Uiteindelijk ga je altijd voor de bijl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit nu op de fiets ongeveer halverwege m'n huis en de appie. Zal ik ook nog een blikje bier halen?! Ik weet t nog niet. Wat een spanning.
Ik ben het dan ook. Maar ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ik vind je met terugwerkende kracht een debiel. Bij deze.
Jij bent er ook nooit op het juiste moment hequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik weer wat gemist, gezien de TT?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
JR je gedraagt je de laatste tijd als een enorme debiel.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik fiets nu op de zamenhofdreef. Bijna bij het bier. Of kwark.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Bananenmasker
Ruikt echt superlekker
Ik moet wachten voor de pin. Achter een pool. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte
[..]
Staat genoteerd.
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)quote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)
Ik denk dat je nu DM hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Dr. Mikey is hier een goed voorbeeld van.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo onbeleefd doen Kapi, beetje fatsoenlijk doen tegen onze nieuwe gast.
Niet alleen hem, maar ons allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
Ik prefereer toch de batterijen uit zijn pacemaker halen.quote:
Waarom zou ik dat nu doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de batterijen uit zijn pacemaker halen.
Nou nou nou, rustig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Of hij gooit zijn PC uit het raam, nog beter.
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Hallo,quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Ik denk dat jij en ik er dan boven uit steken. Want ik neem aan dat jij, net als ik, geen bijzonder laag IQ hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou toch
Ik haat Grieken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft beetje overtrained.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.
En ik haat jou ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben gewoon Gijs.
Kom maar. Naar Rotterdam.
Vrijdag. Bedankt voor het vragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggen
Man man wat ben jij elke keer negatief, wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Ja leuk, allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet spul, ik kan daar niet tegen.
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Domme vraag. Het is een griek notabene.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.
gewoon wajong faken uitwonendquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan je een uitkering aanvragen dan wanneer je nog op school zit?
#datdoejemaarergensandersquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Niet? ik wilde net in hashtags gaan praten..laat ik dan wel voor me
Ik denk dat je meer kans maakt bij Wilfred Geneequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.
Daarom spreek ik hem er ook direct op aan. Dit soort voorkeuren kan je beter vroeg in de relatie al in de groep gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Domme vraag. Het is een griek notabene.
Nee laat het hele verhaal maar achter je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Niet? ik wilde net in hashtags gaan praten..laat ik dan wel voor me
Speaking of Greek.. vanavond Get him to the greekquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Domme vraag. Het is een griek notabene.
Rotterdammers, simpel volk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een mongolen zegWie bedenkt er zo iets????
http://petities.nl/petiti(...)xstraat-in-rotterdam
Heb je het over die straatnaam of de petitie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Getekent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je het over die straatnaam of de petitie?
Je doelt op de petitie toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Je hier druk om maken en een petitie voor aanmaken komt anders ook niet erg gezond over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor
Elke stad heeft een wijk met het onderwerp "Griekse mythologie" en daar hoort de held Ajax gewoon bij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over de straatnaam. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor
Lekker boeiend, ik heb getekend. Als ik er zou wonen, dan zou ik verhuizenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hier druk om maken en een petitie voor aanmaken komt anders ook niet erg gezond over.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik heb getekend. Als ik er zou wonen, dan zou ik verhuizen![]()
uhhquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeg dat ook van die andere hoogbegaafde debiel.
Homo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb geen bier gehaald maar dubbelzoute drop.
Jakkiequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb geen bier gehaald maar dubbelzoute drop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |