ik ben nummer 22quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, 22 mensen vinden mij een leuke user. Hebben die 't even mis
Ik heb op je gestemd.quote:
Dven, baas.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd.
Hartelijke groet,
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!quote:
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezaktquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef maximumrage het volgende:
hoe kan ik op de bazenusers pagina komen?? kan je mij toe voegen??
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Zelfs de herkansing haal je niet. Geef het maar op!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef maximumrage het volgende:
[..]
hou jij je muil maar! ik wil de pagina weten meer niet!
Ik heb dit nooit gehad.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Om op die pagina komen moet je tenminste je basiscursus FOK! hebben afgerond en volgens mij ben jij daar keihard mee gezakt
Je computer slopen met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef chroestjov het volgende:
Godverdomme!
Nou heb ik onbedoeld ''-Banaan-'' een duimpje omhoog gegeven, hoe kan ik dit terugdraaien.
Sloop je eigen hoofd met een hamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je computer slopen met een hamer.
Shit, jij bent wel een ekte badboy.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
Wordt er alleen maar beter opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sloop je eigen hoofd met een hamer.
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef chroestjov het volgende:
Jammer dat disliken niet mogelijk is, zou zeker wat duimpjes omlaag geven.
Je kan jezelf er ook bij zetten als je dat zo graag wil, ga zeker niet op je stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
Jij bent niet erg slim hè?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja ja! ik heb die pagina gevonden maar kan mijn naam niet vinden! kan de admin mijn toevoegen?
deze mogen ja weg
# 11 capuchon_jongen 102 Eens
# 44 BBQSausage 17 Eens
# 53 supergirl 13 Eens
# 32 Bondage 27 Eens
# 146 Blondje_93 4 Eens
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude vriendschap sterft nooit, jeweetz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |