Meer winst voor Adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vraag me alleen af hoeveel nut het heeft om met een groot merk in zee te gaan als de distributie alleen via de officiële fanshops gaat.
Maar ook minder afzet lijkt me toch.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meer winst voor adidas en Feyenoord, minder winst voor de tussenhandel.
Lijkt me niet, online verkoop zal binnen afzienbare tijd de overhand nemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ook minder afzet lijkt me toch.
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan (quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik baalde er al van dat de Feyenoord retroshirts niet meer door Copa gemaakt/verkocht mochten worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord shirts zijn nu zo'n beetje verkrijgbaar bij elke sportzaak ik Nederland. Zou raar zijn als dat met Adidas niet meer het geval is.
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Arme jongen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
Ik verplaatste de Ajaxshirtjes altijd naar het uitverkooprekje.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon zonde en jammer. Vond dat altijd wel wat hebben, dat waar je ook in het land kwam in een sportzaak je altijd een Feyenoord en Ajaxshirtje zag hangen en die van de plaatselijke voetbalclub. Toch een stuk uitstraling.
Persoonlijk hing ik dan altijd 1 Feyenoord-shirtje voor het volle rek Ajax-shirtjes. Die lol moet ik nu ook missen dus.
We zitten in de Zalando-generatie vrees ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beetje provincieclub achtig. Dat er vanaf 100 meter buiten de bebouwde kom van Kerkrade niemand meer in Roda JC merchandise geïnteresseerd is begrijp ik, maar bij Feyenoord ligt dat toch anders.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap dan alleen niet waarom je met Adidas in zee gaat, als je toch niet van hun distributienetwerk gebruik gaat maken.
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het gaat opbrengen, hoop/neem aan dat ze meer betalen dan Puma
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ene kant uiteraard jammer dat Puma weg gaat maar dat zat er aan te komen. En dan is Adidas denk ik toch wel het beste alternatief.
Weet zo gauw even niet wat je bedoelt.. Heb je voorbeeld?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat het voor ons uitmaakt, want wij spelen niet Europees...Maar ik vind die uitsparingen op de mouwen voor Europese badges e.d. altijd superlelijk bij Adidas.
Precies hetzelfde hier jaquote:Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
Afschuwelijk ja. Al is in mijn gedachten adidas nog altijd Feyenoord en Ajax umbro
Real bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 5 september 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet zo gauw even niet wat je bedoelt.. Heb je voorbeeld?
Boetius heeft zijn rentree gemaakt.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:30:26In het geheim een wedstrijdje gespeeld #rkcfey! Rentree #Boetius. http://t.co/3JjeRDUehO reageer retweet
Dan is hij hopelijk over 1,5 week fit genoeg om minimaal een helft mee te doen tegen NEC. Beter! Dan kan hij mooi Schaken vervangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius heeft zijn rentree gemaakt.twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:30:26In het geheim een wedstrijdje gespeeld #rkcfey! Rentree #Boetius. http://t.co/3JjeRDUehO reageer retweet
Oh dat is best lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Real bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Is die ook geheim?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitslag trouwens!
2-0 voor RKC.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dat is best lelijk inderdaad.![]()
Is me alleen nooit echt opgevallen. Maar dan vooral bij shirts met lange mouwen is het heel lelijk vind ik. Bij korte mouwen vind ik het nog wel mee vallen, omdat die strepen dan niet eronder nog doorlopen. Sowieso nog maar de vraag of we shirts met lange mouwen krijgen..
[..]
Is die ook geheim?
Bij ons gaan ze dan ook nog de strepen in het zwart doen. Op zich geen probleem, zolang maar niet nog meer zwarte 'design' accenten gaan aanbrengen...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh dat is best lelijk inderdaad.![]()
Is me alleen nooit echt opgevallen. Maar dan vooral bij shirts met lange mouwen is het heel lelijk vind ik. Bij korte mouwen vind ik het nog wel mee vallen, omdat die strepen dan niet eronder nog doorlopen. Sowieso nog maar de vraag of we shirts met lange mouwen krijgen..
[..]
Is die ook geheim?
Mijn darmfloraquote:
twitter:RKCWAALWIJK twitterde op donderdag 05-09-2013 om 16:43:14#RKC won zojuist, in een duel dat achter gesloten deuren werd gespeeld, van #Feyenoord: 2-0. Lees meer: http://t.co/tUDuPiMB0u. #rkcfey reageer retweet
De officiële twitter van RKC zelf: https://twitter.com/RKCWAALWIJKquote:
quote:Het vlaggenschip van RKC WAALWIJK speelde vanmiddag, achter gesloten deuren, in het Mandemakers Stadion een vriendschappelijke wedstrijd tegen Feyenoord. De Waalwijkers wonnen met 2-0 van de Rotterdamse formatie.
Voor de rust opende namens RKC WAALWIJK middenvelder Desley Ubbink de score. Na de pauze verdubbelde Dennis Lemke de marge, daarmee direct tekenend voor de eindstand: 2-0.
Godver wat slecht.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De officiële twitter van RKC zelf: https://twitter.com/RKCWAALWIJK
[..]
Ubbink en Lemke hebben anders ook nog geen wedstrijd voor RKC gespeeld en daarbij, ook de 2e keus hoort te winnen van RKC.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godver wat slecht.
Al moet daarbij worden aangetekend dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met een veredeld tweede elftal speelde gezien alle afwezigen.
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dan ook nog de strepen in het zwart doen. Op zich geen probleem, zolang maar niet nog meer zwarte 'design' accenten gaan aanbrengen...
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.
Zou overigens wel baas zijn als Feyenoord heeft afgedongen dat het uitshirt ieder jaar groen wit moet zijn. En dan te beginnen volgend jaar met dit ontwerp:
[ afbeelding ]
Ubbink en Lemke zijn gelukkig wereldspelers in het internationale topvoetbal.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godver wat slecht.
Al moet daarbij worden aangetekend dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met een veredeld tweede elftal speelde gezien alle afwezigen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Vorige keer was dat (uitgezonderd) het kampioenshirt namelijk niet zo volgens mij.
Zou overigens wel baas zijn als Feyenoord heeft afgedongen dat het uitshirt ieder jaar groen wit moet zijn. En dan te beginnen volgend jaar met dit ontwerp:
[ afbeelding ]
Heb je die zwart-met-roze meuk van Ajax wel eens gezien? Ik weet niet of je als Feyenoorder wel zo blij moet zijn met Adidas...quote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |