Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Ik boycot het al vanaf het begin. Kwam er vandaag op school achter dat er iets aan de hand is met Syrië.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens ben ik Syrie schijtziek en ga ik het boycotten. Deze daling in kijkcijfers zal ze wel op andere gedachten brengen.
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??quote:
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Alles behalve hond uitlaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je in kan voetballen? Zwemmen? Slapen? Neuken? De hond uitlaten? Koikarpers kunt houden? Mensen begraven??
Mooi dat de verhaallijn doorloopt in je post. Je ziet het karakter echt groeien van de hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog bij UPC werkte heb ik ooit iemand uit die straat aan de lijn gehad. Moest je aan het begin de straatnaam verifieren. Ik lachen, maar dat had die kut al vaker meegemaakt. Ze vond het niet grappig.
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je toen ook je clubvoorkeur laten blijken?
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus ook meegemaakt. Dat was een vent. Die zei 'Ja, helaas..'
Dit verhaal is minder interessant dan ik dacht.
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Dat deed ik eerder als ik Amsterdammers aan de lijn had.
Wat is GGMM zijn talent dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik Caland ook een complimentje gaf. Jij mist het talent duidelijk om een verhaal boeiend en beeldend te beschrijven.
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.quote:
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondagquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou er dan wel voor aan om 40/45 grappen of jodengrappen te maken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
Uh, oke.quote:
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit had gelijk, je weet dit verhaal behoorlijk spannend te vertellen.
[..]
Uh, oke.
Oohja die zijn soms wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter.
Itt Littlerabbit, die nog steeds volledig wordt genegeerd door Nicki.
Je was niet goed nee, maar ik ben het gewend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt het hoogtepunt weer gemist vanmiddag.
Hij heeft het talent van Immers ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... doorzettingsvermogen? Immers heb ik zelden iemand terug zien keren als mod. Meestal leren ze het na 1x wel.
Wat kinderachtigquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel lekker de monteur pas na het weekend inplannen terwijl klant aangeeft dat hij zo graag voetbal wil zien die zondag
He wat vervelend voor u, echt alleen na het weekend pas een monteur beschikbaar. Zult u toch ergens anders moeten kijken meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |