Jaja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
![]()
[..]
Mág
Ik bied je verdorie zelfs nog de keuze...
Ik eet je moeders kut.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
ik eet aardappelpuree boontjes en een gehaktbal
jam
Aardbeien of bosvruchten jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
Wat voor een jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Doe normaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen was
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardbeien of bosvruchten jam?
jmmr LR jmmrquote:
Haha bekkenstootjequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Ga jij eens naar fok.co.ukquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Wanneer is Rens nodig dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
rofl ; ) xDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
Ok, dan zal ik mijn edit ook weer terugdraaien...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Tyron het volgende:
oke sorry donraja
ik ga nu even mijn eten maken ok
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ik vind dit een hele nare opmerking en ik hoop dat je het niet meent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ook niet als je droomhuis er staat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.
Lees het bericht nog eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen, maar..quote:
... dat is nog treurigerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat 'ergens' in Rotterdam deze straat lag.
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet als je droomhuis er staat?
Kielhalen dat mens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.
Waren die namen niet aangepast toen ze er al woonden ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij een buiten TV?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
Jouw kasteel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Ik boycot het al vanaf het begin. Kwam er vandaag op school achter dat er iets aan de hand is met Syrië.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??quote:
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Alles behalve hond uitlaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??
Mooi dat de verhaallijn doorloopt in je post. Je ziet het karakter echt groeien van de hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'
Dit verhaal is minder interessant dan ik dacht.
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.
Wat is GGMM zijn talent dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.quote:
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondagquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
Uh, oke.quote:
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.
[..]
Uh, oke.
Oohja die zijn soms wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.
Hij heeft het talent van Immers ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.
Wat kinderachtigquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
Schending van de privacy denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Is deze opmerking echt zo vies als ik denk dat hij is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Omdat het vol met puberale idiote droeftoeters zat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbaltquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Mij boeit dat soort dingen vrij weinig hoor, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.quote:
Er ging nergens een foto of een link rond ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schending van de privacy denk ik.
*werkquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Ik voetbal ook niet en heb er ook een mening over. Zo zullen er wel meer supporters zijn die niet zelf voetballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Wat een toestand joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Je moet actief voetballen om een mening over voetbal te mogen hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zo heyquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Het was vrij makkelijk terug te vinden als je de eerste pagina las.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er ging nergens een foto of een link rond ?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
De d zit niet eens in de buurt van de k.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Een typo. Allemaal even lachen mensen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
Ik snap eigenlijk ook niet hoe ik dat een jaar fulltime heb volgehouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.
Op een callcenter krijg je echt met de laagste vorm van menselijk leven te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet hoe ik dat een jaar fulltime heb volgehouden.
Zeker helemaal onder de spul. Je zou maar van 9 tot 5 ( of weet ik veel welke tijden) moeten telefoneren. Telefoneren is al kutquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet hoe ik dat een jaar fulltime heb volgehouden.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een callcenter krijg je echt met de laagste vorm van menselijk leven te maken.
Heb je een leuke anekdote?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een callcenter krijg je echt met de laagste vorm van menselijk leven te maken.
Welk spulquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker helemaal onder de spul. Je zou maar van 9 tot 5 ( of weet ik veel welke tijden) moeten telefoneren. Telefoneren is al kut
Nu ik jullie zo hoor zal het bellen naar een klantenservice nooit meer hetzelfde zijn. Schijnen die mensen tegen wie je praat ook een mening te hebben over je en het gesprek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
koffiequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles wat je kan slikken, spuiten, likken, zuipen.
Nooit echt de behoefte gehad om dat tijdens het werk te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles wat je kan slikken, spuiten, likken, zuipen.
Nee, er is niks leuks aan. De domste vraag die ik ooit heb gehad was iemand die zei dat bol.com er opeens helemaal anders uit lag, toen kwam ze er opeens achter dat je bol met één l spelt.quote:
Dat kan je niet meer 'dom' noemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, er is niks leuks aan. De domste vraag die ik ooit heb gehad was iemand die zei dat bol.com er opeens helemaal anders uit lag, toen kwam ze er opeens achter dat je bol met één l spelt.
Anders hou je het toch niet volquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit echt de behoefte gehad om dat tijdens het werk te doen
Ben je toen vriendelijk gebleven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, er is niks leuks aan. De domste vraag die ik ooit heb gehad was iemand die zei dat bol.com er opeens helemaal anders uit lag, toen kwam ze er opeens achter dat je bol met één l spelt.
Zo heb ik ooit iemand gehad die vroeg waar zijn pakketje bleef. 10 minuten aan de lijn gezeten, kon die hele klant niet vinden. Bleek dat 'ie naar UPS wou bellen. Faalquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon zwakzinnig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je niet meer 'dom' noemen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tsja. Was gewoon toeleven naar de weekenden toen. Woonde thuis, vang je 1200 per maand. Is dan best veel geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders hou je het toch niet vol
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit iemand gehad die vroeg waar zijn pakketje bleef. 10 minuten aan de lijn gezeten, kon die hele klant niet vinden. Bleek dat 'ie naar UPS wou bellen. Faal
Tsja. Ik zat wel echt bij UPC in dienst en niet bij zo een gare outsource dus je kon wat minder maken (en meer voor de klant doen).quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat heb ik bij de ABN gehad, die belde eigenlijk voor de Rabobank over een verloren creditcard.
Direct de verbinding verbroken toen ik er achter kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het eerste daggie zit er weer op. Stiekem ben ik er wel blij mee dat het circus weer begonnen is.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het eerste daggie zit er weer op. Stiekem ben ik er wel blij mee dat het circus weer begonnen is.
Sorry te laat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stik er niet in en blijf dan niet voor eeuwig stoppen met ademen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
DafuqJeff Ross ziet er uit........
Hem ken ik helaas wel door Comedy Central. Ik snap die roasts niet zo, de humor erachter dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff was echt tof bij roast of charlie sheenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem ken ik helaas wel door Comedy Central. Ik snap die roasts niet zo, de humor erachter dan he.
Jij kan nergens om lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem ken ik helaas wel door Comedy Central. Ik snap die roasts niet zo, de humor erachter dan he.
Niet eens om VI?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het tv kijken zelden in ieder geval.
7/10quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je van je computer naar je koelkast loopt...
rip in vredequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Nokia is vandaag toch wel overleden als bedrijfIk ga even met mijn Lumia knuffelen.
Kapi vindt alles ten koste van mij grappig, omdat ik hem altijd te slim af ben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor het uitleggen van GGMM zijn grap in kleutertaal?
Kennelijk had hij jouw grap niet begrepen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi vindt alles ten koste van mij grappig, omdat ik hem altijd te slim af ben.
Waarschijnlijk is het in de buitenwereld ook gewoon een zwakzinnige debiel, verder geen aandacht schenken aan dat soort debielen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al die posts over Stijn enzo.
Hij is nog wel te helpen denk ik. Hij moet zich gewoon even leren te gedragen, hij is nu de grenzen aan het opzoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in de buitenwereld ook gewoon een zwakzinnige debiel, verder geen aandacht schenken aan dat soort debielen.
*jouw *schendtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het ergste nog is dat een mod jou privacy schend.
Tot nu toe is de studie zelf vrij saai qua lessen enzo. Maar ik heb dan nog niet echt gewerkt aan het grafische gedeelte.quote:
Hoef je er niet telkens op terug te komen. Laat die jongen lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het ergste nog is dat een mod jou privacy schend.
Doet ggmm inderdaad normaal nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]als het over mods gaat opeens op dit soort dingen letten.
Hij probeert gewoon de schuld bij anderen te leggen om het minder erg te laten doen lijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoef je er niet telkens op terug te komen. Laat die jongen lekker.
Juist ja, alleen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]als het over mods gaat opeens op dit soort dingen letten.
Ik weet wel dat één van de leden zich deze week aan een vrouw heeft gebonden in de vorm van een verloving.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn al jullie mensies in sync of wat?
Sucks for him.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat één van de leden zich deze week heeft aan een vrouw heeft gebonden in de vorm van een verloving.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel dat één van de leden zich deze week heeft aan een vrouw heeft gebonden in de vorm van een verloving.
Gewoon lekker laten gaan die jongen. Hij moet nog een beetje wennen aan FOK!.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon de schuld bij anderen te leggen om het minder erg te laten doen lijken.
Het was fout. Schaam je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mijn boodschap was duidelijk genoeg en die w extra had het niet opeens chinees gemaakt.
Wat? Sync?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn al jullie mensies in sync of wat?
Waar baseer jij dat op ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in de buitenwereld ook gewoon een zwakzinnige debiel, verder geen aandacht schenken aan dat soort debielen.
Of jullie menstruatie cyclusses gesynchroniseerd zijn omdat iedereen loopt te bitchen en te jankenquote:
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn mentor heet René.
Zodirect is GGMM mijn mentor
Nee, we zijn gewoon eckte Hollanders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of jullie menstruatie cyclusses gesynchroniseerd zijn omdat iedereen loopt te bitchen en te janken
Ik vond je interesse al zo verfrissend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over mensen uit de sc ging.Ken heel het begrip 'sync' niet.
Nee, dat jij het blijkbaar stoer vindt om mensen achter je PC stoer af te kraken op basis van Facebook. Zullen we dat ook eens bij jou doen? Kijken hoe jij dat vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op ?
Op mijn aantal posts ?
Het is dan ook geen hboquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.
Een zwakzinnige debiel. Is dat niet dubbelop?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook hoogbegaafde debielen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een zwakzinnige debiel. Is dat niet dubbelop?
René is al 30 man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.
Jij doet het op basis van andere dingen op Fok en ik heb je totaal niet afgekraakt over iets wat ik op die foto zie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat jij het blijkbaar stoer vindt om mensen achter je PC stoer af te kraken op basis van Facebook. Zullen we dat ook eens bij jou doen? Kijken hoe jij dat vindt.
Het topic is niet voor niets op slot gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij doet het op basis van andere dingen op Fok en ik heb je totaal niet afgekraakt over iets wat ik op die foto zie.
Debielen betekent mensen die zwakbegaafd zijn..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook hoogbegaafde debielen.
Ik vind dat een strak plan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens laat elkaar eens met rust.
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.quote:
Ik vind van niet. Debielen zijn gewoon mensen die zich raar gedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Debielen betekent mensen die zwakbegaafd zijn..
o dacht dat er wel hbo was van wat jij doet nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.
niet op hva.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dacht dat er wel hbo was van wat jij doet nu
Ik ga vanavond een tosti maken. Ik had niet genoeg in huis voor een volwaardige avondmaaltijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even citroenkwark van de appie halen.
Oke, doei
Welk topic?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het topic is niet voor niets op slot gegaan.
Je hebt niks te vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Debielen zijn gewoon mensen die zich raar gedragen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even citroenkwark van de appie halen.
Oke, doei
normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, hoe noem je hetgeen dan waar je de laatste 3 weken mee bezig bent?
didi kollerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.hva.nl/opleidi(...)d-multimedia-design/
Jij bent echt een patatje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet post op fok.
Is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.hva.nl/opleidi(...)d-multimedia-design/
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
JR je gedraagt je de laatste tijd als een enorme debiel.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent echt een patatje.
[..]
Is niet hetzelfde. Je kan na deze opleiding die ik doe nog meerdere richtingen uit waar zij me bij kunnen helpen enzo.
Hoe staat het met je site trouwens?
Ik gedraag me al maandenlang hetzelfde hoor, dus wees dan consequent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Jammerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog steeds geen tijd voor gehad
![]()
heb allemaal van die kut dagen, 6:30 opstaan voor school, 12:00 klaar met school, uurtje treinen, direct naar het werk. om 19:00 klaar met werk..
En nu ben ik moe, ga ik film kijken, en dan pitten.
Daarom uitkering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog steeds geen tijd voor gehad
![]()
heb allemaal van die kut dagen, 6:30 opstaan voor school, 12:00 klaar met school, uurtje treinen, direct naar het werk. om 19:00 klaar met werk..
En nu ben ik moe, ga ik film kijken, en dan pitten.
Ok. Ik vind je met terugwerkende kracht een debiel. Bij deze.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gedraag me al maandenlang hetzelfde hoor, dus wees dan consequent.
Uiteindelijk ga je altijd voor de bijl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit nu op de fiets ongeveer halverwege m'n huis en de appie. Zal ik ook nog een blikje bier halen?! Ik weet t nog niet. Wat een spanning.
Ik ben het dan ook. Maar ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ik vind je met terugwerkende kracht een debiel. Bij deze.
Jij bent er ook nooit op het juiste moment hequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik weer wat gemist, gezien de TT?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik fiets nu op de zamenhofdreef. Bijna bij het bier. Of kwark.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Bananenmasker
Ruikt echt superlekker
Ik moet wachten voor de pin. Achter een pool. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte
[..]
Staat genoteerd.
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)quote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)
Ik denk dat je nu DM hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Dr. Mikey is hier een goed voorbeeld van.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo onbeleefd doen Kapi, beetje fatsoenlijk doen tegen onze nieuwe gast.
Niet alleen hem, maar ons allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
Ik prefereer toch de batterijen uit zijn pacemaker halen.quote:
Waarom zou ik dat nu doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de batterijen uit zijn pacemaker halen.
Nou nou nou, rustig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Of hij gooit zijn PC uit het raam, nog beter.
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Hallo,quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Ik denk dat jij en ik er dan boven uit steken. Want ik neem aan dat jij, net als ik, geen bijzonder laag IQ hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou toch
Ik haat Grieken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft beetje overtrained.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.
En ik haat jou ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben gewoon Gijs.
Kom maar. Naar Rotterdam.
Vrijdag. Bedankt voor het vragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggen
Man man wat ben jij elke keer negatief, wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Ja leuk, allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet spul, ik kan daar niet tegen.
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Domme vraag. Het is een griek notabene.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.
gewoon wajong faken uitwonendquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan je een uitkering aanvragen dan wanneer je nog op school zit?
#datdoejemaarergensandersquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Niet? ik wilde net in hashtags gaan praten..laat ik dan wel voor me
Ik denk dat je meer kans maakt bij Wilfred Geneequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.
Daarom spreek ik hem er ook direct op aan. Dit soort voorkeuren kan je beter vroeg in de relatie al in de groep gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Domme vraag. Het is een griek notabene.
Nee laat het hele verhaal maar achter je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Niet? ik wilde net in hashtags gaan praten..laat ik dan wel voor me
Speaking of Greek.. vanavond Get him to the greekquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Domme vraag. Het is een griek notabene.
Rotterdammers, simpel volk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een mongolen zegWie bedenkt er zo iets????
http://petities.nl/petiti(...)xstraat-in-rotterdam
Heb je het over die straatnaam of de petitie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Getekent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je het over die straatnaam of de petitie?
Je doelt op de petitie toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Je hier druk om maken en een petitie voor aanmaken komt anders ook niet erg gezond over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor
Elke stad heeft een wijk met het onderwerp "Griekse mythologie" en daar hoort de held Ajax gewoon bij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor
Lekker boeiend, ik heb getekend. Als ik er zou wonen, dan zou ik verhuizenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hier druk om maken en een petitie voor aanmaken komt anders ook niet erg gezond over.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik heb getekend. Als ik er zou wonen, dan zou ik verhuizen![]()
uhhquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeg dat ook van die andere hoogbegaafde debiel.
Homo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb geen bier gehaald maar dubbelzoute drop.
Jakkiequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb geen bier gehaald maar dubbelzoute drop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |