Zet jezelf er dan tussen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik sta er niet eens tussen godver. Flikker maar op met jullie kutlijstjes stelletje facking zolderkamerautisten. ()
Oh nee klopt, toen ik stemde kwamen er opeens 30 bij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta niet op 1, er klopt dus niks van deze lijst.
Fantastisch resultaat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef freek.etc het volgende:
http://my.jetscreenshot.com/demo/m_20130903-zanq-3kb.jpg
Ik wil graag de unanieme FOK!er bedanken die op mij gestemd heeft. Ik waardeer dat heel erg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een unanieme FOK!ker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef freek.etc het volgende:
http://my.jetscreenshot.com/demo/m_20130903-zanq-3kb.jpg
Ik wil graag de unanieme FOK!er bedanken die op mij gestemd heeft. Ik waardeer dat heel erg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeh, ik zie mijzelf als een artiest die pas na zijn dood erkend wordt. Nog een paar jaartjes en ik verwacht boven aan te staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zet jezelf er dan tussen..
Maar je bent al dood.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Neeh, ik zie mijzelf als een artiest die pas na zijn dood erkend wordt. Nog een paar jaartjes en ik verwacht boven aan te staan.
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef appelen het volgende:
[..]
Braddie haalt je bijna in
Braddie
Volgens mij komen er IP en proxy-verbergers en 10-tallen kloons aan te pas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10
Dit. 100 kloons om dit te winnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Volgens mij komen er IP en proxy-verbergers en 10-tallen kloons aan te pas.
Staat voor haar vetrollenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een aantal users is ineens verdacht snel gestegen en er staan 2 Meloewa's in de top 10
Al lang op LH gestemdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Niet op mij stemmen
Lompehork
Niet op Lompehork stemmen
Bijna 2900 dagen voor het laatst online geweest. En jij gelooft dat die newbies uit ONZ daadwerkelijk op hem hebben gestemd?quote:
Wat heeft dat er mee te maken? Je vroeg wie kikkerlikker is/was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna 2900 dagen voor het laatst online geweest. En jij gelooft dat die newbies uit ONZ daadwerkelijk op hem hebben gestemd?
Omdat hij op twee staat ja, terwijl ik nog nooit van hem heb gehoord.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je vroeg wie kikkerlikker is/was.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen Lompehork zijn. Wisten jullie trouwens dat hij een kloon genaamd Homijn heeft
In natura?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik regel 999.999.999 stemmen voor de hoogste bieder.
Nou ik heb alleen maar pics van mijn zusje, jammer weer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ligt eraan... Pics van je moeder?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat kan ook niet anders
CTRL+Fquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Rodawa het volgende:
Gvd, ik wou sararaats stemmen maar koos per ongeluk voor amenth... en nu kan ik sara niet meer in de lijst vinden, FUCK.
Zelfs ik heb meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Tropanzia het volgende:
Ik blijf steken... Dit heb ik niet verdiend. Ik opende het topic immers. Waar slaat dit op? Nee wtf. Serieus. Nog maar 12 stemmen. Voor mij? Mij?![]()
![]()
Ik wou je er tussen zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik sta er niet eens tussen godver. Flikker maar op met jullie kutlijstjes stelletje facking zolderkamerautisten. ()
Ik heb haar wel zien posten maar zo bijzonder is ze toch niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haar niet kennen![]()
Dat ze eerste word zit er dik in, schande dat je titta niet kent.
Zij is echt heel erg bijzonder. Ze post als een engel die uit de hemel is komen vallen. tittaquote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
Schenkstroop staat er niet eens tussen
[..]
Ik heb haar wel zien posten maar zo bijzonder is ze toch niet?
Is er niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef Unmountable het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van dit?
Heb je nu al een keer op mij gestemd?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij 100 stemmen vertel ik een mop.
Stem dus op mij!
Alleen voor naaqt picca's geef ik 100 stemmenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij 100 stemmen vertel ik een mop.
Stem dus op mij!
Zo kan je zien wie de grootste baas is.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef Unmountable het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van dit?
Heeft geen zin dus. Iedereen weet dat ik de baas der bazenusers ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zo kan je zien wie de grootste baas is.
Hoe oud?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:10 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn zusje.
12quote:
Heb je dan liever pics van mijn 17-jarige zusje?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Jammer weer. Geen stem voor jou.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je dan liever pics van mijn 17-jarige zusje?
Heb jij op mij gestemd dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je nu al een keer op mij gestemd?
Welk zusje precies?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn 17-jarige zusje (of mijn zusje van 12 voor de liefhebbers).
Bij 100 stemmen geef ik de WhatsApp van mijn zusje.
Natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Z'n debiele zusjequote:
Mijn oudste zusje natuurlijk, mijn jongste heeft nog geen smartphone.quote:
Die zou ik maar gauw een smartphone geven, anders gaat ze gepest worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mijn oudste zusje natuurlijk, mijn jongste heeft nog geen smartphone.
Met dank aan jou dus in de top 30?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met jou weet ik het toch niet
Maar had al op jou gestemd.
Beide als je het leif vraagtquote:Op woensdag 4 september 2013 12:21 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ja maar welke van de twee bedoelde ik.
ja. Omdat ik door jou trek heb gekregen in smeerkaas. heb ik jouw stem al?quote:
Komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
ja. Omdat ik door jou trek heb gekregen in smeerkaas. heb ik jouw stem al?
Ik wil er mijn bugles in dippenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Komt eraan.
Er groeit toevallig smeerkaas op me rug.
Dat ik alles doe om een wit voetje en dus stem te halen?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wat moet ik hiervan denken?
Ja gvd nu niet te klef worden hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met dank aan jou dus in de top 30?Je bent een echte FOK!vriend!
Sorry. voor straf zal ik je een foto van m'n kont zenden.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gvd nu niet te klef worden hoor.
Doe maar hier. Niet in een DM naar AJ.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry. voor straf zal ik je een foto van m'n kont zenden.
Okee dealquote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn 17-jarige zusje (of mijn zusje van 12 voor de liefhebbers).
Mag hier geen naakt plaatsen. Excuses voor het ongemakquote:Op woensdag 4 september 2013 12:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Doe maar hier. Niet in een DM naar AJ.
Donequote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Gvd, nu moet ik wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stem op mij als je pen0r langer dan 30cm is.
quote:
Is niet erg bby.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:13 schreef Rodawa het volgende:
Sorry Unscrewed, ik had al op je gestemd zie ik... je komt helaas niet op 8 nu. Los daarvoor is mijn penis wel boven de 30 centimeter.
Pic komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Done
Kom maar op met die picca's van je zusje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Heeft ze al gedaan. Prachtige foto's trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef Salah-al-Din het volgende:
BrEeZaH-meisjes zoals Angel-Joy mogen ook een verzoek indienen voor 50 stemmen in ruil voor picca's
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef MichaelScott het volgende:
Heheh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
Waar?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan. Prachtige foto's trouwens.
DM natuurlijk. Mooie knoppen.quote:
Okee, AJ mag per DM een voorstel doen.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef MichaelScott het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
Hoi! Stemmen kopen?quote:
Oh hoeveel stemmen heb je? Kan je niet vinden?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef sararaats het volgende:
dank aan diegene die mij erin gezet heeft![]()
ik ben gevleid
Je doet het goed, mijn zoon.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van 11 naar 5 gestegen in 24 uur. ondanks dat ik mijzelf hebben moeten selecteren
En weer terug naar 10 nuquote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van 11 naar 5 gestegen in 24 uur. ondanks dat ik mijzelf hebben moeten selecteren
quote:
Nooit van gehoord, van jou trouwens ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haar niet kennen![]()
Dat ze eerste word zit er dik in, schande dat je titta niet kent.
Dus nu heb je 2 stemmen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik kon opeens op mijn mobiel voor de 2e keer op mezelf stemmen. Raar.
Sst. nummer 40!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
Weer even naar de lijst gekeken, wat een kutding.
euh 2 ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh hoeveel stemmen heb je? Kan je niet vinden?
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, 22 mensen vinden mij een leuke user. Hebben die 't even mis
Je bent leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mij niet kennenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, van jou trouwens ook niet.
ik ben nummer 22quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb op je gestemd.quote:
Dven, baas.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd.
Hartelijke groet,
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!quote:
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezaktquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Zelfs de herkansing haal je niet. Geef het maar op!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef maximumrage het volgende:
[..]
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!
Ik heb dit nooit gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Je computer slopen met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef chroestjov het volgende:
Godverdomme!
Nou heb ik onbedoeld ''-Banaan-'' een duimpje omhoog gegeven, hoe kan ik dit terugdraaien.
Sloop je eigen hoofd met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je computer slopen met een hamer.
Shit, jij bent wel een ekte badboy.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
Wordt er alleen maar beter opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef chroestjov het volgende:
Jammer dat disliken niet mogelijk is, zou zeker wat duimpjes omlaag geven.
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
Jij bent niet erg slim hè?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!
Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemdquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik had al voor jou gestemd een paar dagen geleden.
ik krijg bericht dat de naam maximumrage! geen bestaande foker is ofzow!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.
En waarom mogen die weg?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemd
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Grquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.
Mij ben je wel vergetenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Gr
ik krijg fout dat naam niet bestaande fokker isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.
EDIT: ow je hebt het al
Jij boven of ik boven?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
om dat die kut zijn en mij lastig vallen
Bot of weet ik veel wat. Maar als iedereen weet dat hij niet de echte nummer ;e;en kan zijn, gaat iedereen voor nummer twee!quote:
Hoe lang bestaat het stemgebueren al?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Tropanzia het volgende:
Niemand maar dan ook niemand haalt kikkerlikker meer in.
Maar.
Hoe heeft hij het gedaan?
Ik ben een doodnormale jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Shit, jij bent wel een ekte badboy.
Helemaal niets te verliezen.quote:
Geef het op.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Dit komt over als R+R=R=R back maar deze stem krijg je terug.quote:
ok dank!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.
Mij niet vergeten!quote:
2 dagen geleden begon de reeks.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat het stemgebueren al?
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
2 dagen geleden begon de reeks.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn een aantal grapjassen met proxy's bezig, vinden ze leuk ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?
Ik denk dat kikkerlikker een klein beetje vals speelt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit komt over als R+R=R=R back maar deze stem krijg je terug.
Kut, hebben jullie mij door?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn een aantal grapjassen met proxy's bezig, vinden ze leuk ofzo.
Of zijn geheime aanbidder..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik denk dat kikkerlikker een klein beetje vals speelt eerlijk gezegd.![]()
quote:
Enkel op mezelfquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie jou niet zo snel op kikkerlikker,titta1992,Braddie, en capuchon_jongen tegelijk stemmen.
Ach, er werd mij gevraagd om 't lijstje te legen en weer online te knallen. Wat er verder mee gedaan wordt kan mij niet veel schelen, als mensen het willen verpesten, doen ze het toch wel.quote:
Niet doen, dan zou ik weer 38 keer moeten wisselen van computer..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, er werd mij gevraagd om 't lijstje te legen en weer online te knallen. Wat er verder mee gedaan wordt kan mij niet veel schelen, als mensen het willen verpesten, doen ze het toch wel.
Dat had ik al gedaan, twee dagen geleden. Dit lijstje bestond al twee jaar, heb hem alleen even geleegd omdat de originele TS van dit topic er om vroeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Niet doen, dan zou ik weer 38 keer moeten wisselen van computer..
Aha, dus her lijstje blijft nu gewoon zoals het is?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, twee dagen geleden. Dit lijstje bestond al twee jaar, heb hem alleen even geleegd omdat de originele TS van dit topic er om vroeg.
Zeg waarom werkt je site niet op een IP switcherquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie jou niet zo snel op kikkerlikker,titta1992,Braddie, en capuchon_jongen tegelijk stemmen.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Aha, dus her lijstje blijft nu gewoon zoals het is?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeg waarom werkt je site niet op een IP switcher
Vooral doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga van mijn populariteit genieten.
Is dat nou even mooi.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Dven het volgende:
Gefeliciteerd Maximumrage. Je staat erin!
Tegen de tijd dat jij het in je hoofd haalt om het te verwijderen of op opnieuw te maken dan ben ik een ekte baas, net zoals LH of tong80.quote:
Leuke UI.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik had op capuchon_jongen, Tropanzia en tong80 gestemd
En ik?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Sweetheart.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik weleens sympathiek ben.
Ik heb m'n stem op jou weer ingetrokkenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Stem je op mij?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
Sta nog op plaats 35 ook
Ik heb mijn stem nog niet uitgebracht...... Kan je 1 keer stemmen?
Stiekem is dit een verkapte 'stem op mij'quote:Op donderdag 5 september 2013 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje josti's met jullie "Stem op mij! ! !"
Nee, en nu ga ik op iedereen stemmen die onder jou staat.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stiekem is dit een verkapte 'stem op mij'
Bezigheidstherapiequote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, en nu ga ik op iedereen stemmen die onder jou staat.
35quote:Op donderdag 5 september 2013 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
Nu sta je er wel in.
Op plaats #413.
Met 1 stem.
Is goed schatquote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat ben jij niet.
http://forum.fok.nl/user/profile/supergirl
De hele tijd? Ik kom net kijken hierquote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
Wat ben je ook een domme kut. De hele tijd in dit topic stemmen voor een andere supergirl verzamelen terwijl je zelf niet eens in de lijst staat.
ja, sowieso.quote:
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik doe niks.
Wat dacht je van een deel 3? Nodig?
Je moet er nu iets meer werk voor doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heel erg bedankt voor de 13 smileys die ik heb!
Volledig jouw keuze..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken? O-)
nu sta ik bijna laatste!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?
Wie?quote:
Iemand vroeg of ik jou ben. Wie ben jij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef Legs_and_Co het volgende:
[..]
Echt niet.
De onbetwiste populairste meest bazige Fok!-er blijft kikkerlikkert
Wie ben jij. Waarom zit jij op mijn forum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:11 schreef Legs_and_Co het volgende:
En ik ben binnenkort nummer 2 denk ik, zo populair ben ik
Volgens mij is dit mijn forum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie ben jij. Waarom zit jij op mijn forum.
jammer dat het onzin! is, vat je e'm? Subforum onzin hihaho !11!!!!1! einzquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:11 schreef Legs_and_Co het volgende:
En ik ben binnenkort nummer 2 denk ik, zo populair ben ik
Stem je zo vaak op jezelf?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef Legs_and_Co het volgende:
Ik sta op nummer twee!
Hierbij wil ik al mijn fans bedanken die massaal op mij hebben gestemd!
Ik wist niet dat ik zo populair ben!
Ik heb mezelf op de lijst getieft en dus effectief ook op mezelf gestemdquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb op mezelf gestemd
maar het maakt toch niet uit zekers
31.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de lijst getieft en dus effectief ook op mezelf gestemd
Kan me er niet druk om maken.
Heb inmiddels wel 29 stemmen zie ik![]()
Moemoe?quote:
Jij bent dan ook een kutuserquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
om dat die kut zijn en mij lastig vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |