Zou je mij in de OP willen zetten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
Ik blijf steken bij 48 doelen. Ik wil er nog 2 bij.
Ik ga dinsdag weer, erg benieuwd of ik deze keer zonder half flauw te vallen thuis kom. En anders de optie van plasma ipv bloed maar eens gaan aankaartenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Freddeh het volgende:
Tof, bloed gegeven! Ik moet woensdag voor donor-keuring. Daarna zal ik ook binnenkort wel aan de beurt zijn
Voor mij is het de welbekende stok. Had al een tijd een lijst liggen (bijna af), maar deed vervolgens niets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar!
Ik moet nog even bedenken of ik wel mijn hele lijst op fok wil gooien
Kun je mij ook in de OP zetten? (:quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
Ik blijf steken bij 48 doelen. Ik wil er nog 2 bij.
Ik weet niet hoeveel bloed je gegeven hebt dit keer, maar zo vlug erna zou ik nog niet doen. Kon wel eens een foutje in hun systeem zijn. Eerste keer dat ik ging sloegen m'n aderen dicht dus kwam er niet meer dan 10ml uitquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer, erg benieuwd of ik deze keer zonder half flauw te vallen thuis kom. En anders de optie van plasma ipv bloed maar eens gaan aankaarten
(Kreeg de vorige keer de dag na de donatie alweer een oproep voor de week daarna. Toch maar even gebeld dat dat niet klopte, moet om de 4 maanden zijn hahaha. Blijkbaar heb ik goed bloed....de muggen vinden dat in ieder geval wel)
De gebruikelijke halve liter plus een testzakje. De uitnodiging die ik kreeg 1 dag na de eerste keer heb ik ook weggegooid hoor,dat was inderdaad veel te snel. De meneer van sanquin snapte het ook niet,die heb ik nog wel erover gebeld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:02 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel bloed je gegeven hebt dit keer, maar zo vlug erna zou ik nog niet doen. Kon wel eens een foutje in hun systeem zijn. Eerste keer dat ik ging sloegen m'n aderen dicht dus kwam er niet meer dan 10ml uitNu zo lang niet gelukt om te doneren dat ik opnieuw gekeurd moet worden.
Dat muggenprobleem ken ik. Niemand thuis wordt geprikt, behalve ik
Nee, modderzenuwachtig hoop ik voor jequote:Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Goedzoooooo
En dank je. Ben strontzenuwachtig
Succes en heel veel plezier!quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
We zullen wel allerlaatste worden want degene met wie ik ga heeft al weken een enkelblessure en bij mij staat de teennagel die al sinds januari pimpelpaars is (van hardlopen met verkeerde schoenen) op het punt van er af vallen![]()
We maken er wel wat gezelligs van
have fun Greys.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:45 schreef Greys het volgende:
Goedzoooooo
En dank je. Ben strontzenuwachtig
Je kan iets over je woonplaats vertellen, of over het weer, Nederland (was leuk rond april). Er zijn mensen die bv om een recept vragen, of vragen iets over jezelf te vertellen, of een inspirerende/grappige tekst. Sommige willen graag mooie postzegels erop, of stempels of stickers. Sommige willen er niks op hebben. Hangt allemaal een beetje van het profiel af van degene aan wie je wat stuurt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die op hun lijstje hebben staan 'kaartje sturen via postcrossing'
Ik heb het ook en het leek me een goeie om mee te beginnen vandaag
Maar wat zeg je op zo'n kaart? Gewoon iets leuks? Of moet je ze juist leeg laten
Haha ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
Ik vond het zoooooooooooo tof dat je er wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ze aangemoedigd dus aan mij lag het niet![]()
Het was episch! Zelfs het publiek bleef niet schoon
[ afbeelding ]
ik zag het op de site. toch niks voor mij ze.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Nou wat me dus serieus erg tegenviel waren de hoogtes van die slootkanten
En als je dan je voet ergens onder water neer wilde zetten, dan kon je die nergens kwijt haha. Dus terwijl wij als aangespoelde potvissen op de kant werden gesleurd steeds, sprong de winnaar gewoon over die sloot heen, wtf![]()
Ik dacht écht (heb het maar 31 keer geroepen tijdens ronde 1 ofzo) dat ik 1 ronde niet eens ging halen. Na vier sloten trok ik het al amper meer. Toen hoefde ik er gelukkig nog maar 44
![]()
beikesquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh en de dode vissen in de grote vaart die na twee rondes allemaal kwamen boven drijven waar wij dan nog doorheen moesten, met je gezicht vlak boven het water, zo diep![]()
Met een eckte eckte dode vis?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er liep ook 1 gozer met zo`n vis rond, over z`n schouderIk heb me ziek gelachen
Ja! Echt een megabeestquote:
Huuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja! Echt een megabeestIk ben de foto`s ff in een mapje aan het gooien, zal vanavond de link doorgeven
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
Gets, viespeukquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even de kleren uitgespoeld![]()
Voordat ze in de wasmachine mogen.
En ja kak, ik vergat het douchegordijn er buiten te hangen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Zo was het![]()
Dank aan Taartjesfee
Dat grimmige hoofd ben ik...
[ afbeelding ]
het regende toch niet?? dan is het nog zompigerquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Het was ook ranzig. Je zakte tot aan je knieën in de zompige prut steeds.
En ik heb nu drie keer gedoucht thuis en ik ruik het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |