Meer winst voor Adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vraag me alleen af hoeveel nut het heeft om met een groot merk in zee te gaan als de distributie alleen via de officiële fanshops gaat.
Maar ook minder afzet lijkt me toch.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meer winst voor adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.
Lijkt me niet, online verkoop zal binnen afzienbare tijd de overhand nemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ook minder afzet lijkt me toch.
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan (quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik baalde er al van dat de Feyenoord retroshirts niet meer door Copa gemaakt/verkocht mochten worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord shirts zijn nu zo'n beetje verkrijgbaar bij elke sportzaak ik Nederland. Zou raar zijn als dat met Adidas niet meer het geval is.
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Arme jongen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
Ik verplaatste de Ajaxshirtjes altijd naar het uitverkooprekje.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
We zitten in de Zalando-generatie vrees ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beetje provincieclub achtig. Dat er vanaf 100 meter buiten de bebouwde kom van Kerkrade niemand meer in Roda JC merchandise geïnteresseerd is begrijp ik, maar bij Feyenoord ligt dat toch anders.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap dan alleen niet waarom je met Adidas in zee gaat, als je toch niet van hun distributienetwerk gebruik gaat maken.
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het gaat opbrengen, hoop/neem aan dat ze meer betalen dan Puma
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.
Weet zo gauw even niet wat je bedoelt.. Heb je voorbeeld?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...Maar ik vind die uitsparingen op de mouwen voor Europese badges e.d. altijd superlelijk bij Adidas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |