ik ben nummer 22quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, 22 mensen vinden mij een leuke user. Hebben die 't even mis
Ik heb op je gestemd.quote:
Dven, baas.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd.
Hartelijke groet,
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!quote:
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezaktquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Zelfs de herkansing haal je niet. Geef het maar op!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef maximumrage het volgende:
[..]
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!
Ik heb dit nooit gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Je computer slopen met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef chroestjov het volgende:
Godverdomme!
Nou heb ik onbedoeld ''-Banaan-'' een duimpje omhoog gegeven, hoe kan ik dit terugdraaien.
Sloop je eigen hoofd met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je computer slopen met een hamer.
Shit, jij bent wel een ekte badboy.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
Wordt er alleen maar beter opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef chroestjov het volgende:
Jammer dat disliken niet mogelijk is, zou zeker wat duimpjes omlaag geven.
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
Jij bent niet erg slim hè?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!
Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemdquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik had al voor jou gestemd een paar dagen geleden.
ik krijg bericht dat de naam maximumrage! geen bestaande foker is ofzow!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.
En waarom mogen die weg?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor en thuis op jou gestemd
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik via mijn mobiel nog maar een keer op je stemmen dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal morgen op alle andere kantoorcomputers op jou stemmen. Kijken of we samen de top 2 kunnen vormen! Jij en ik, aan de op..
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Grquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Godverdomme, vergeet je zomaar mij.
Mij ben je wel vergetenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb op iedere computer al op jou gestemd, geen zorgen. Gr
ik krijg fout dat naam niet bestaande fokker isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Bovenaan staat: ´username´, daar typ je je usernaam en dan sta je in de lijst.
EDIT: ow je hebt het al
Jij boven of ik boven?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
om dat die kut zijn en mij lastig vallen
Bot of weet ik veel wat. Maar als iedereen weet dat hij niet de echte nummer ;e;en kan zijn, gaat iedereen voor nummer twee!quote:
Hoe lang bestaat het stemgebueren al?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Tropanzia het volgende:
Niemand maar dan ook niemand haalt kikkerlikker meer in.
Maar.
Hoe heeft hij het gedaan?
Ik ben een doodnormale jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Shit, jij bent wel een ekte badboy.
Helemaal niets te verliezen.quote:
Geef het op.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
deze mogen ja weg
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
Dit komt over als R+R=R=R back maar deze stem krijg je terug.quote:
ok dank!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verwijderen doe ik niet aan, maar ik heb je er wel even bijgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |