Je bent gewoon jarloers dat jij nog lager dan maximumrage staatquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon jarloers dat jij nog lager dan maximumrage staat
Ik sta er helemaal niet in. Ik weiger mee te doen aan dit soort onzin. "Bazen" is de kanker van KLB.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon jarloers dat jij nog lager dan maximumrage staat
Ik ga maar is een poging wagen om je erin te zetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet in. Ik weiger mee te doen aan dit soort onzin. "Bazen" is de kanker van KLB.
Gestemd op Padlarfquote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet in. Ik weiger mee te doen aan dit soort onzin. "Bazen" is de kanker van KLB.
Oh shit, kan dat?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga maar is een poging wagen om je erin te zetten.
Ik was je voorquote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga maar is een poging wagen om je erin te zetten.
Mijn stem is onderweg. Nu behoor hijzelf tot de "pure kanker".quote:
"Hoe Padlarf een kankeruser werd"quote:Op woensdag 4 september 2013 23:10 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Mijn stem is onderweg. Nu behoor hijzelf tot de "pure kanker".
We gaan straks ons eigen boek schrijven, iedereen die gebruikt maakt van FOK! Is verplicht deze in huis te hebben.quote:
Uh, je reactie was wel de beste reden hiervoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef padlarf het volgende:
Nou dit zal dan wel een beetje mijn eigen schuld zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |