No probs. Deze TT is ook kut, maar realiteit helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:34 schreef Elan het volgende:
Thx Boxeur zit mobiel en maak meestal toch een kut topictitel.
allemaal door die miskoop van een Sissiequote:Op donderdag 5 september 2013 09:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
No probs. Deze TT is ook kut, maar realiteit helaas.
Krabbendam heeft met Cissé gesproken en gaf aan dat hij niet wil vertrekken.
Van Geel wil niet aankloppen bij de VvF.
Verder is er geen budget meer over, dus kans lijkt klein dat Bakkal komt.
Goh, boeiendtwitter:VarkenoordWatch twitterde op donderdag 05-09-2013 om 09:56:43Vandaag jarig: Kristof Snelders (31). Belgische spits die naam maakte bij Beerschot maar in 97/98 in de C1 van Feyenoord speelde. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:09 schreef Merkie het volgende:
Volgt iemand ook VarkenoordWatch op Twitter? Best grappig, maar soms gaat het wel wat te fur:Goh, boeiendtwitter:VarkenoordWatch twitterde op donderdag 05-09-2013 om 09:56:43Vandaag jarig: Kristof Snelders (31). Belgische spits die naam maakte bij Beerschot maar in 97/98 in de C1 van Feyenoord speelde. reageer retweet
.
Volgt iemand ook VarkenoordWatch op Twitter? Best grappig, maar soms gaat het wel wat te fur:Goh, boeiendtwitter:VarkenoordWatch twitterde op donderdag 05-09-2013 om 09:56:43Vandaag jarig: Kristof Snelders (31). Belgische spits die naam maakte bij Beerschot maar in 97/98 in de C1 van Feyenoord speelde. reageer retweet
.
.
Nou, hierom dus:quote:Op donderdag 5 september 2013 14:33 schreef Vasion het volgende:
Waarom heeft van Geel VvF in eerste instantie niet erbij betrokken?
Achteraf als je niks in zo'n periode gepresteerd heb, moet je niet alsnog aankloppen bij ze.
quote:Technisch directeur Martin van Geel, te gast bij BNR Nieuwsradio, laat weten dat Feyenoord geen financiële hulp van de Vrienden van Feyenoord wil om transfers tot stand te kunnen brengen.
Van Geel: “In zo'n situatie willen we niet meer terechtkomen, zoals in het verleden gebeurt is. Dat brengt ook risico's met zich mee. We willen het met onze eigen middelen doen. Dat is met de vijfde begroting van Nederland en daarmee hebben we de afgelopen jaren boven verwachting gepresteerd. Ook dit jaar zullen we weer met een ambitieuze doelstelling komen na het sluiten van de transfermarkt op 2 september. Maar een kampioenschap is niet realistisch.”
Lekker ambitieus dan om niet voor het kampioenschap te gaan terwijl je met dezelfde selectie 3de wordt.quote:
Zal te maken hebben met de begroting, alles boven de begroting presteren is mooi meegenomen. Of je daar tevreden mee moet zijn, daar zullen de meningen over verschillen, maar heel zwart-wit bekeken klopt dat wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lekker ambitieus dan om niet voor het kampioenschap te gaan terwijl je met dezelfde selectie 3de wordt.
Net alsof Bakkal de verlosser is die ons kampioen gaat maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef macca728 het volgende:
Lekker ambitieus dan om niet voor het kampioenschap te gaan terwijl je met dezelfde selectie 3de wordt.
Ja 4de plaats is reeel, maar is geen ambitieuze doelstelling. Dat is kampioen worden. Of denk je dat Nadal ook blij is als hij de finale van de US Open verliest ?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met de begroting, alles boven de begroting presteren is mooi meegenomen. Of je daar tevreden mee moet zijn, daar zullen de meningen over verschillen, maar heel zwart-wit bekeken klopt dat wel.
De prestaties van Nadal zijn toch in geen mate vergelijkbaar met die van Feyenoord? Alsof een tennisspeler uberhaupt ooit vergeleken kan worden met een voetbalclub.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja 4de plaats is reeel, maar is geen ambitieuze doelstelling. Dat is kampioen worden. Of denk je dat Nadal ook blij is als hij de finale van de US Open verliest ?
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 05-09-2013 om 15:04:15Het was vanochtend een van de vragen en inderdaad: #Feyenoord bevestigt nu dat Adidas de nieuwe kledingsponsor wordt reageer retweet
Cisse in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Net alsof Bakkal de verlosser is die ons kampioen gaat maken.
Tennis en voetbal zijn niet te vergelijken natuurlijk, dan moet je voetbal met hockey/basketbal etc. gaan vergelijken. Clubs met het meeste geld hebben meer kans op succes, mits er een beetje goed bestuur zit.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja 4de plaats is reeel, maar is geen ambitieuze doelstelling. Dat is kampioen worden. Of denk je dat Nadal ook blij is als hij de finale van de US Open verliest ?
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 05-09-2013 om 15:04:15Het was vanochtend een van de vragen en inderdaad: #Feyenoord bevestigt nu dat Adidas de nieuwe kledingsponsor wordt reageer retweet
Nee maar die hebben wel de ambitie om een GS te winnen. Topsportmentaliteit, moet Feyenoord ook hebben, waarom zou je geen kampioen kunnen worden ?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De prestaties van Nadal zijn toch in geen mate vergelijkbaar met die van Feyenoord? Alsof een tennisspeler uberhaupt ooit vergeleken kan worden met een voetbalclub.
Ben benieuwd wat het gaat opbrengen, hoop/neem aan dat ze meer betalen dan Pumaquote:Op donderdag 5 september 2013 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ach. Gelukkig gaan de supporters hier nooit akkoord met zo'n oerlelijk roze tenue.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
PEC kan ook kampioen worden, dat betekent nog niet dat het slim is om dat uit te spreken.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar die hebben wel de ambitie om een GS te winnen. Topsportmentaliteit, moet Feyenoord ook hebben, waarom zou je geen kampioen kunnen worden ?
Nog altijd zonde dat het roze keepershirt voor Zoetebier nooit is doorgegaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Gelukkig gaan de supporters hier nooit akkoord met zo'n oerlelijk roze tenue.
Te smalle selectie met een ernstig gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar die hebben wel de ambitie om een GS te winnen. Topsportmentaliteit, moet Feyenoord ook hebben, waarom zou je geen kampioen kunnen worden ?
Op basis van wat? Jullie krijgen echt niet hetzelfde als de kampioen....quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het gaat opbrengen, hoop/neem aan dat ze meer betalen dan Puma
die zullen dan waarschijnlijk ook niet meer met adidas lopenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dacht altijd dat alleen 020 Adidas kon/mocht voeren in Nederland.
Zeg ik dat dan ergens? Maar aangezien Adidas 4x groter is (met omzet) dan Puma, neem ik aan dat ze ook meer kunnen betalen, en dus ook meer zullen betalen dan Puma. Ik weet niet of ze het ook doen, maar ik hoop en neem het aan van welquote:Op donderdag 5 september 2013 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op basis van wat? Jullie krijgen echt niet hetzelfde als de kampioen....
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dit is wel een win-win situatie.quote:Met de komst van adidas introduceert Feyenoord vanaf komend seizoen een nieuw distributiemodel voor de officiële clubkleding. Vanaf de zomer van 2014 zullen de shirts, tenues, trainingspakken en overige Feyenoord/adidas-sportkleding exclusief verkrijgbaar zijn via de officiële Feyenoord-verkoopkanalen, te weten de Feyenoord Fanshops en de Feyenoord Fanshop online.
Een dergelijk distributiemodel wordt al door veel clubs uit onder meer de Engelse Premier League gehanteerd. Feyenoord gaat ook volgens dit innovatieve model werken. ‘Dit betekent op de eerste plaats dat al onze supporters voor hun shirts terecht kunnen in de Feyenoord Fanshops bij het stadion en op de Coolsingel’, zegt Koevermans. ‘Daarnaast hebben we onlangs al een nieuwe online Fanshop geopend, die het mogelijk maakt om overal vandaan shirts of tenues te bestellen. Deze nieuwe manier van werken heeft als voordeel dat we totale controle op de distributie hebben, wat voor de club vele voordelen heeft. Gezien de ontwikkelingen in retail heeft dit de toekomst.’
Ik snap niet zo goed wat het voordeel is. Voor mensen van buitenaf is het toch juist wel handig dat ze die shirts ook bij de plaatselijke sportwinkel kunnen aanschaffen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit is wel een win-win situatie.
Grote rivaal/concurrent die het gaat overnemen, dan zal het wel wat omhoog gaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die spreuk past wel bij Gudde. Wanneer hij boer-9 heeft ofzo bij het pokeren.quote:
Inderdaad een vaag verhaal. Waarschijnlijk is het voordeel dat Feyenoord meer geld gaat verdienen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat het voordeel is. Voor mensen van buitenaf is het toch juist wel handig dat ze die shirts ook bij de plaatselijke sportwinkel kunnen aanschaffen.
Afschuwelijk ja. Al is in mijn gedachten adidas nog altijd Feyenoord en Ajax umbroquote:Op donderdag 5 september 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veel plezier met een neon groen shirtje volgend seizoen. Wat zijn die dingen van Adidas toch afschuwelijk lelijk
Je hebt hem niet helemaal te pakken.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Mark Koevermans: 'Adidas is voetbalmerk nummer één. Bovendien is het een no-nonsense bedrijf, dat goed bij #Feyenoord past.' (Feyenoord.nl)
Ik krijg altijd de neiging om in mezelf te gaan snijden als ik dergelijke one-liners lees.
Warm bad, lol. Kill me now pls.quote:‘Bovendien is het een no-nonsense bedrijf, dat heel goed bij Feyenoord past. Vanaf het eerste moment dat we in gesprek kwamen met adidas voelde de samenwerking voor ons als een warm bad.’
Nou.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef Caland het volgende:
Het valt me nog mee dat de woordvoerder van adidas niet aangeeft dat het hand in hand kameraden goed bij de bedrijfscultuur past.
quote:‘Wij zijn bijzonder trots en blij om terug te zijn bij Feyenoord. Zowel de stad Rotterdam als de club Feyenoord past fantastisch bij adidas. Het beleid dat Feyenoord voert, door met zelf opgeleide talenten richting de top te gaan, spreekt ons enorm aan. We hopen dat we samen met Feyenoord een succesvolle tijd tegemoet gaan.’
Under Armour maakt ook mooie shirts.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Groot merk uiteraard maar shirtjes van Kappa en Macron zijn mooier.
Meer winst voor Adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vraag me alleen af hoeveel nut het heeft om met een groot merk in zee te gaan als de distributie alleen via de officiële fanshops gaat.
Maar ook minder afzet lijkt me toch.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meer winst voor adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.
Lijkt me niet, online verkoop zal binnen afzienbare tijd de overhand nemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ook minder afzet lijkt me toch.
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan (quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik baalde er al van dat de Feyenoord retroshirts niet meer door Copa gemaakt/verkocht mochten worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord shirts zijn nu zo'n beetje verkrijgbaar bij elke sportzaak ik Nederland. Zou raar zijn als dat met Adidas niet meer het geval is.
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Arme jongen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
Ik verplaatste de Ajaxshirtjes altijd naar het uitverkooprekje.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
We zitten in de Zalando-generatie vrees ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beetje provincieclub achtig. Dat er vanaf 100 meter buiten de bebouwde kom van Kerkrade niemand meer in Roda JC merchandise geïnteresseerd is begrijp ik, maar bij Feyenoord ligt dat toch anders.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap dan alleen niet waarom je met Adidas in zee gaat, als je toch niet van hun distributienetwerk gebruik gaat maken.
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.
Weet zo gauw even niet wat je bedoelt.. Heb je voorbeeld?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...Maar ik vind die uitsparingen op de mouwen voor Europese badges e.d. altijd superlelijk bij Adidas.
Precies hetzelfde hier jaquote:Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
Afschuwelijk ja. Al is in mijn gedachten adidas nog altijd Feyenoord en Ajax umbro
Real bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 5 september 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet zo gauw even niet wat je bedoelt.. Heb je voorbeeld?
Boetius heeft zijn rentree gemaakt.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:30:26In het geheim een wedstrijdje gespeeld #rkcfey! Rentree #Boetius. http://t.co/3JjeRDUehO reageer retweet
Dan is hij hopelijk over 1,5 week fit genoeg om minimaal een helft mee te doen tegen NEC. Beter! Dan kan hij mooi Schaken vervangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius heeft zijn rentree gemaakt.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:30:26In het geheim een wedstrijdje gespeeld #rkcfey! Rentree #Boetius. http://t.co/3JjeRDUehO reageer retweet
Oh dat is best lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Real bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Is die ook geheim?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitslag trouwens!
2-0 voor RKC.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dat is best lelijk inderdaad.![]()
Is me alleen nooit echt opgevallen. Maar dan vooral bij shirts met lange mouwen is het heel lelijk vind ik. Bij korte mouwen vind ik het nog wel mee vallen, omdat die strepen dan niet eronder nog doorlopen. Sowieso nog maar de vraag of we shirts met lange mouwen krijgen..
[..]
Is die ook geheim?
Bij ons gaan ze dan ook nog de strepen in het zwart doen. Op zich geen probleem, zolang maar niet nog meer zwarte 'design' accenten gaan aanbrengen...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dat is best lelijk inderdaad.![]()
Is me alleen nooit echt opgevallen. Maar dan vooral bij shirts met lange mouwen is het heel lelijk vind ik. Bij korte mouwen vind ik het nog wel mee vallen, omdat die strepen dan niet eronder nog doorlopen. Sowieso nog maar de vraag of we shirts met lange mouwen krijgen..
[..]
Is die ook geheim?
Mijn darmfloraquote:
twitter:RKCWAALWIJK twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:43:14#RKC won zojuist, in een duel dat achter gesloten deuren werd gespeeld, van #Feyenoord: 2-0. Lees meer: http://t.co/tUDuPiMB0u. #rkcfey reageer retweet
De officiële twitter van RKC zelf: https://twitter.com/RKCWAALWIJKquote:
quote:Het vlaggenschip van RKC WAALWIJK speelde vanmiddag, achter gesloten deuren, in het Mandemakers Stadion een vriendschappelijke wedstrijd tegen Feyenoord. De Waalwijkers wonnen met 2-0 van de Rotterdamse formatie.
Voor de rust opende namens RKC WAALWIJK middenvelder Desley Ubbink de score. Na de pauze verdubbelde Dennis Lemke de marge, daarmee direct tekenend voor de eindstand: 2-0.
Godver wat slecht.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De officiële twitter van RKC zelf: https://twitter.com/RKCWAALWIJK
[..]
Ubbink en Lemke hebben anders ook nog geen wedstrijd voor RKC gespeeld en daarbij, ook de 2e keus hoort te winnen van RKC.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godver wat slecht.
Al moet daarbij worden aangetekend dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met een veredeld tweede elftal speelde gezien alle afwezigen.
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dan ook nog de strepen in het zwart doen. Op zich geen probleem, zolang maar niet nog meer zwarte 'design' accenten gaan aanbrengen...
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.
Zou overigens wel baas zijn als Feyenoord heeft afgedongen dat het uitshirt ieder jaar groen wit moet zijn. En dan te beginnen volgend jaar met dit ontwerp:
[ afbeelding ]
Ubbink en Lemke zijn gelukkig wereldspelers in het internationale topvoetbal.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godver wat slecht.
Al moet daarbij worden aangetekend dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met een veredeld tweede elftal speelde gezien alle afwezigen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.
Zou overigens wel baas zijn als Feyenoord heeft afgedongen dat het uitshirt ieder jaar groen wit moet zijn. En dan te beginnen volgend jaar met dit ontwerp:
[ afbeelding ]
Heb je die zwart-met-roze meuk van Ajax wel eens gezien? Ik weet niet of je als Feyenoorder wel zo blij moet zijn met Adidas...quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, niet echt nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Mooi shirt.quote:
Ja. Volgens mij heb ik de uitshirts van Ajax ook al in één van m'n eerdere posts aangehaald. Dat zijn nou net voorbeelden van wat je juist niet zou moeten willen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je die zwart-met-roze meuk van Ajax wel eens gezien? Ik weet niet of je als Feyenoorder wel zo blij moet zijn met Adidas...
Ik googlede op Feyenoord Adidas.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee.
[..]
Mooi shirt.
Alleen KLM?
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je die zwart-met-roze meuk van Ajax wel eens gezien? Ik weet niet of je als Feyenoorder wel zo blij moet zijn met Adidas...
quote:Column: Rose keepersshirt? Rot je effe gauw op!
Reeds in februari 2002 maakten wij melding van het gerucht dat er in het seizoen 2002-03 wel eens een roze keepersshirt bij Feyenoord te aanschouwen zou kunnen zijn. Pardon? Een roze keepersshirt? De gedachte eraan deed ons, na het hebben moeten bewonderen van witte schoenen en babyblauwe shirtjes, huiveren.
Enigszins bevreesd voor een dergelijke verdere aftakeling van Feyenoords traditierijke clubcultuur (keepers horen als het even kan in een effen zwarte kee-perstrui te keepen, opzouten met al die modegrillen), meldde een LN-delegatie zich begin juli 2002 bij De Kuip voor Feyenoords eerste training.
Onthutst moesten we constateren, dat het keeperstrio geheel conform het eerder gepubliceerde gerucht in foeilelijk roze ornaat ten tonele verscheen. Kelere, een roze keepersshirt… het was Feyenoord on-waar-dig!
Gesterkt door de afkeurende geluiden vanuit het massaal toekijkende Legioen, startten wij nog diezelfde dag een waar tegenoffensief in de vorm van een mailprotestactie. En niet zonder succes. Niet alleen volgden er enkele honderden reacties naar de LN-burelen (die in gebundelde vorm keurig werden doorgezonden naar de club), ook Feyenoord zelf werd overstelpt met afkeurende mailtjes en telefoontjes.
Nog diezelfde dag liet Feyenoord, bij monde van commercieel manager Sjaak Troost, ons persoonlijk weten het roze keepersshirt uit de kleedkamer en uit de handel te nemen. Gelukkig. Hulde. Doel bereikt, missie volbracht.
Denk je dan… Niet dus. Gezien het feit dat de aloude komkommertijd in juli een aardige vinger in de pap heeft, doken de media namelijk ‘enigszins sensatiebelust’ bovenop het verhaal. Publicaties in diverse landelijke- en regionale kranten, tijdschriften, ja zelfs op de Belgische teletekst, volgden. Ook wij werden daarbij helaas niet over het hoofd gezien. Men gaf aan ‘in ons geïnteresseerd te zijn’. Ja ja…
De Telegraaf, altijd al een foute krant geweest natuurlijk, pakte bijvoorbeeld flink uit en bracht het verhaal niet alleen op de voorpagina, ook huisfilosoof Rob Hoogland wijdde zijn paginalange column aan LN. ‘Homohatende wijvendieven’ noemde deze literaire hoogvlieger ons.
Alsof het allemaal nog niet gek genoeg was, mengde ook het COC zich in de discussie. De belangenvereniging voor homoseksuelen, wellicht balend van het feit dat men geen graantje mee had kunnen pikken van de algehele Fortuyn-hype, zag haar kans op wat extra publiciteit schoon en bracht vol verontwaardiging de term homohaters naar voren.
En toen was het bal, toen begon de LN-de… LN-redactieleden werden zonder gene thuis of op hun werk getraceerd en vervolgens met de meest insinuerende vragen geconfronteerd. Naast Radio Rijnmond en 3FM vroeg SBS6 nieuws ons ook om een verklaring. Het woord homofobie viel.
Feyenoord en Kappa, meer te verliezen dan alleen gederfde inkomsten, hielden zich ondertussen wijselijk op de vlakte. Moe geworden van alle homofobie bespeurende media-uitingen, besloten wij om op geen enkel commentaar te reageren, doch slechts een verklaring op onze eigen LN-site te publiceren, vervolgens voerden we een zogenaamde publicatiestop in. Per slot van rekening was ons doel bereikt, onze missie voltooid. Niet veel later begon een nieuwe seizoen en ebde alle aandacht omtrent dit onderwerp weer weg.
Toch was het leerzaam, deze komkommertijd-rel… immers, eens te meer werd op nauwgezette wijze duidelijk, dat er voor ons gedachtegoed wel degelijk draagvlak is. Roze keepersshirts horen niet thuis in de clubcultuur van Feyenoord. Simpel. Eens te meer werd eveneens duidelijk, dat velen ons helaas volledig verkeerd interpreteren, niet (willen?) begrijpen. En ons zodoende nu niet alleen als stelletje zeikerds, maar ook als overtuigd homofoob c.q homohatende wijvendieven zien.
Nou dan begrijpen ze er toch werkelijk geen ene moer van. Homohatende wijvendieven, hoe verzinnen ze het… stelletje zeikerds!
MVZ
Die 2e sterquote:Op donderdag 5 september 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik googlede op Feyenoord Adidas.
Ja daar wordt je wel ziek van en dat na wedstrijden als thuis tegen NAC en Roda.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:28 schreef eight het volgende:
In navolging van inmiddels vele andere 'sterren' in het elftal is het nu de beurt aan Armenteros om in de VI met mooie beloftes te komen.
De feijenoord mentaliteit is ver te zoeken in de huidige selectie. Ondanks dat ze hopeloos uit vorm zijn drijven ze de spot met onze lijfspreuk 'geen woorden maar daden'.
Wat praatjes maken betreft past hij goed bij de rest
OPSTELLING van Feyenoord tegen RKC: Lamprou; Houben, Mathijssen, Nelom; Vormer, Goossens, Sleegers, Singh; Boëtius, Manu, Verhoek.quote:
Geen Immers... Wat moeten we daarvan denken?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
OPSTELLING van Feyenoord tegen RKC: Lamprou; Houben, Mathijssen, Nelom; Vormer, Goossens, Sleegers, Singh; Boëtius, Manu, Verhoek.
Invallers waren: Jesse Driebergen, Rick Dekker, Samuel Armenteros en Mitchell Te Vrede.
Wordt gespaard, had immers last van een hamstringblessure. Moet natuurlijk goed rusten om fit te zijn voor NECquote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen Immers... Wat moeten we daarvan denken?
Kreeg rust net als Pelle. Belangrijkste spelers hequote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
is de week van de interlandsquote:Op donderdag 5 september 2013 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuckzooi.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg rust net als Pelle. Belangrijkste spelers he
De shirtjes van dit seizoen zullen wel in januari al voor twee tientjes te koop zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:13 schreef Muto het volgende:
Dat van de verkoopkanalen is wel vervelend voor ons, supporters. Ik verwacht dat je nu echt niet meer gigantische kortingen gaat krijgen.
Bazenshirtquote:Op donderdag 5 september 2013 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Que? Je mag god op je blote knietjes bedanken met een speler als Armenteros.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:28 schreef eight het volgende:
In navolging van inmiddels vele andere 'sterren' in het elftal is het nu de beurt aan Armenteros om in de VI met mooie beloftes te komen.
De feijenoord mentaliteit is ver te zoeken in de huidige selectie. Ondanks dat ze hopeloos uit vorm zijn drijven ze de spot met onze lijfspreuk 'geen woorden maar daden'.
Wat praatjes maken betreft past hij goed bij de rest
Vond het shirt met die dwarse strepen op de mouw niet echt mooi. De resultaten waren wel bazig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nog liggen. Eigenlijk echt een ontiegelijk lelijk shirt met die glans. Maar net als het oranje shirt van 88 mooi gevonden omdat het een succesjaar was.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
What is the difference between oral sex and anal sex?SC is 2 deuren verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
What is the difference between oral sex and anal sex?Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dit inderdaad. Gewoon ff half jaartje wachten altijd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De shirtjes van dit seizoen zullen wel in januari al voor twee tientjes te koop zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Que? Je mag god op je blote knietjes bedanken met een speler als Armenteros.
quote:
Veel beter zul je ze de komende jaren niet zien in De Kuip hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gewoon ff half jaartje wachten altijd.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Veel beter zul je ze de komende jaren niet zien in De Kuip hoor.
quote:
Guidetti naar Trabzonspor.twitter:Trabzonspor_en twitterde op donderdag 05-09-2013 om 19:50:15John Guidetti will arrive Turkey at 04:00 local time. #MCFC #Trabzonspor reageer retweet
Je mist de rode draadquote:[img]httpzie://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Que? Je mag god op je blote knietjes bedanken met een speler als Armenteros.
Maar in Engeland hebben ze een voetbalwet, daar komt hooliganisme nooit meer voor!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef Luni het volgende:
Happel?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rby-in-Bristol.dhtml
Handig man zo'n voetbalwetquote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef Luni het volgende:
Happel?
Veldslagquote:Op donderdag 5 september 2013 23:15 schreef Luni het volgende:
Happel?
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Guidetti naar Trabzonspor.twitter:Trabzonspor_en twitterde op donderdag 05-09-2013 om 19:50:15John Guidetti will arrive Turkey at 04:00 local time. #MCFC #Trabzonspor reageer retweet
Feyenoord is toch beter dan Trabzon, man man manquote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
ManCity vraagt meer dan 1 miljoen voor 1 jaar huur, met een optie tot koop van 5 miljoen. Daar houdt het dus al op .quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord is toch beter dan Trabzon, man man man
Oh geld. Dan is het wel klaar ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
ManCity vraagt meer dan 1 miljoen voor 1 jaar huur, met een optie tot koop van 5 miljoen. Daar houdt het dus al op .
Kwaliteitsmerk.quote:
Vind het eigenlijk wel zo'n beetje de lelijkste shirts die ik me zo snel kan herinneren. Dat uitshirt van blauw en beigequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kwaliteitsmerk.
Meestal wel strakke ontwerpen, al zijn er bij Ajax de meest afzichtelijke ontwerpen te bewonderen.
Maar als de shirtjes zo clean worden als in de jaren 90 bij Feyenoord is het imo echt een vooruitgang.
Ik associeer Feyenoord overigens nog altijd met Adidas en Ajax met Umbro, daar schijnen meer mensen last van te hebben las ik. Allemaal kinderen uit de jaren 80 vermoed ik.
Dat uitshirt van Blauw en beige was toch van Kappa?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel zo'n beetje de lelijkste shirts die ik me zo snel kan herinneren. Dat uitshirt van blauw en beige. Die achterlijke 3 strepen die ons mooie rood en wit vernaggelen
. Veel te grote shirts
. Die achterlijke glans over de shirts destijds
. Overigens kom ik ook uit de jaren 80.
Ben eigenlijk echt meer dan tevreden over Puma.
Ik vond die witte balk die erop werd geplempt voor de sponsor ook altijd erg amateuristisch overkomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooiste shirts vond ik van Kappa. Adidas lag ook aan de tijdsgeest. Dat soort te grote shirts waren gewoon in. Kappa was voorloper qua strakkere shirts. Adidas is nu trouwens nog steeds wel iets ruimer zittend qua model.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Ajax moet inderdaad Umbro zijn maar dat bestaat niet meer.
Puma vond ik erg wisselvallig. Laten we niet vergeten dat we ook hebben moeten protesteren tegen dat zeemanspak een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
Ow oeps, mijn fout. Brrr, dat shirtquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat uitshirt van Blauw en beige was toch van Kappa?
[ afbeelding ]
Ik vond Adidas over het algemeen wel strakke shirts maken in ons geval (in de zin van vormgeving, niet qua pasvorm). Wat mij betreft is dit een goed voorbeeld:
[ afbeelding ]
Oftewel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:06 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, gewoon een leuke link omdat er toch niets gaande is rondom Feyenoord. Niet totdat die saaie interlands zijn gespeeld.
Niet als zijn contract gewoon ontbonden wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vandaag is toch de laatste dag dat Cissé kan vertrekken?
Kost toch geld man, dan houd het meteen al op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als zijn contract gewoon ontbonden wordt.
Hij heeft volgens mij nooit bijgetekend, maar had gewoon een belachelijk lang contract.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kost toch geld man, dan houd het meteen al op.
Blijft jammer dat Koeman de zwakte van Immers niet onderkent. Als Boetius terug is en je hebt Bakkal in plaats van Immers kon het nog best een mooi seizoen worden.
Weet niet wanneer die Cisse voor het laatst bijgetekent heeft en voor hoelang maar het moet wel absurd lang zijn aangezien die blessure nu al sinds 2009 speelt.
Hij kan toch ook tijdens de winterstop nog gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vandaag is toch de laatste dag dat Cissé kan vertrekken?
Edit; Vandaag is de deadline inderdaad, heeft geen oren naar Turkije.
Na 4 jaar zakkenvullen en geen reet presteren, lekker nog een jaar blijven!
Ja maar ik doel eigenlijk ook op het feit dat Bakkal dan niet gaat komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij kan toch ook tijdens de winterstop nog gaan?
Klopt 5 jaar. Maar ja Immers ook 4 jaar. Ook heel lang.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij nooit bijgetekend, maar had gewoon een belachelijk lang contract.
Nog 3 jaar Immersquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt 5 jaar. Maar ja Immers ook 4 jaar. Ook heel lang.
Eens. En we zijn alweer te laat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Zou echt een schande zijn als een kutclubje als Trabzonspor er wel in slaagt om Guidetti te huren, en wij niet.
Ik denk dat Immers altijd weer welkom is bij ADO.. Volgend seizoen komen Slabbekoorn en Sleegers eraan. Dus dan je verlies accepteren en verkopen/weggeven. Miskoop.quote:
Dit soort ergernissen zullen we nog jaren hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Zou echt een schande zijn als een kutclubje als Trabzonspor er wel in slaagt om Guidetti te huren, en wij niet.
Die zouden het financieel niet fair kunnen spelen. Wel frustrerend natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Tja, dat is toch echt de eigen schuld van Feyenoord, valt Cissé niet te verwijten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Edit; Vandaag is de deadline inderdaad, heeft geen oren naar Turkije.
Na 4 jaar zakkenvullen en geen reet presteren, lekker nog een jaar blijven!
Manu, Boetius, Schaken, Goossens en Armenteros.... Nee, Cissé zal geen minuten meer maken in Feyenoord 1.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
Gewoon in laten vallen als hij blijft. Heb je veel meer aan dan Verhoek, die nog niets heeft laten zien.
nee tuurlijk niet...quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, dat is toch echt de eigen schuld van Feyenoord, valt Cissé niet te verwijten.
Wat Cissé zou moeten willen of vinden is totaal niet relevant. Feyenoord biedt die man willens en wetens een lang contract aan en daar moeten beide partijen zich gewoon aan houden. Omgekeerd geldt dat net zo goed voor voetballers die hun club denken te kunnen dwingen om mee te werken aan een overstap.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:09 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet...
want als voetballer wil je natuurlijk de bank of de tribune warm houden in ons mooie klimaat..
Is ook wel zo. Maar aan de andere kant: Feyenoord heeft hem een dik contract aangeboden na een goeie periode bij Roda JC(meerdere clubs wouden hem toen hebben). Als je dan bij Feyenoord terecht komt, en je presteert echt helemaal niks.... Dan kan je na 4 seizoenen 'niks presteren veel verdienen ' ook wel aan je werkgever denken die jou miljonair heeft gemaakt en denken: Ach, ik heb hier geen fuck gepresteerd en kom toch niet meer aan de bak. Ik ga op zoek naar een andere werkgever. Dan help ik de club in financiele nood een beetje, en doe ik toch nog wat terug voor de club.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat Cissé zou moeten willen of vinden is totaal niet relevant. Feyenoord biedt die man willens en wetens een lang contract aan en daar moeten beide partijen zich gewoon aan houden. Omgekeerd geldt dat net zo goed voor voetballers die hun club denken te kunnen dwingen om mee te werken aan een overstap.
Ik zal hem ook laten spelen als hij fit is. Schaken op de bank, Boetius op rechts.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
Gewoon in laten vallen als hij blijft. Heb je veel meer aan dan Verhoek, die nog niets heeft laten zien.
Dat klopt ook weer helemaal, maar vanuit Feyenoord bezien zijn dit precies de risico's die je vooraf kan uittekenen als je iemand zo'n contract aanbiedt. Dat je als buitenstaander daar een moreel oordeel over hebt, prima, maar de club moet zich daarin gewoon zakelijk opstellen en de consequenties aanvaarden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:19 schreef satecl het volgende:
Is ook wel zo. Maar aan de andere kant: Feyenoord heeft hem een dik contract aangeboden na een goeie periode bij Roda JC(meerdere clubs wouden hem toen hebben). Als je dan bij Feyenoord terecht komt, en je presteert echt helemaal niks.... Dan kan je na 4 seizoenen 'niks presteren veel verdienen ' ook wel aan je werkgever denken die jou miljonair heeft gemaakt en denken: Ach, ik heb hier geen fuck gepresteerd en kom toch niet meer aan de bak. Ik ga op zoek naar een andere werkgever. Dan help ik de club in financiele nood een beetje, en doe ik toch nog wat terug voor de club.
wie zegt dat de club dit niet doet ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt ook weer helemaal, maar vanuit Feyenoord bezien zijn dit precies de risico's die je vooraf kan uittekenen als je iemand zo'n contract aanbiedt. Dat je als buitenstaander daar een moreel oordeel over hebt, prima, maar de club moet zich daarin gewoon zakelijk opstellen en de consequenties aanvaarden.
Sisse is natuurlijk ook niet helemaal achterlijk. Die tikt nu een miljoen per jaar aan. De kans dat hij dat elders krijgt is nihil.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
wie zegt dat de club dit niet doet ?
ze mogen hem toch wel vragen om mee te werken omdat ze wel een versterking kunnen halen van het salaris wat hij achterlaat ?
Andersom doen spelers hetzelfde als zij er beter van kunnen worden !!
hoe je het ook wend of keert zijn rol hier is al een tijdje uitgespeeld en behalve salaris rest hem hier niets meer..
lijkt me een weinig prettig vooruitzicht als voetballer...
dan maar voor iets minder wel ballen , maar goed ...
het gaat erook niet over dat ie niet in zijn recht staat ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef TC03 het volgende:
Cissé heeft het recht om bij Feyenoord te blijven als hij dat wil. Feyenoord had hem gewoon niet zo'n achterlijk contract aan moeten bieden.
Hij hoeft niet mee te denken hoor. Waarom zou hij?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
het gaat erook niet over dat ie niet in zijn recht staat ...
wij hebben het over dat ie best wel mee kan denken...
hij mag gvd nog blij zijn dat er uberhaupt een club interesse in hem heeft na wat ie hier allemaal heeft laten zien , niks , nada noppes..
nogmaals ...
prima als hij blijft maar spelen zal ie niet meer (hoop ik)
Financieel gaat hij er op achteruit ja, al zijn die salarissen in Turkije nu wel steeds hoger aan het worden. Maar sportief gaat hij eindelijk weer spelen, en dat lijkt me toch ook heel wat voor iemand die vier jaar gecasht en bijna niet gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet mee te denken hoor. Waarom zou hij?
Feyenoord had hem gewoon geen achterlijk contract aan moeten bieden. Waarom zou Cissé mee moeten denken? Zodat hij er zelf op achteruit kan gaan zeker?.
Lekker egoistisch en geldhebberig om zo te oordelen. Die gast is aangenomen omdat hij goed kon voetballen. Is een van de best verdiende voetballers van Nederland. Als je dan vervolgens 4 jaar niks laat zien..... en dat is allemaal aan zichzelf te danken hoor. Hij heeft genoeg kansen gekregen. Maar nog nooit waar gemaakt. Ik snap ook niet dat sommige mensen roepen dat hij weer minuten moet gaan krijgen. Wegwezen met zo'n gozer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet mee te denken hoor. Waarom zou hij?
Feyenoord had hem gewoon geen achterlijk contract aan moeten bieden. Waarom zou Cissé mee moeten denken? Zodat hij er zelf op achteruit kan gaan zeker?.
Dit is nogal een discutabele uitspraak als je het over Sisse hebt hequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar sportief gaat hij eindelijk weer spelen
3 miljoen maar als vast bedrag?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
Jan de Knecht (doorgaans goed ingevoerd) meldt op twitter dat de lokale sportzaken inderdaad geen Feyenoordshirts meer mogen gaan verkopen. Alle distributie gaat dus inderdaad via de fanshops en online verkoop. Feyenoord zelf denkt dat verkoop via webshop een hoop gaat compenseren. Wel las ik gisteren ook van een bestuurslid van de FSV dat het een bijzonder goede deal is.
Feyenoord krijgt na aftrek van inkoop de volledige winst van adidas uitgekeerd plus een bedrag van ongeveer 3 miljoen per jaar.
Het feit dat er dus nergens meer shirts te koop zijn ziet Feyenoord als een aanvaardbaar risico.
Ik heb geen idee eigenljjk. Maar ten opzichte van Puma zal je er altijd op vooruit gaan. Al was dat niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
Is 3 miljoen per jaar een redelijke deal voor zo'n sponsor?
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker egoistisch en geldhebberig om zo te oordelen. Die gast is aangenomen omdat hij goed kon voetballen. Is een van de best verdiende voetballers van Nederland. Als je dan vervolgens 4 jaar niks laat zien..... en dat is allemaal aan zichzelf te danken hoor. Hij heeft genoeg kansen gekregen. Maar nog nooit waar gemaakt. Ik snap ook niet dat sommige mensen roepen dat hij weer minuten moet gaan krijgen. Wegwezen met zo'n gozer.
Natuurlijk is het dom om zo'n jongen een 5 jarig contract te geven. Maar als je de eerste 4 jaar niks presteer mag je ook wel wat terug doen voor de 4 miljoen die je hebt gekregen om een beetje balletjes verkeerd aan te nemen en té kleine schoenen hebben gedragen.
Denk je? Ik denk dat Puma nog geen eens zo verkeerd betaalde eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenljjk. Maar ten opzichte van Puma zal je er altijd op vooruit gaan. Al was dat niet zo moeilijk.
Ja klopt. 4.4 miljoen zelfs.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef PIETR het volgende:
Als Cisse transfervrij vertrekt moet Feyenoord het complete transferbedrag aan de investeerder terug betalen toch? 4.3 miljoen?
Vaker gehoord dat dat best wel een wurgcontract was al heb ik geen details. Alleen al het feit dat puma delen van de fanshops kon opeisen voor non-Feyenoord producten was al best veelzeggend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat Puma nog geen eens zo verkeerd betaalde eigenlijk.
Dat was echt idioot inderdaad. Kan me ook niet voorstellen dat er ook maar iemand is die voor een Puma trui of shirt naar de Feyenoord fanshop gaat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaker gehoord dat dat best wel een wurgcontract was al heb ik geen details. Alleen al het feit dat puma delen van de fanshops kon opeisen voor non-Feyenoord producten was al best veelzeggend.
Lijkt me vrij logisch dat Ajax meer krijgt dan dat Feyenoord gaat krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Sloggi het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)t-ajax-70-miljoen-op
Ajax krijgt 7 miljoen per jaar, maar verdient relatief minder aan de kledingverkoop (denk ik).
Klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat was echt idioot inderdaad. Kan me ook niet voorstellen dat er ook maar iemand is die voor een Puma trui of shirt naar de Feyenoord fanshop gaat.
tja , das het merk logo he..quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik was wel blij met puma. Mooie trainingsgear altijd, shirtjes van vorig seizoen ga je niet snel meer mooier krijgen.
Maar ach. Adidas is ook niet zo verkeerd. Alleen jammer dat je met die verplichte strepen zit.
Le coq sportif hebben beide clubs toch ook nog in gelopen? Geen idee of dat dezelfde periode was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef Calciumdude het volgende:
is nu voor het eerst zeker , dat zowel Feyenoord als Ajax met dezelfde kledingsponsor gaat lopen ?
Ja, GGMM is bezig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Sloggi het volgende:
En opeens stond dit topic weer in MyAT:
SPT / [Centraal] Feyenoord
Zou jij dat ook voor je baas doen, vrijwillig ontslag nemen en op zoek gaan naar een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar aan de andere kant: Feyenoord heeft hem een dik contract aangeboden na een goeie periode bij Roda JC(meerdere clubs wouden hem toen hebben). Als je dan bij Feyenoord terecht komt, en je presteert echt helemaal niks.... Dan kan je na 4 seizoenen 'niks presteren veel verdienen ' ook wel aan je werkgever denken die jou miljonair heeft gemaakt en denken: Ach, ik heb hier geen fuck gepresteerd en kom toch niet meer aan de bak. Ik ga op zoek naar een andere werkgever. Dan help ik de club in financiele nood een beetje, en doe ik toch nog wat terug voor de club.
Ben ik dus niet de enige die dat opvielquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Sloggi het volgende:
En opeens stond dit topic weer in MyAT:
SPT / [Centraal] Feyenoord
Hoe zou het met Loekie B zijn?
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:51:52Komtie: Feyenoord krijgt volgens onze bron 3 miljoen euro op jaarbasis van Adidas (tegenover 5 van Puma) maar! reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:52:17Maar: Feyenoord heeft 100% controle over distributie. Er kan dus niet meer buiten de club om gekocht worden (zoals wel met Puma). reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:52:41Sportwinkels in Nederland hebben vandaag brief gehad dat ze niet langer kleding van Feyenoord kunnen verkopen. reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:54:52Wat ons betreft in elk geval een deal die heel goed uit kan pakken voor Feyenoord! Let wel: KAN uitpakken. Voor uitstraling is t vraagteken reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:55:48Leuk detail: Dit is niet Feyenoords idee, ze zijn benaderd met dit idee door http://t.co/9zO6kBMArt . Hebben het 1:1 bij Adidas op tafel 1/2 reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 15:56:262/2 gegooid, waarna Adidas gelijk toehapte. Wilden/willen de Nederlandse markt gaan domineren en zien in Feyenoord ideale partner! reageer retweet
appels en peren enzo....quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou jij dat ook voor je baas doen, vrijwillig ontslag nemen en op zoek gaan naar een nieuwe baan?
Ik was ook heel blij met Puma. Wat mij betreft maken zij veruit de mooiste voetbalshirts.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik was wel blij met puma. Mooie trainingsgear altijd, shirtjes van vorig seizoen ga je niet snel meer mooier krijgen.
Maar ach. Adidas is ook niet zo verkeerd. Alleen jammer dat je met die verplichte strepen zit.
Als ik bij een middenbedrijf goed werk aflever. Later wordt ik gevraagd door een groot bedrijf die veel in mij willen investeren en mij een miljoenencontract aanbieden(5 jaar). Als ik dan na 4 jaar nog geen enkel goed stuk werk heb afgeleverd en vaak thuis ziek op bed lig. En het bedrijf is financieel door het ijs gezakt...... En ze geen werk meer voor me hebben.....quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou jij dat ook voor je baas doen, vrijwillig ontslag nemen en op zoek gaan naar een nieuwe baan?
Erg nobel van je. Maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ik bij een middenbedrijf goed werk aflever. Later wordt ik gevraagd door een groot bedrijf die veel in mij willen investeren en mij een miljoenencontract aanbieden(5 jaar). Als ik dan na 4 jaar nog geen enkel goed stuk werk heb afgeleverd en vaak thuis ziek op bed lig. En het bedrijf is financieel door het ijs gezakt...... En ze geen werk meer voor me hebben.....
Ja. Dan zou ik op zoek gaan naar een andere baan waar ik ook heel veel kan verdienen (Cisse in Turkije) en waar ze wel werk voor me hebben. Om toch nog wat van mijn carriere te maken. Het draait namelijk niet alleen om geld en zou me lichtelijk schuldig voelen als ik loop te kloten bij mijn werk.
Of ben jij zo'n type die het allemaal wel goed vind, als je je geld maar krijgt?
Dat zeg jij. Er zijn meerdere voetballers die liever kiezen voor hun carriere. Babel speelde niet in Duitsland, levert zijn topcontract in en kwam terug naar zijn cluppie om te spelen... En kan nu cashen + spelen in Turkije.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg nobel van je. Maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Babel is dan ook niet bij elke scheet geblesseerd en heeft nog een aardige cv om op terug te vallen. Dit is waarschijnlijk het laatste 'topcontract' dat Sissy gaat krijgen in zijn loopbaan. Niet zo raar dat hij dan nu nog even die centen pakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Er zijn meerdere voetballers die liever kiezen voor hun carriere. Babel speelde niet in Duitsland, levert zijn topcontract in en kwam terug naar zijn cluppie om te spelen... En kan nu cashen + spelen in Turkije.
Tomasson was ook een geldwolf eerste klas. In zijn eerste periode bij Feyenoord al.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Calciumdude het volgende:
Tomasson was in zijn laatste jaren ook alleen maar geblesseerd bedenk ik me nu...
daar heeft niemand zo'n ophef over gemaakt
het is nu alleen zo frustie dat we daardoor nu een andere speler niet kunnen halen...
het blijft een trieste bedoeling bij Feyenoord...
Dat Roda-verhaal wordt ook sterk overdreven hè. Maakte hij 24 goals in 133 wedstrijden en één (!) assist, bij Feyenoord 14 in 56. Die man kan er dan ook niets aan doen dat er later spijt is dat er op de hype om hem werd gekocht. Hij is ook niet onwelwillend, zelfs niet over een transfer an sich (begrijpt dat Feyenoord hem wilde verkopen), maar wil alleen niet zelf opstappen voor minder pegels.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ik bij een middenbedrijf goed werk aflever. Later wordt ik gevraagd door een groot bedrijf die veel in mij willen investeren en mij een miljoenencontract aanbieden(5 jaar). Als ik dan na 4 jaar nog geen enkel goed stuk werk heb afgeleverd en vaak thuis ziek op bed lig. En het bedrijf is financieel door het ijs gezakt...... En ze geen werk meer voor me hebben.....
Ja. Dan zou ik op zoek gaan naar een andere baan waar ik ook heel veel kan verdienen (Cisse in Turkije) en waar ze wel werk voor me hebben. Om toch nog wat van mijn carriere te maken. Het draait namelijk niet alleen om geld en zou me lichtelijk schuldig voelen als ik loop te kloten bij mijn werk.
Of ben jij zo'n type die het allemaal wel goed vind, als je je geld maar krijgt?
No offense, maar wat een slap gelul.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
er word ook nergens gezegd dat ie dat niet zou moeten doen ..quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:39 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
No offense, maar wat een slap gelul.
Natuurlijk stelt hij zijn eigen belang, en niet dat van zijn werkgever, voorop. Net als iedereen.
Cissé heeft waarschijnlijk zelf ook wel door dat ie op een punt zit dat ie niet veel meer zal gaan verdienen. Dan is het niet zo gek dat ie nu nog even wil cashen bij Feyenoord en geen trek heeft om minder te gaan verdienen. Vergeet niet dat Cissé uit een derdewereldland komt en waarschijnlijk z'n hele familie moet onderhouden. Het salaris dat ie nu bij Feyenoord krijgt heeft ie hiervoor bij lange na nooit gekregen en zal ie in de toekomst hoogstwaarschijnlijk ook nooit meer krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Er zijn meerdere voetballers die liever kiezen voor hun carriere. Babel speelde niet in Duitsland, levert zijn topcontract in en kwam terug naar zijn cluppie om te spelen... En kan nu cashen + spelen in Turkije.
Tomasson was inderdaad net zo'n prutser als Cissé dat nu is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Calciumdude het volgende:
Tomasson was in zijn laatste jaren ook alleen maar geblesseerd bedenk ik me nu...
daar heeft niemand zo'n ophef over gemaakt
het is nu alleen zo frustie dat we daardoor nu een andere speler niet kunnen halen...
het blijft een trieste bedoeling bij Feyenoord...
Dit inderdaad. Ik heb de aankoop van Cissé, zeker voor een voor Feyenoord begrippen enorm bedrag, nooit begrepen. Bij Roda vond ik m al niet bijzonder en ik vind het dan ook helemaal niet gek dat ie het bij Feyenoord niet red, helemaal nu die ook nog eens om de haverklap geblesseerd is geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat Roda-verhaal wordt ook sterk overdreven hè. Maakte hij 24 goals in 133 wedstrijden en één (!) assist, bij Feyenoord 14 in 56. Die man kan er dan ook niets aan doen dat er later spijt is dat er op de hype om hem werd gekocht. Hij is ook niet onwelwillend, zelfs niet over een transfer an sich (begrijpt dat Feyenoord hem wilde verkopen), maar wil alleen niet zelf opstappen voor minder pegels.
En Bakkal dan? Die verscheurt toch ook zijn miljoenencontract? Die wilt gewoon voetballen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:39 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
No offense, maar wat een slap gelul.
Natuurlijk stelt hij zijn eigen belang, en niet dat van zijn werkgever, voorop. Net als iedereen.
Nee. De club heeft dat gedaan. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef satecl het volgende:
[..]
En Bakkal dan? Die verscheurt toch ook zijn miljoenencontract? Die wilt gewoon voetballen.
Het lijkt mij sterk dat Feyenoord zijn eerste, tweede of derde keuze is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef satecl het volgende:
[..]
En Bakkal dan? Die verscheurt toch ook zijn miljoenencontract? Die wilt gewoon voetballen.
Oh, dat wist ik niet. Excuses.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. De club heeft dat gedaan. Dat is heel wat anders.
Volgens mij gebeurde dat in onderling overleg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. De club heeft dat gedaan. Dat is heel wat anders.
Kan best. Maar dan nog is het heel wat anders. Bakkal krijgt gewoon (een aanzienlijk deel van) z'n salaris mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dat in onderling overleg.
Inderdaad. Een speler kan a la Bogarde bij Chelsea altijd zijn contract uitdienen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan best. Maar dan nog is het heel wat anders. Bakkal krijgt gewoon (een aanzienlijk deel van) z'n salaris mee.
Volgens mij gebeurt zoiets trouwens altijd in onderling overleg. Ander mag het volgens mij niet eens.
Precies. En ik kan hem geen ongelijk geven. Net als dat ik Cissé geen ongelijk kan geven. Feyenoord heeft indertijd de fout gemaakt om hem voor een groot bedrag en dito salaris en contractduur te kopen, dan moet Feyenoord ook op de blaren zitten, helaas.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Een speler kan a la Bogarde bij Chelsea altijd zijn contract uitdienen natuurlijk.
Is ook zo, maar is weer een wekelijks foutje van de Vrij. Hij komt echt als een slappe hap in. Die bal had ie gewoon moeten hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Was een foutje, maar een beetje keeper heeft die bal gewoon.
Onze aanvoerderquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is ook zo, maar is weer een wekelijks foutje van de Vrij. Hij komt echt als een slappe hap in. Die bal had ie gewoon moeten hebben.
Zeg dat wel, allemachtig wat speelt hij slap en onzeker zeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef TC03 het volgende:
De Vrij moet echt z'n vorm terug vinden.
Ach in een interview zullen we wel te horen krijgen dat hij er nog van moest leren ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef psychosomatic het volgende:
Als verdediger gewisseld worden tegen Estland.
"Dit soort fouten mag je op dit niveau niet maken"quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ach in een interview zullen we wel te horen krijgen dat hij er nog van moest leren ofzo.
Staan er nou hekken? Ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Flink wat afgehaald van de parterrevakken (W/Z)
Laatste drie rijen zijn weggehaald, deze foto laat enkel de weggehaalde stoeltjes zien, maar die 'ondergrond' is dus ook weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Staan er nou hekken? Ik zie het verschil niet.
Maar hoe kunnen ze nou de laatste drie rijen weghalen. Die plaatsen zijn toch gewoon verkocht?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste drie rijen zijn weggehaald, deze foto laat enkel de weggehaalde stoeltjes zien, maar die 'ondergrond' is dus ook weg.
Nee, Feyenoord had er al rekening mee gehouden met de seizoenskaartverkoop. Maar vertelt dit dus pas achterafquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze nou de laatste drie rijen weghalen. Die plaatsen zijn toch gewoon verkocht?
Zal wel meevallen. Er zullen evenveel stoeltjes als seizoenskaarten/losse kaarten zijn voor die vakken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan, dat is niet misselijk met die stoeltjes. 800 stoelen in totaal las ik. Zal wel lekker dringen worden in W en Z met alle gevolgen van dien.
Gelukkig valt het op W3 wel mee ouwe rakker. Vorig jaar op Z4 was het echt dringen, zeker bij topwedstrijden. Bij W1 zal dat wel overeenkomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan, dat is niet misselijk met die stoeltjes. 800 stoelen in totaal las ik. Zal wel lekker dringen worden in W en Z met alle gevolgen van dien.
Dat wordt nu helemaal dramatisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef onlogisch het volgende:
Alsof er mensen zitten op W1/Z4
En het is er sowieso altijd al dringen geblazen, niks nieuws dus. Daar veranderen 3 weggehaalde rijen bar weinig aan.
Thomasson en zijn scheepsnikkersquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:24 schreef FRWolt het volgende:
Puma vond ik erg wisselvallig. Laten we niet vergeten dat we ook hebben moeten protesteren tegen dat zeemanspak een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
Sta je dan, als grote man die echt wat heeft bereikt, naast Slory, Wijnaldum en Biseswar. Wat moet die man zich ellendig voelen in zo'n shirt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thomasson en zijn scheepsnikkers
De 26e. Scheelt dat we thuis spelen, zou wel heel erg zijn als we al niet eens meer thuis van Dordrecht 90 kunnen winnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef TN-FR het volgende:
Wanneer spelen we tegen Dordt?
Die draaien namelijk ook erg lekker momenteel en geen zin om er ook al zo vroeg uit te vliegen in dat toernooi
Steenvoorden is wel naar Dordrecht hè, ik ben nog niet zeker van die overwinningquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
De 26e. Scheelt dat we thuis spelen, zou wel heel erg zijn als we al niet eens meer thuis van Dordrecht 90 kunnen winnen.
Steenvoorden gaat sowieso scoren. Toto zal daarop maximaal 1,07 geven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Steenvoorden is wel naar Dordrecht hè, ik ben nog niet zeker van die overwinning
Mijn ouders komen morgen thuis van vakantie, dus het kwam wel goed uit dat we niet speelden, kon ik tenminste alle zooi opruimen hier in huis.quote:
Ik heb een amateurwedstrijd gekeken. Het was bij vlagen beter dan wat Feyenoord dit seizoen laat zien.quote:
Aan het bijkomen van een feestje hier en de Nacht van de Kaap.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef grootheidswaanzin het volgende:
De groeten aan mijn Feijenoordvrienden
Wat is de Nacht van de Kaap?quote:Op zondag 8 september 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Aan het bijkomen van een feestje hier en de Nacht van de Kaap.
Weekenden zonder voetbal.
twitter:frfanatic twitterde op maandag 09-09-2013 om 09:45:19Cissé heeft al voorcontract bij nieuwe club - http://t.co/gRddJj8qpK reageer retweet
Klopt, Feyenoord moet actie ondernemen hiertegen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef Muto het volgende:
Dat mag toch niet eens. Een club mag een transfervrije speler pas zes maanden voor einde contract benaderen.
Juist daarom lijkt het me onwaarschijnlijk. Bovendien had Feyenoord Cissé zelfs transfervrij hebben weggedaan. Dan had hij ook nu al het tekengeld kunnen hebben opstrijken.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt, Feyenoord moet actie ondernemen hiertegen.
Maar niet het salaris van Feyenoord haha. Het zal wel niet waar zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 10:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Juist daarom lijkt het me onwaarschijnlijk. Bovendien had Feyenoord Cissé zelfs transfervrij hebben weggedaan. Dan had hij ook nu al het tekengeld kunnen hebben opstrijken.
Slaat nergens op idd. Onzinverhaal.quote:Op maandag 9 september 2013 10:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Juist daarom lijkt het me onwaarschijnlijk. Bovendien had Feyenoord Cissé zelfs transfervrij hebben weggedaan. Dan had hij ook nu al het tekengeld kunnen hebben opstrijken.
quote:Feyenoord-fans klagen ME aan
Twee Feyenoord-fans hebben een aanklacht ingediend tegen de politie. Ze zouden anderhalve week geleden zonder aanleiding door de ME zijn mishandeld na de wedstrijd Feyenoord - Kuban Krasnodar.
Beide mannen en een zoon van 11 jaar zouden door de ME zijn geslagen, nadat de jongen in de verdrukking was geraakt tussen de politiepaarden. De mannen - Peter uit Schiedam en Mike uit Rotterdam - liepen hierbij talloze wonden en zwellingen op, een hersenschudding en er zou sprake zijn van geheugenverlies.
"We liepen ter hoogte van de Coen Moulijnweg", zegt Peter. "Daar kwamen ineens twee paarden om de hoek, die liepen mijn zoon Tom omver. Waarop ik reageerde: 'Hé kijk uit, je loopt een kind omver. Kan je niet uitkijken'. Waarop de paarden terugkwamen en Mike en mij meegesleept hebben naar het muurtje. Daar zijn we klemgezet achter de paarden en een busje ging open. En toen zijn ze ons gaan bewerken met de lange lat, tot we niet meer op konden staan."
Volgens beide mannen was er geen enkele aanleiding voor het gewelddadige ME-optreden: "Uit alle getuigenissen die we hebben binnengekregen, blijkt één ding: het kwam uit het niets. Er was totaal niets aan de hand."
De politie is een onderzoek naar de ME-actie gestart. D66 in de Rotterdamse gemeenteraad heeft over het gewelddadige incident vragen gesteld aan het college van Burgemeester en Wethouders.
Club uit de zandbak.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef psychosomatic het volgende:
Wie wil Cissé nou hebben? En dan ook nog bang zijn dat hij ergens anders tekent en daarom al een voorcontract laten tekenen?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:10 schreef Sejt het volgende:
De Vrij vanavond hoogstwaarschijnlijk naast zijn oude steunpilaar Vlaar. Goede zaak; hopelijk doet dat zijn zelfvertrouwen goed.
Eens. Verdedigend zal het weinig voorstellen, maar opbouwend speelt hij hopelijk met meer vertrouwen, mede doordat Ron Beton naast hem staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kom op zeg. tegen fucking Andorra moet ie het toch wel kunnen. Al sluit ik een wekelijks foutje niet uit.
Godverdommetwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:49:10#Feyenoord definitief niet langs VvF om komst van #Bakkel mogelijk te maken, club gebruikt restant budget voor verbeteren contract #Janmaat reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |