Is dat nou even mooi.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Dven het volgende:
Gefeliciteerd Maximumrage. Je staat erin!
Tegen de tijd dat jij het in je hoofd haalt om het te verwijderen of op opnieuw te maken dan ben ik een ekte baas, net zoals LH of tong80.quote:
Leuke UI.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik had op capuchon_jongen, Tropanzia en tong80 gestemd
En ik?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Sweetheart.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik weleens sympathiek ben.
Ik heb m'n stem op jou weer ingetrokkenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Stem je op mij?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
Sta nog op plaats 35 ook
Ik heb mijn stem nog niet uitgebracht...... Kan je 1 keer stemmen?
Stiekem is dit een verkapte 'stem op mij'quote:Op donderdag 5 september 2013 10:52 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje josti's met jullie "Stem op mij! ! !"
Nee, en nu ga ik op iedereen stemmen die onder jou staat.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stiekem is dit een verkapte 'stem op mij'
Bezigheidstherapiequote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, en nu ga ik op iedereen stemmen die onder jou staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |