Mij niet vergeten!quote:
2 dagen geleden begon de reeks.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat het stemgebueren al?
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
2 dagen geleden begon de reeks.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Er zijn een aantal grapjassen met proxy's bezig, vinden ze leuk ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?
Ik denk dat kikkerlikker een klein beetje vals speelt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer van kikkerlikker gehoord en dat was een jaar geleden betreffende het karpertopic. Heeft dat zo'n onuitwisbare indruk achtergelaten dan?
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit komt over als R+R=R=R back maar deze stem krijg je terug.
Kut, hebben jullie mij door?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er zijn een aantal grapjassen met proxy's bezig, vinden ze leuk ofzo.
Of zijn geheime aanbidder..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik denk dat kikkerlikker een klein beetje vals speelt eerlijk gezegd.![]()
quote:
Enkel op mezelfquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie jou niet zo snel op kikkerlikker,titta1992,Braddie, en capuchon_jongen tegelijk stemmen.
Ach, er werd mij gevraagd om 't lijstje te legen en weer online te knallen. Wat er verder mee gedaan wordt kan mij niet veel schelen, als mensen het willen verpesten, doen ze het toch wel.quote:
Niet doen, dan zou ik weer 38 keer moeten wisselen van computer..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, er werd mij gevraagd om 't lijstje te legen en weer online te knallen. Wat er verder mee gedaan wordt kan mij niet veel schelen, als mensen het willen verpesten, doen ze het toch wel.
Dat had ik al gedaan, twee dagen geleden. Dit lijstje bestond al twee jaar, heb hem alleen even geleegd omdat de originele TS van dit topic er om vroeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Niet doen, dan zou ik weer 38 keer moeten wisselen van computer..
Aha, dus her lijstje blijft nu gewoon zoals het is?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, twee dagen geleden. Dit lijstje bestond al twee jaar, heb hem alleen even geleegd omdat de originele TS van dit topic er om vroeg.
Zeg waarom werkt je site niet op een IP switcherquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie jou niet zo snel op kikkerlikker,titta1992,Braddie, en capuchon_jongen tegelijk stemmen.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Aha, dus her lijstje blijft nu gewoon zoals het is?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeg waarom werkt je site niet op een IP switcher
Vooral doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga van mijn populariteit genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |