CTRL+Fquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Rodawa het volgende:
Gvd, ik wou sararaats stemmen maar koos per ongeluk voor amenth... en nu kan ik sara niet meer in de lijst vinden, FUCK.
Zelfs ik heb meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Tropanzia het volgende:
Ik blijf steken... Dit heb ik niet verdiend. Ik opende het topic immers. Waar slaat dit op? Nee wtf. Serieus. Nog maar 12 stemmen. Voor mij? Mij?![]()
![]()
Ik wou je er tussen zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik sta er niet eens tussen godver. Flikker maar op met jullie kutlijstjes stelletje facking zolderkamerautisten. ()
Ik heb haar wel zien posten maar zo bijzonder is ze toch niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haar niet kennen![]()
Dat ze eerste word zit er dik in, schande dat je titta niet kent.
Zij is echt heel erg bijzonder. Ze post als een engel die uit de hemel is komen vallen. tittaquote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef BozeHaas het volgende:
Schenkstroop staat er niet eens tussen
[..]
Ik heb haar wel zien posten maar zo bijzonder is ze toch niet?
Is er niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef Unmountable het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van dit?
Heb je nu al een keer op mij gestemd?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij 100 stemmen vertel ik een mop.
Stem dus op mij!
Alleen voor naaqt picca's geef ik 100 stemmenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij 100 stemmen vertel ik een mop.
Stem dus op mij!
Zo kan je zien wie de grootste baas is.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef Unmountable het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het nut van dit?
Heeft geen zin dus. Iedereen weet dat ik de baas der bazenusers ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zo kan je zien wie de grootste baas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |