Haha ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
Ik vond het zoooooooooooo tof dat je er wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
ik zag het op de site. toch niks voor mij ze.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Nou wat me dus serieus erg tegenviel waren de hoogtes van die slootkanten
En als je dan je voet ergens onder water neer wilde zetten, dan kon je die nergens kwijt haha. Dus terwijl wij als aangespoelde potvissen op de kant werden gesleurd steeds, sprong de winnaar gewoon over die sloot heen, wtf![]()
Ik dacht écht (heb het maar 31 keer geroepen tijdens ronde 1 ofzo) dat ik 1 ronde niet eens ging halen. Na vier sloten trok ik het al amper meer. Toen hoefde ik er gelukkig nog maar 44
![]()
beikesquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh en de dode vissen in de grote vaart die na twee rondes allemaal kwamen boven drijven waar wij dan nog doorheen moesten, met je gezicht vlak boven het water, zo diep![]()
Met een eckte eckte dode vis?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er liep ook 1 gozer met zo`n vis rond, over z`n schouderIk heb me ziek gelachen
Ja! Echt een megabeestquote:
Huuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja! Echt een megabeestIk ben de foto`s ff in een mapje aan het gooien, zal vanavond de link doorgeven
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
Gets, viespeukquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Zo was het![]()
Dank aan Taartjesfee
Dat grimmige hoofd ben ik...
[ afbeelding ]
het regende toch niet?? dan is het nog zompigerquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Het was ook ranzig. Je zakte tot aan je knieën in de zompige prut steeds.
En ik heb nu drie keer gedoucht thuis en ik ruik het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |