Ik vond die witte balk die erop werd geplempt voor de sponsor ook altijd erg amateuristisch overkomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooiste shirts vond ik van Kappa. Adidas lag ook aan de tijdsgeest. Dat soort te grote shirts waren gewoon in. Kappa was voorloper qua strakkere shirts. Adidas is nu trouwens nog steeds wel iets ruimer zittend qua model.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Ajax moet inderdaad Umbro zijn maar dat bestaat niet meer.
Puma vond ik erg wisselvallig. Laten we niet vergeten dat we ook hebben moeten protesteren tegen dat zeemanspak een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
Ow oeps, mijn fout. Brrr, dat shirtquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat uitshirt van Blauw en beige was toch van Kappa?
[ afbeelding ]
Ik vond Adidas over het algemeen wel strakke shirts maken in ons geval (in de zin van vormgeving, niet qua pasvorm). Wat mij betreft is dit een goed voorbeeld:
[ afbeelding ]
Oftewel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:06 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, gewoon een leuke link omdat er toch niets gaande is rondom Feyenoord. Niet totdat die saaie interlands zijn gespeeld.
Niet als zijn contract gewoon ontbonden wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vandaag is toch de laatste dag dat Cissé kan vertrekken?
Kost toch geld man, dan houd het meteen al op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als zijn contract gewoon ontbonden wordt.
Hij heeft volgens mij nooit bijgetekend, maar had gewoon een belachelijk lang contract.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kost toch geld man, dan houd het meteen al op.
Blijft jammer dat Koeman de zwakte van Immers niet onderkent. Als Boetius terug is en je hebt Bakkal in plaats van Immers kon het nog best een mooi seizoen worden.
Weet niet wanneer die Cisse voor het laatst bijgetekent heeft en voor hoelang maar het moet wel absurd lang zijn aangezien die blessure nu al sinds 2009 speelt.
Hij kan toch ook tijdens de winterstop nog gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vandaag is toch de laatste dag dat Cissé kan vertrekken?
Edit; Vandaag is de deadline inderdaad, heeft geen oren naar Turkije.
Na 4 jaar zakkenvullen en geen reet presteren, lekker nog een jaar blijven!
Ja maar ik doel eigenlijk ook op het feit dat Bakkal dan niet gaat komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij kan toch ook tijdens de winterstop nog gaan?
Klopt 5 jaar. Maar ja Immers ook 4 jaar. Ook heel lang.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij nooit bijgetekend, maar had gewoon een belachelijk lang contract.
Nog 3 jaar Immersquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt 5 jaar. Maar ja Immers ook 4 jaar. Ook heel lang.
Eens. En we zijn alweer te laat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Zou echt een schande zijn als een kutclubje als Trabzonspor er wel in slaagt om Guidetti te huren, en wij niet.
Ik denk dat Immers altijd weer welkom is bij ADO.. Volgend seizoen komen Slabbekoorn en Sleegers eraan. Dus dan je verlies accepteren en verkopen/weggeven. Miskoop.quote:
Dit soort ergernissen zullen we nog jaren hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Zou echt een schande zijn als een kutclubje als Trabzonspor er wel in slaagt om Guidetti te huren, en wij niet.
Die zouden het financieel niet fair kunnen spelen. Wel frustrerend natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:44 schreef PIETR het volgende:
Tja, dat is toch echt de eigen schuld van Feyenoord, valt Cissé niet te verwijten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Edit; Vandaag is de deadline inderdaad, heeft geen oren naar Turkije.
Na 4 jaar zakkenvullen en geen reet presteren, lekker nog een jaar blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |