Jaja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
![]()
[..]
Mág
Ik bied je verdorie zelfs nog de keuze...
Ik eet je moeders kut.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
ik eet aardappelpuree boontjes en een gehaktbal
jam
Aardbeien of bosvruchten jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of ga je oksels scheren. Maar doe in godsnaam IETS.
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens rustig Tyron. Neem je ritalin. Of 2 glazen wijn.
Wat voor een jam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Tyron het volgende:
jam
Doe normaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ik heb jullie moeder mij laten pijpen terwijl ik aan het peopen was
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardbeien of bosvruchten jam?
jmmr LR jmmrquote:
Haha bekkenstootjequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Ga jij eens naar fok.co.ukquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!
Wanneer is Rens nodig dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
rofl ; ) xDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
wat een kanjer posts weer
waar is rens als je hem nodig hebt
Ok, dan zal ik mijn edit ook weer terugdraaien...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Tyron het volgende:
oke sorry donraja
ik ga nu even mijn eten maken ok
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ik vind dit een hele nare opmerking en ik hoop dat je het niet meent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt en voorgoed stopt met ademen.
Ook niet als je droomhuis er staat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar ik zou ook niet graag in een Ajaxstraat wonen.
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ga er dan niet wonen. niet achteraf lopen janken.
Lees het bericht nog eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen de titel gelezen, maar..quote:
... dat is nog treurigerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat 'ergens' in Rotterdam deze straat lag.
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet als je droomhuis er staat?
Kielhalen dat mens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze woont er ook niet. Ze kwam er op een werkloze ochtend achter dat deze straat 'ergens' in Rotterdam lag.
Waren die namen niet aangepast toen ze er al woonden ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij een buiten TV?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
Jouw kasteel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, moeilijk te zeggen. Ik woon nu al in mijn droomhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |