Uiteindelijk ga je altijd voor de bijl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit nu op de fiets ongeveer halverwege m'n huis en de appie. Zal ik ook nog een blikje bier halen?! Ik weet t nog niet. Wat een spanning.
Ik ben het dan ook. Maar ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ik vind je met terugwerkende kracht een debiel. Bij deze.
Jij bent er ook nooit op het juiste moment hequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik weer wat gemist, gezien de TT?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
JR je gedraagt je de laatste tijd als een enorme debiel.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik fiets nu op de zamenhofdreef. Bijna bij het bier. Of kwark.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Bananenmasker
Ruikt echt superlekker
Ik moet wachten voor de pin. Achter een pool. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte
[..]
Staat genoteerd.
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)quote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nina..wie kent haar niet, in 1999 was ze 2,5 jaar jonger dan ik was. Nu is ze inmiddels 2 jaar ouder. Dus misschien dat ze over 5 jaar dood is (als ze 80 is?)
Ik denk dat je nu DM hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Dr. Mikey is hier een goed voorbeeld van.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo onbeleefd doen Kapi, beetje fatsoenlijk doen tegen onze nieuwe gast.
Niet alleen hem, maar ons allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |