Okee dealquote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn 17-jarige zusje (of mijn zusje van 12 voor de liefhebbers).
Bij 100 stemmen geef ik de WhatsApp van mijn zusje.
Mag hier geen naakt plaatsen. Excuses voor het ongemakquote:Op woensdag 4 september 2013 12:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Doe maar hier. Niet in een DM naar AJ.
Donequote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn 17-jarige zusje (of mijn zusje van 12 voor de liefhebbers).
Bij 100 stemmen geef ik de WhatsApp van mijn zusje.
Gvd, nu moet ik wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stem op mij als je pen0r langer dan 30cm is.
quote:
Is niet erg bby.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:13 schreef Rodawa het volgende:
Sorry Unscrewed, ik had al op je gestemd zie ik... je komt helaas niet op 8 nu. Los daarvoor is mijn penis wel boven de 30 centimeter.
Pic komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Done
Kom maar op met die picca's van je zusje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Heeft ze al gedaan. Prachtige foto's trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef Salah-al-Din het volgende:
BrEeZaH-meisjes zoals Angel-Joy mogen ook een verzoek indienen voor 50 stemmen in ruil voor picca's
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef MichaelScott het volgende:
Heheh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
Waar?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan. Prachtige foto's trouwens.
DM natuurlijk. Mooie knoppen.quote:
Okee, AJ mag per DM een voorstel doen.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef MichaelScott het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
Hoi! Stemmen kopen?quote:
Oh hoeveel stemmen heb je? Kan je niet vinden?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:23 schreef sararaats het volgende:
dank aan diegene die mij erin gezet heeft![]()
ik ben gevleid
Je doet het goed, mijn zoon.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van 11 naar 5 gestegen in 24 uur. ondanks dat ik mijzelf hebben moeten selecteren
En weer terug naar 10 nuquote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van 11 naar 5 gestegen in 24 uur. ondanks dat ik mijzelf hebben moeten selecteren
quote:
Nooit van gehoord, van jou trouwens ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haar niet kennen![]()
Dat ze eerste word zit er dik in, schande dat je titta niet kent.
Dus nu heb je 2 stemmen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik kon opeens op mijn mobiel voor de 2e keer op mezelf stemmen. Raar.
Sst. nummer 40!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
Weer even naar de lijst gekeken, wat een kutding.
euh 2 ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh hoeveel stemmen heb je? Kan je niet vinden?
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, 22 mensen vinden mij een leuke user. Hebben die 't even mis
Je bent leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, 22 mensen vinden mij een leuke user. Hebben die 't even mis
Mij niet kennenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, van jou trouwens ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |