quote:Op woensdag 11 september 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Hhahahahahaa je bloedgroep verandert in een hartje![]()
Ik heb B positief.
Heb op 11 april 2012 voor het eerst gedoneerd en sindsdien maar 1 keer daarna opgeroepenDus in bijna anderhalf jaar maar 2 keer gehoeven.
Ja dat had ik zelf ook al gedaanquote:Op woensdag 11 september 2013 10:36 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb hem even met blaasontsteking ingevuld. Ik mag dan nu geen bloed geven, maar vanaf 5 oktober weer wel (ingevuld dat ik de laatste 14 dagen niet klachtenvrij was en aan antibiotica zou zijn)
Zeer Ervaren Prikkerquote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef Freddeh het volgende:
Is idd ontzettend knap dat je achter zoiets komen kan.
ZEPper?Ik ga voor dat knuffelvogeldingetje voor aan de spiegel van m'n auto
Gisteren nog getest en ik zat op 129/78, prima lijkt me.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Mijn bloeddruk was de laatste keer 152/89Dat was voor mijn doen 'laag'.
(Zit het net terug te lezen). En mijn HB 10.3.
Die gaven ze mij na de eerste keer, dat vogelding, omdat ik zo bang was geweest en toch was gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef Freddeh het volgende:
Is idd ontzettend knap dat je achter zoiets komen kan.
ZEPper?Ik ga voor dat knuffelvogeldingetje voor aan de spiegel van m'n auto
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaven ze mij na de eerste keer, dat vogelding, omdat ik zo bang was geweest en toch was gegaan.
Voelde me net een kleuter![]()
![]()
Ik heb er zelf geen last van?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Freddeh het volgende:
Maar als je lastig te prikken bent... Wat is je reden dan om het te doen?
Als ik bloed nodig heb,hoop ik dat het er voor mij is. Dan vind ik dat ik daar zelf ook iets voor moet doen. Loop ook al 25 jaar met een codicil op zak, wil graag mensen kunnen helpen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Freddeh het volgende:
Maar als je lastig te prikken bent... Wat is je reden dan om het te doen?
Voor 'gewoon' bloed geven (dus buisjes voor onderzoek) gebruiken ze andere aders hè. Daar heb ik namelijk geen probleem mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn aders zitten juist kei hoog
Maar ik heb begrepen dat dat ook ruk is omdat ze er dan sneller door heen gaan
Maar goed, dat moeten ze zelf allemaal maar uit zoeken hoor
Bij dit soort dingen is mijn tactiek altijd: ogen dicht en gewoon afwachten tot iemand zegt 'je bent klaar'
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Ach, ik heb liever dat ze mijn bloed duur verkopen dan dat ze mijn geld wat ik ook zou kunnen doneren gebruiken voor iets anders dan waar ik voor heb gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |