Dat gaat een beetje saai worden om te lezen denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 09:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
I dare you... no,no, I double-dare you!!
Die van Enschede is wel vet ja. Ik heb duiken op mijn lijstje staan maar dan gewoon hier in een zwembad. Is al een uitdaging voor mij.quote:Op maandag 9 september 2013 09:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde kijken of ik kon duiken, (Enschede, toren van 10 meter diepte) maar dan moet je een medische verklaring invullen en alles met nee kunnen beantwoorden. Anders eerst naar de huisarts.
Die ziet me aankomen
Ik doe gewoon net of ik niet astmatisch ben, geen migraine heb en niet bang ben want het lijkt me doodeng.
Ik had het mijn man kado gegeven voor zn verjaardag omdat hem dat wel tof leek, voor 2 personen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Die van Enschede is vel vet ja. Ik heb duiken op mijn lijstje staan maar dan gewoon hier in een zwembad. Is al een uitdaging voor mij.
Claustrofobisch... Je hebt álle ruimte daarbenedenquote:Op maandag 9 september 2013 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had het mijn man kado gegeven voor zn verjaardag omdat hem dat wel tof leek, voor 2 personen.
Maar ipv een vriend (wat ik verwachtte) 'moet' ik mee. En ik vind zwemmen leuk hoor, maar niet zwemmen leuker.
Ahh die diepte, volgens mij word ik hartstikke claustrofobisch.
Maar leek 'm leuk, samen zoiets te doen. Mij ook
In m'n duikerspak.quote:Op maandag 9 september 2013 09:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Claustrofobisch... Je hebt álle ruimte daarbeneden
Tom Cru... never mindquote:Op maandag 9 september 2013 09:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In m'n duikerspak.
Ik weet niet, gewoon een gevoel. Je kan niet praten, die druk van dat water.
Ik zou ook nóóit op een cruise gaan.
De boot van Harlingen naar Vlieland vond ik al méér dan genoeg.
Je zou ook nooit op Tom Cruise gaan?quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook niks tegen vliegtuigen, heerlijk zelfs. Korte, langere en lange vluchten.
Heb zelfs parachute gesprongen.
Maar die diepte, dat donkere, het trekt me gewoon niet.
Beetje onheilspellend.
Tom Cru? Verklaar.
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/6723-valentijnquote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker bezig
Ik wil die Valentijn docu ook nog eens zien, ben ik benieuwd naar!
huuuuu....vis....quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
Hele korte blog, maar hier:
http://deltafaction.com/?p=46
ook hier huuuuu....vroegah misschien, die top gun tijd. Maar nu?quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Je zou ook nooit op Tom Cruise gaan?
Heb je dat stukje sushi wel in de sojasaus gestopt voordat je het at?quote:Op maandag 9 september 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
Hele korte blog, maar hier:
http://deltafaction.com/?p=46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee, jij springt gewoon in meerdere keren in de sloot, komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Neuh, maar ik ren ook niet met een harpoen door een weiland als ik rosbief op brood wil
Als het kalf verdronken is, dempt men de slootquote:Op maandag 9 september 2013 12:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, jij springt gewoon in meerdere keren in de sloot, komen ze vanzelf bovendrijven
edit --> de vissen dan...
* Isabeau kijkt naar haar lijst (van tot nu toe 500 dingen) en leest Greys' tekst nog eens.quote:Op maandag 9 september 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Ja hier nog een sushi addict![]()
Muck, lekker bezig geweest!
Ik bewonder je crea-bea-ness, ik zou elk breiwerkje oid na vijf minuten in de hoek duvelen omdat ik er het geduld niet voor heb, kan niet zo lang stil zittenDaarom is zelfs nagels lakken hier al een enorme klus
![]()
Doel 99: Deel je verhalen op Fok!quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Bubbles90. het volgende:
Sushi![]()
Ik wil donderdag dan eindelijk gaan beginnen met m'n 1001 dagenGa ook een blog bijhouden, maar weet nog niet of ik die met iedereen ga delen of alleen hier
![]()
En nu nog 3 doelen verzinnen!
Harpoen!quote:Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Neuh, maar ik ren ook niet met een harpoen door een weiland als ik rosbief op brood wil
quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef CarOnline het volgende:
Whoehaaa ik ga lekker met m'n lijstje.
Beetje te goed wel, ik denk dat ik volgende week klaar ben
En oh ja,sushi
Ja!quote:
Dat heb ik gedaan, dat maakte het alleen nog maar viezerquote:Op maandag 9 september 2013 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat stukje sushi wel in de sojasaus gestopt voordat je het at?
Mijn moeder at ooit voor het eerst sushi en riep 'Ieuwwww nee dat lust ik niet, nou ik probeer wel een stukje" en stak de sushi zo kaal in haar mond, waarna ze zei 'Ik vind het maar een flauwe hap, snap niet dat dit zo populair is"
Wat gruwelijk vetquote:Op maandag 9 september 2013 06:42 schreef sararaats het volgende:
Pastelkrijt
http://www.proud2bme.nl/Beautyblog/Pastelkrijt_in_je_haar
Eigenlijk hebben jullie nog een foto tegoed van m'n McFlurry
Ja, 't was ook niet geheel serieusquote:Op maandag 9 september 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik heb echt best wat dingen er op die gewoon een meer jaren plan zijn
ik ben geen fan ofzo. weet niet waarom,maar ze deed me denken aan kelly van big brother. dat beeld is nu al aardig weg,maar ga zeker 24 uur met kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef Meke het volgende:
Voor alle Valentijnfans, 24 uur met... met haar was ook leuk![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251048
die is enkel in Belgie te koop.quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef CarOnline het volgende:
Nog nooit gehad, speculoos.
Het staat me zo ontzettend tegen, een kruising tussen speculaas en bizonkit.
volgens mij heb ik hem hier ook wel eens gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is enkel in Belgie te koop.
Dat is gek, ik koop hem toch altijd hier in NL.quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is enkel in Belgie te koop.
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is gek, ik koop hem toch altijd hier in NL.
Medische verklaring voor duiken is volgens mij geen probleem als je astma en migraine hebt hoor.. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 9 september 2013 09:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde kijken of ik kon duiken, (Enschede, toren van 10 meter diepte) maar dan moet je een medische verklaring invullen en alles met nee kunnen beantwoorden. Anders eerst naar de huisarts.
Die ziet me aankomen
Ik doe gewoon net of ik niet astmatisch ben, geen migraine heb en niet bang ben want het lijkt me doodeng.
Oooh, ging het over de McFlurry? Nog niet gezien nee, had het niet goed begrepenquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?
het ging over de McFlurryquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Speculoos voor op brood in een pot of de McFlurry? Die eerste hebben ze bij ons in de super nl ook, maar de Flurry heb ik in NL volgens mij nog nooit gezien?
Nog nooit gezien hier! Maar dan woon ik wel heel ver van de Belgische grensquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat wij, tijdelijk, ook die mcflurry hebben gehad
of ik woon gewoon te dicht bij de grens
hij komt mij qua naam ook heel bekend voor...en nee, woon niet dicht bij de grens,tenminste,niet de Belgischequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat wij, tijdelijk, ook die mcflurry hebben gehad
of ik woon gewoon te dicht bij de grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |