Nee joh, goeie speculoos maak je zelfquote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef CarOnline het volgende:
Nog nooit gehad, speculoos.
Het staat me zo ontzettend tegen, een kruising tussen speculaas en bizonkit.
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Freddeh het volgende:
Wie is Valentijn?
[..]
Nee joh, goeie speculoos maak je zelf
http://bewuste-eenvoud.blogspot.nl/2009/10/zelf-maken-1.html
Aha.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...
Ja, dat stond op het lijstje, en je moest alles met 'nee' kunnen beantwoorden, anders eerst de huisarts raadplegen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Medische verklaring voor duiken is volgens mij geen probleem als je astma en migraine hebt hoor.. Of bedoelde je dat niet?
Toch wel...hij komt gelukkig nog voorbij op holland doc 24...opnemen dus. Denk dat de docu voor mij deze week over 9/11 gaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Voor degene die docu´s kijkt: net een heel schattige gezien van human
Over oude homo's
Oud Roze
En wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de opera en het ballet uitgezocht waar ik naar toe wil voor mijn doelenlijstje (de doelen: ga naar de opera en ga naar het balletgoh )
Helaas is de eerste voorstelling pas in november, maar goed
Yay! Good for you!quote:
Ik schrok van d'r toen ik haar zag op tv.... zo mager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Valentijn was een jongen die er al vroeg achter kwam in het verkeerde lichaam te zitten. Inmiddels is hij zij geworden en is oa fotomodel. En doet mee aan expeditie robinson. Ik zag haar daar en zag een paar dagen later dat er een documentaire over (toen nog hem) werd uitgezonden. Die heb ik in het kader van 1 van mijn doelen gekeken...
Echt he, ik hou ook wel van mannen vrouwen met wat vlees op de bottenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik schrok van d'r toen ik haar zag op tv.... zo mager.
dat kan, doe ik morgen even...de man met de hamer komt hier even langs...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Yay! Good for you!
Zou je mij wat kunnen vertellen over de vragen die je krijgt toevallig?
dat wist ik al hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau krast een doel weer van haar lijstje af
Ik kreeg te horen vandaag dat de visjes voor zo'n vis-pedicure eigenlijk mishandeld worden omdat ze verder niets te eten krijgen en ze van mensenvelletjes helemaal niet kunnen leven. 's Morgens scheppen ze dus ook eerst de dode visjes uit de bak waar je met je voeten in gaat. En het is bijzonder onhygiënisch als mensen voor je met een voetschimmel of infectie zijn geweest en jij dan in datzelfde water met je voeten gaat.
En ik had dat dus op mijn lijstje staan; want het leek me raar en gek en ik wilde het wel eens meemaken. Toch maar niet doen dus.
http://www.vandaag.be/lif(...)spreidt-ziektes.html
Nou, ik niet! En nu voel ik me een beetje domquote:
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik niet! En nu voel ik me een beetje dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |