35quote:Op donderdag 5 september 2013 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
Nu sta je er wel in.
Op plaats #413.
Met 1 stem.
Is goed schatquote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat ben jij niet.
http://forum.fok.nl/user/profile/supergirl
De hele tijd? Ik kom net kijken hierquote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
Wat ben je ook een domme kut. De hele tijd in dit topic stemmen voor een andere supergirl verzamelen terwijl je zelf niet eens in de lijst staat.
ja, sowieso.quote:
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik doe niks.
Wat dacht je van een deel 3? Nodig?
Je moet er nu iets meer werk voor doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heel erg bedankt voor de 13 smileys die ik heb!
Volledig jouw keuze..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken? O-)
nu sta ik bijna laatste!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet ik 'm toch leeggooien? Of willekeurig elke dag iemand eruit gooien, om het even wat spannender te maken?
Wie?quote:
Iemand vroeg of ik jou ben. Wie ben jij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef Legs_and_Co het volgende:
[..]
Echt niet.
De onbetwiste populairste meest bazige Fok!-er blijft kikkerlikkert
Wie ben jij. Waarom zit jij op mijn forum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:11 schreef Legs_and_Co het volgende:
En ik ben binnenkort nummer 2 denk ik, zo populair ben ik
Volgens mij is dit mijn forum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie ben jij. Waarom zit jij op mijn forum.
jammer dat het onzin! is, vat je e'm? Subforum onzin hihaho !11!!!!1! einzquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:11 schreef Legs_and_Co het volgende:
En ik ben binnenkort nummer 2 denk ik, zo populair ben ik
Stem je zo vaak op jezelf?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef Legs_and_Co het volgende:
Ik sta op nummer twee!
Hierbij wil ik al mijn fans bedanken die massaal op mij hebben gestemd!
Ik wist niet dat ik zo populair ben!
Ik heb mezelf op de lijst getieft en dus effectief ook op mezelf gestemdquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb op mezelf gestemd
maar het maakt toch niet uit zekers
31.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de lijst getieft en dus effectief ook op mezelf gestemd
Kan me er niet druk om maken.
Heb inmiddels wel 29 stemmen zie ik![]()
Moemoe?quote:
Jij bent dan ook een kutuserquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
om dat die kut zijn en mij lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |