Waarom zou ik dat nu doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 'm echt een plezier wilt doen, trek je nu de stekker uit je pc.
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de batterijen uit zijn pacemaker halen.
Nou nou nou, rustig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Of hij gooit zijn PC uit het raam, nog beter.
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Hallo,quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Maargoed, ik ben inderdaad Grieks:P en geboren in 1991, dat hebben jullie goed gezien.
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen.
Hou van voetbal, fitness, vrouwen en eten, ik denk dat ik niet de enige ben met deze interesses?:P
Ik denk dat jij en ik er dan boven uit steken. Want ik neem aan dat jij, net als ik, geen bijzonder laag IQ hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Dr. Mikey is hier een goed voorbeeld van.
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen kleuterschool waarin je in een kring mag vertellen over je interesses. Kom nou toch
Ik haat Grieken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
Ik zit hier vooral om een beetje te cyberpesten en mensen de put in te trappen.Nee, ik zit hier omdat het me gezellig lijkt, en omdat ik ook het een en ander leer van anderen. hou wel van een grapje, maar kan ook serieus zijn af en toe (soms)
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die gtst kijken hebben een bijzonder laag IQ.
Dr. Mikey is hier een goed voorbeeld van.
Heeft beetje overtrained.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo is ook van de fitness, al praat hij daar niet graag over.
En ik haat jou ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben gewoon Gijs.
Kom maar. Naar Rotterdam.
Vrijdag. Bedankt voor het vragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Als je een depressie hebt mag je ook weleens in de stoel gaan liggen
Man man wat ben jij elke keer negatief, wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Ja leuk, allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet spul, ik kan daar niet tegen.
Hoe sta je tegenover homoseksuelen? We kunnen hier wel wat versbloed gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Greco91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |