Hoe oud?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:10 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn zusje.
12quote:
Heb je dan liever pics van mijn 17-jarige zusje?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Jammer weer. Geen stem voor jou.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je dan liever pics van mijn 17-jarige zusje?
Heb jij op mij gestemd dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je nu al een keer op mij gestemd?
Welk zusje precies?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
Bij 50 stemmen post ik pics van mijn 17-jarige zusje (of mijn zusje van 12 voor de liefhebbers).
Bij 100 stemmen geef ik de WhatsApp van mijn zusje.
Natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Z'n debiele zusjequote:
Mijn oudste zusje natuurlijk, mijn jongste heeft nog geen smartphone.quote:
Die zou ik maar gauw een smartphone geven, anders gaat ze gepest worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mijn oudste zusje natuurlijk, mijn jongste heeft nog geen smartphone.
Met dank aan jou dus in de top 30?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met jou weet ik het toch niet
Maar had al op jou gestemd.
Beide als je het leif vraagtquote:Op woensdag 4 september 2013 12:21 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ja maar welke van de twee bedoelde ik.
ja. Omdat ik door jou trek heb gekregen in smeerkaas. heb ik jouw stem al?quote:
Komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
ja. Omdat ik door jou trek heb gekregen in smeerkaas. heb ik jouw stem al?
Ik wil er mijn bugles in dippenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Komt eraan.
Er groeit toevallig smeerkaas op me rug.
Dat ik alles doe om een wit voetje en dus stem te halen?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wat moet ik hiervan denken?
Ja gvd nu niet te klef worden hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met dank aan jou dus in de top 30?Je bent een echte FOK!vriend!
Sorry. voor straf zal ik je een foto van m'n kont zenden.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gvd nu niet te klef worden hoor.
Doe maar hier. Niet in een DM naar AJ.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry. voor straf zal ik je een foto van m'n kont zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |