Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemdquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik had al voor jou gestemd een paar dagen geleden.
ik krijg bericht dat de naam maximumrage! geen bestaande foker is ofzow!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.
En waarom mogen die weg?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemd
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Grquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.
Mij ben je wel vergetenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Gr
ik krijg fout dat naam niet bestaande fokker isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.
EDIT: ow je hebt het al
Jij boven of ik boven?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
om dat die kut zijn en mij lastig vallen
Bot of weet ik veel wat. Maar als iedereen weet dat hij niet de echte nummer ;e;en kan zijn, gaat iedereen voor nummer twee!quote:
Hoe lang bestaat het stemgebueren al?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Tropanzia het volgende:
Niemand maar dan ook niemand haalt kikkerlikker meer in.
Maar.
Hoe heeft hij het gedaan?
Ik ben een doodnormale jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Shit, jij bent wel een ekte badboy.
Helemaal niets te verliezen.quote:
Geef het op.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Dit komt over als R+R=R=R back maar deze stem krijg je terug.quote:
ok dank!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |