Jaja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
![]()
[..]
Mág
Ik bied je verdorie zelfs nog de keuze...
Ik eet je moeders kut.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
ik eet aardappelpuree boontjes en een gehaktbal
jam
Aardbeien of bosvruchten jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
Wat voor een jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Doe normaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen was
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardbeien of bosvruchten jam?
jmmr LR jmmrquote:
Haha bekkenstootjequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Ga jij eens naar fok.co.ukquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Wanneer is Rens nodig dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
rofl ; ) xDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
Ok, dan zal ik mijn edit ook weer terugdraaien...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Tyron het volgende:
oke sorry donraja
ik ga nu even mijn eten maken ok
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ik vind dit een hele nare opmerking en ik hoop dat je het niet meent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ook niet als je droomhuis er staat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.
Lees het bericht nog eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen, maar..quote:
... dat is nog treurigerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat 'ergens' in Rotterdam deze straat lag.
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet als je droomhuis er staat?
Kielhalen dat mens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.
Waren die namen niet aangepast toen ze er al woonden ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij een buiten TV?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
Jouw kasteel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Ik boycot het al vanaf het begin. Kwam er vandaag op school achter dat er iets aan de hand is met Syrië.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??quote:
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Alles behalve hond uitlaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??
Mooi dat de verhaallijn doorloopt in je post. Je ziet het karakter echt groeien van de hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'
Dit verhaal is minder interessant dan ik dacht.
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.
Wat is GGMM zijn talent dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.quote:
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondagquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
Uh, oke.quote:
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.
[..]
Uh, oke.
Oohja die zijn soms wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.
Hij heeft het talent van Immers ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.
Wat kinderachtigquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
Schending van de privacy denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Is deze opmerking echt zo vies als ik denk dat hij is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Omdat het vol met puberale idiote droeftoeters zat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbaltquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Mij boeit dat soort dingen vrij weinig hoor, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.quote:
Er ging nergens een foto of een link rond ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schending van de privacy denk ik.
*werkquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Ik voetbal ook niet en heb er ook een mening over. Zo zullen er wel meer supporters zijn die niet zelf voetballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Wat een toestand joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Je moet actief voetballen om een mening over voetbal te mogen hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zo heyquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Het was vrij makkelijk terug te vinden als je de eerste pagina las.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er ging nergens een foto of een link rond ?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
De d zit niet eens in de buurt van de k.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Een typo. Allemaal even lachen mensen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
Ik snap eigenlijk ook niet hoe ik dat een jaar fulltime heb volgehouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |