Ik zal begin januari weer aan de beurt zijn, dan zijn de 4 maanden weer voorbij
Er zit wel een maximum qua tijd aan. maximaal 15 minuten, liever nog 12 of daaronder, de samenstelling van het bloed veranderd anders te veel.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:57 schreef Freddeh het volgende:
Mij maakt het niet uit hoe snel het erop zit, ik heb een telefoon en kan daar dus internetten op het open UMCG wifi netwerkWat overigens wel bijzonder slechte ontvangst heeft daar
Nee, ik kom met de fiets, geen auto meer. En straks, als het slecht weer gaat worden, dan wordt het de bus. Stap in voor het huis, stap uit op 300 meter ongeveer van Sanquin. Dus dat is dan goed te doen. Maar dat is wel een mooie service. Zag er gisteren al iets over staan, moet je wel op die plek staan en niet op andere UMGC parkeerplekken, anders moet je alsnog betalenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Freddeh het volgende:
Kvd, was jij trouwens met de auto bij het UMCG? Heb me vandaag zo verbaasd over hun parkeerkaart systeemBeneden trek je een kaart uit het paaltje bij de slagboom, en als je dan op je kaartje kijkt is je kenteken ook erop gescand. Boven bij Sanquin scan je je kaartje en als je beneden bent kun je zo uitrijden omdat bij de slagboom je kenteken wordt gescand en wordt gezien dat je betaald hebt. Awesome.
Tof! Maar... Heb je al wat nieuws dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Meke het volgende:
Doel 69 - Verhuis! - komt ineens ongepland dichterbijIk wilde het echt heel graag want kuthuis, kuthuisgenoten, kuthuisbaas, maar nu heeft die laatste ineens gezegd dat ik hier maar beter zo snel mogelijk wegkan
Hij heeft namelijk iemand gevonden voor mijn kamer. Like WHUT
Nopequote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Tof! Maar... Heb je al wat nieuws dan?
Dit mag niet hè. Er is een wettelijke opzegtermijn voor verhuurders, geloof 2 maanden van tevoren. Kijk ook even in je huurcontract wat daar staat en kijk even wat de wettelijke opzegtermijn is. Win iinformatie in bij een juridisch loket oid. Dit mag zo niet. Je wilt wel weg daar,maar dit kan zo niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
NopeIk heb niet eens aangegeven dat ik weg wilde.....
Jij hebt ook rechten he, laat niet zomaar over je heen lopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
NopeIk heb niet eens aangegeven dat ik weg wilde.....
Het hele verhaal ; http://brightsideoflove.wordpress.com/2013/09/12/verhuizen/
Dat is de grapquote:Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef kvd het volgende:
ik lees het verhaal, hij mag niet zomaar op je kamer komen! alleen als het echt niet anders kan (bv dat een leiding dreigt te knappen en jij bent niet thuis). voor de rest heeft hij toestemming van jou nodig. hij was in overtreding om op jouw kamer te komen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is de grapWe hebben een plat dak en daar is hij schijnbaar via het balkonnetje bij de keuken opgeklommen, dus hij heeft door het raam mijn kamer ingekeken.
Wat je er mee kan? Tijd winnen om rustig te zoeken naar iets nieuws.quote:En jullie hebben helemaal gelijk, het mag sowieso niet wat hij gedaan heeft - maar wat kan ik ermee? Als ik het nou heel erg leuk vond hier etc was het wat anders geweest, maar ik wil hier eigenlijk best weg, dus grijp dit nu maar aan. Ik zoek iets nieuws, en geef hem dan wel gewoon de datum wanneer ik weg ben, en dát heeft hij maar te accepteren, ik ga me daarin niet aan hem schikken.
Huh, wtf? Wat kvd zegt, ik zou toch maar wat informatie in gaan winnen! Ook al wil je zelf ook wel weg, op deze manier hoort dat natuurlijk niet te gaan..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Meke het volgende:
Doel 69 - Verhuis! - komt ineens ongepland dichterbijIk wilde het echt heel graag want kuthuis, kuthuisgenoten, kuthuisbaas, maar nu heeft die laatste ineens gezegd dat ik hier maar beter zo snel mogelijk wegkan
Hij heeft namelijk iemand gevonden voor mijn kamer. Like WHUT
Dat is bij mij het probleem niet, bloed in een zakje stelt niks voor. Maar die naald in je huid...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Brrrrrhet wordt nu al koud in mn handen.
Ik verwacht videobeelden van een KO gaande DeLunaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is bij mij het probleem niet, bloed in een zakje stelt niks voor. Maar die naald in je huid...![]()
Maargoed, ik ga het toch doen!
Nee, KO ga ik eigenlijk nooit, ik krijg wel zweethanden en opvliegers en kan echt niet meer stilzittenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik verwacht videobeelden van een KO gaande DeLuna
Ach toen ik 2 jaar geleden bloed moest prikken kon ik ook gewoon stilzitten en is het ook gelukt uiteindelijk. Het is meer de 'voorpret' voor mij die het hem doet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef Freddeh het volgende:
Stilzitten is wel vrij essentieel wil je niet teveel last van die naald hebben
Echt toevallig jaquote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat een leuke spaarpot DeLuna! En leuk dat we op dezelfde dag zijn begonnen![]()
Ik heb ook m'n eerste doel gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |