Waar baseer jij dat op ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in de buitenwereld ook gewoon een zwakzinnige debiel, verder geen aandacht schenken aan dat soort debielen.
Of jullie menstruatie cyclusses gesynchroniseerd zijn omdat iedereen loopt te bitchen en te jankenquote:
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn mentor heet René.
Zodirect is GGMM mijn mentor
Nee, we zijn gewoon eckte Hollanders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of jullie menstruatie cyclusses gesynchroniseerd zijn omdat iedereen loopt te bitchen en te janken
Ik vond je interesse al zo verfrissend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over mensen uit de sc ging.Ken heel het begrip 'sync' niet.
Nee, dat jij het blijkbaar stoer vindt om mensen achter je PC stoer af te kraken op basis van Facebook. Zullen we dat ook eens bij jou doen? Kijken hoe jij dat vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op ?
Op mijn aantal posts ?
Het is dan ook geen hboquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.
Een zwakzinnige debiel. Is dat niet dubbelop?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het in de buitenwereld ook gewoon een zwakzinnige debiel, verder geen aandacht schenken aan dat soort debielen.
Nee. Je hebt ook hoogbegaafde debielen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een zwakzinnige debiel. Is dat niet dubbelop?
René is al 30 man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zorgen, rene is nog niet zo ver dat hij een studie op hbo niveau mag volgen. Laat staan mentor zijn van een klas.
Jij doet het op basis van andere dingen op Fok en ik heb je totaal niet afgekraakt over iets wat ik op die foto zie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat jij het blijkbaar stoer vindt om mensen achter je PC stoer af te kraken op basis van Facebook. Zullen we dat ook eens bij jou doen? Kijken hoe jij dat vindt.
Het topic is niet voor niets op slot gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij doet het op basis van andere dingen op Fok en ik heb je totaal niet afgekraakt over iets wat ik op die foto zie.
Debielen betekent mensen die zwakbegaafd zijn..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook hoogbegaafde debielen.
Ik vind dat een strak plan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens laat elkaar eens met rust.
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.quote:
Ik vind van niet. Debielen zijn gewoon mensen die zich raar gedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Debielen betekent mensen die zwakbegaafd zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |