o dacht dat er wel hbo was van wat jij doet nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op hva wist ik geen studie voor me. En op mbo nu dus wel. Dus eerst kijken of het iets is voor me enzo.
niet op hva.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dacht dat er wel hbo was van wat jij doet nu
Ik ga vanavond een tosti maken. Ik had niet genoeg in huis voor een volwaardige avondmaaltijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even citroenkwark van de appie halen.
Oke, doei
Welk topic?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het topic is niet voor niets op slot gegaan.
Je hebt niks te vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Debielen zijn gewoon mensen die zich raar gedragen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even citroenkwark van de appie halen.
Oke, doei
normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, hoe noem je hetgeen dan waar je de laatste 3 weken mee bezig bent?
didi kollerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.hva.nl/opleidi(...)d-multimedia-design/
Jij bent echt een patatje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet post op fok.
Is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.hva.nl/opleidi(...)d-multimedia-design/
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
JR je gedraagt je de laatste tijd als een enorme debiel.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent echt een patatje.
[..]
Is niet hetzelfde. Je kan na deze opleiding die ik doe nog meerdere richtingen uit waar zij me bij kunnen helpen enzo.
Hoe staat het met je site trouwens?
Ik gedraag me al maandenlang hetzelfde hoor, dus wees dan consequent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
JR je gedraagt je de laatste tijd als een enorme debiel.
Jammerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog steeds geen tijd voor gehad
![]()
heb allemaal van die kut dagen, 6:30 opstaan voor school, 12:00 klaar met school, uurtje treinen, direct naar het werk. om 19:00 klaar met werk..
En nu ben ik moe, ga ik film kijken, en dan pitten.
Daarom uitkering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nog steeds geen tijd voor gehad
![]()
heb allemaal van die kut dagen, 6:30 opstaan voor school, 12:00 klaar met school, uurtje treinen, direct naar het werk. om 19:00 klaar met werk..
En nu ben ik moe, ga ik film kijken, en dan pitten.
Ok. Ik vind je met terugwerkende kracht een debiel. Bij deze.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gedraag me al maandenlang hetzelfde hoor, dus wees dan consequent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |