Staan er nou hekken? Ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Flink wat afgehaald van de parterrevakken (W/Z)
Laatste drie rijen zijn weggehaald, deze foto laat enkel de weggehaalde stoeltjes zien, maar die 'ondergrond' is dus ook weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Staan er nou hekken? Ik zie het verschil niet.
Maar hoe kunnen ze nou de laatste drie rijen weghalen. Die plaatsen zijn toch gewoon verkocht?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste drie rijen zijn weggehaald, deze foto laat enkel de weggehaalde stoeltjes zien, maar die 'ondergrond' is dus ook weg.
Nee, Feyenoord had er al rekening mee gehouden met de seizoenskaartverkoop. Maar vertelt dit dus pas achterafquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze nou de laatste drie rijen weghalen. Die plaatsen zijn toch gewoon verkocht?
Zal wel meevallen. Er zullen evenveel stoeltjes als seizoenskaarten/losse kaarten zijn voor die vakken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan, dat is niet misselijk met die stoeltjes. 800 stoelen in totaal las ik. Zal wel lekker dringen worden in W en Z met alle gevolgen van dien.
Gelukkig valt het op W3 wel mee ouwe rakker. Vorig jaar op Z4 was het echt dringen, zeker bij topwedstrijden. Bij W1 zal dat wel overeenkomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo dan, dat is niet misselijk met die stoeltjes. 800 stoelen in totaal las ik. Zal wel lekker dringen worden in W en Z met alle gevolgen van dien.
Dat wordt nu helemaal dramatisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef onlogisch het volgende:
Alsof er mensen zitten op W1/Z4
En het is er sowieso altijd al dringen geblazen, niks nieuws dus. Daar veranderen 3 weggehaalde rijen bar weinig aan.
Thomasson en zijn scheepsnikkersquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:24 schreef FRWolt het volgende:
Puma vond ik erg wisselvallig. Laten we niet vergeten dat we ook hebben moeten protesteren tegen dat zeemanspak een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
Sta je dan, als grote man die echt wat heeft bereikt, naast Slory, Wijnaldum en Biseswar. Wat moet die man zich ellendig voelen in zo'n shirt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thomasson en zijn scheepsnikkers
De 26e. Scheelt dat we thuis spelen, zou wel heel erg zijn als we al niet eens meer thuis van Dordrecht 90 kunnen winnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef TN-FR het volgende:
Wanneer spelen we tegen Dordt?
Die draaien namelijk ook erg lekker momenteel en geen zin om er ook al zo vroeg uit te vliegen in dat toernooi
Steenvoorden is wel naar Dordrecht hè, ik ben nog niet zeker van die overwinningquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
De 26e. Scheelt dat we thuis spelen, zou wel heel erg zijn als we al niet eens meer thuis van Dordrecht 90 kunnen winnen.
Steenvoorden gaat sowieso scoren. Toto zal daarop maximaal 1,07 geven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Steenvoorden is wel naar Dordrecht hè, ik ben nog niet zeker van die overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |