Schending van de privacy denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Is deze opmerking echt zo vies als ik denk dat hij is?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Omdat het vol met puberale idiote droeftoeters zat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom is het stijn topic gesloten.
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbaltquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat ventje dat nu leuk vindt, laat hem lekker.
Mij boeit dat soort dingen vrij weinig hoor, zolang ik er maar geen last van heb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker tolerant geworden sinds je ons verteld hebt over je bekkenstoten.
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.quote:
Er ging nergens een foto of een link rond ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schending van de privacy denk ik.
*werkquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Ik voetbal ook niet en heb er ook een mening over. Zo zullen er wel meer supporters zijn die niet zelf voetballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Wat een toestand joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal een mening over Ajax vooral terwijl die nieteens voetbalt maar korfbalt
Je moet actief voetballen om een mening over voetbal te mogen hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zo heyquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar van zulk werd word je op termijn wel kinderachtig.
Het was vrij makkelijk terug te vinden als je de eerste pagina las.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er ging nergens een foto of een link rond ?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
De d zit niet eens in de buurt van de k.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Een typo. Allemaal even lachen mensen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, zijn ze weer als kleuters te keer gegaan? Zwakzinnigen op dit forum.
Ik snap eigenlijk ook niet hoe ik dat een jaar fulltime heb volgehouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij best kutwerk, telkens dat soort gesprekken met die klagende mensen. Ik zou dan al heel snel onzin gaan vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |