Vanaf 15 september:quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Trusten het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/ge(...)9a-b258-3605f6a2f8cb
Danny is nóg meer aangekomen....echt triest voor 'm
Hij zei de vorige keer ook dat hij ten tijde van de finale van Obese leefde op 400-500 kcal, dat is bijna nog erger dan een crashdieet. Tuurlijk gaat je lichaam dan alles opslaan op het moment dat je weer meer gaat eten. Maar ben benieuwd naar zijn verhaal.....quote:Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Niet leuk voor hem, maar hij heeft niet goed nagedacht. Nadat hij zijn vriendin (inmiddels weer ex) had leren kennen zijn ze heel veel gaan feesten en eten/drinken omdat hij zich zo gelukkig voelde, dacht niet meer aan zijn gezondheid. En dit is daar helaas het resultaat van.
gaat dat over seizoen 1 of 2?quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Uit de promo blijkt dat het sowieso over seizoen 1 gaat....maar wellicht ook wel over seizoen 2?quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gaat dat over seizoen 1 of 2?
Volgens mij zijn dit nieuwe beelden van Danny, vorige keer was die ook aangekomen maar lang niet zoveel. Hij gaat nu echt weer richting zijn oude postuur, zo zonde. Hij was zo enthousiast, ook dat die weer kon surfen. Wellicht is die toch te ver gegaan tijdens Obese seizoen 1, mensen maakten zich al zorgen dat die te extreem bezig was met sporten en zo veel sneller terug kon vallen in oude patronen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Uit de promo blijkt dat het sowieso over seizoen 1 gaat....maar wellicht ook wel over seizoen 2?
Kloptquote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef Wildervankstertje het volgende:
Volgens mij zijn dit nieuwe beelden van Danny
Ja, maar als je dan 2500 kcal per dag eet, blijft dat heus wel beperkt. Hij is ook heel veel meer gaan eten dan toegestaan en veel minder gaan sporten...quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij zei de vorige keer ook dat hij ten tijde van de finale van Obese leefde op 400-500 kcal, dat is bijna nog erger dan een crashdieet. Tuurlijk gaat je lichaam dan alles opslaan op het moment dat je weer meer gaat eten. Maar ben benieuwd naar zijn verhaal.....
Ja, dat zou kunnen hoor...ben benieuwd wat hij te vertellen heeft want na de vorige 'Hoe gaat het nu met?' was hij een tijdje weer op de goede weg:quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan 2500 kcal per dag eet, blijft dat heus wel beperkt. Hij is ook heel veel meer gaan eten dan toegestaan en veel minder gaan sporten...
Hij is in ieder geval wel het toonvoorbeeld van wat je dus niet moet doen. (Veel) te weinig eten en (veel) teveel sporten en dat in een (veel) te korte periode in relatie tot het grote aantal kilos.quote:Ik ben nu weer bezig met mijn trainster en ik val weer af. Ik sport nu weer 2 a 3 uur per dag, zes dagen per week. En afhankelijk van de dag eet ik tussen de 1500 en 2000 caloriën per dag. Ik weet nu dat sporten voor mij heel belangrijk is. En dat kost veel tijd.Als ik tussen de 100 en 115 kilo ben kan ik naar een schema van drie keer per week een training van anderhalf uur, zegt Radmilo. Ik ga het dit keer veel langzamer afbouwen. Als ik weer 120 kilo weeg kom ik in aanmerking een operatie voor mijn overtollige huid.
Ja, het klinkt heel erg lullig, maar het is gewoon het gedrag van een verslaafde... beterschap beloven maar niet doen, jezelf en anderen voor de gek houden........ ik hoop zo dat ze er niet in trappen en die gozer nu eindelijk ECHT de hulp geven die 'ie nodig heeftquote:Op zondag 8 september 2013 18:20 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen hoor...ben benieuwd wat hij te vertellen heeft want na de vorige 'Hoe gaat het nu met?' was hij een tijdje weer op de goede weg:
[..]
Ik vind dat niet lullig, tenzij je neerkijkt op verslaafden. Verslaving is hoe dan ook zoveel meer dan een gebrek aan wilskracht en ruggegraat. Het gedeelte van de hunkering naar telkens weer en meer dát gedeelte is bij hem volgens mij niet (volledig) aangepakt.quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, het klinkt heel erg lullig, maar het is gewoon het gedrag van een verslaafde
Nee hoor, ik kijk daar zeker niet op neer, sterker nog, ik heb na een eetstoornis zelf een eetverslaving (gehad), maar ik weet dat anderen dat niet altijd een even fijne benaming vinden, dus ik dek me een beetje inquote:Op zondag 8 september 2013 18:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet lullig, tenzij je neerkijkt op verslaafden. Verslaving is hoe dan ook zoveel meer dan een gebrek aan wilskracht en ruggegraat. Het gedeelte van de hunkering naar telkens weer en meer dát gedeelte is bij hem volgens mij niet (volledig) aangepakt.
Ja, ze zeggen van wel, alhoewel dat onderdeel in de uitzendingen onderbelicht is gebleven en naar mijn bescheiden mening in het hele traject ook. Ik heb Chris Powell mensen een stop zien opleggen; het is mij in het licht daarvan een raadsel waarom men bij Danny nooit heeft ingegrepen...quote:Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kregen toch allemaal psychologische hulp?
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de kandidaten van de amerikaanse versie.
man man man, heeft zich weer helemaal laten gaanquote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde hoor...waarom knipt ie dat haar niet af? Vind het echt lelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Terugblik - In twee seizoenen van het RTL 4-programma ‘Obese’ zijn twaalf mensen met levensbedreigende obesitas een heftig traject aangegaan om hun leven en gewicht drastisch te veranderen. De kijker heeft kunnen zien hoe zij een jaar lang hard, heel hard hebben gewerkt in de strijd tegen de kilo’s met verbluffende resultaten.
In ‘Obese: Hoe Is Het Nu Met?’ gaat Wendy van Dijk terug naar een aantal deelnemers. Hoe ziet hun leven er nu uit? Hoe gaat het met hun strijd tegen de kilo’s? En heel belangrijk: zijn zij nog steeds op het gewicht waar ze zo hard voor gevochten hebben? Een aantal deelnemers heeft het succesverhaal kunnen voortzetten en geniet van een ‘nieuw’ leven. Helaas zitten sommige deelnemers, om wat voor reden dan ook, nog steeds midden in dat gevecht tegen de kilo’s en lijkt die strijd moeilijker dan ooit.
Iedereen herinnert zich het verhaal van Danny, Mr. Obese. In het eerste seizoen was te zien hoe hij ruim 150 kilo wist af te vallen. Inmiddels is zijn verhaal er helaas een van ups-and-downs want Danny verliest momenteel de strijd tegen de kilo’s. Als hij niet oppast zit hij binnenkort weer op zijn oude gewicht. Wendy gaat een confronterend gesprek met hem aan en een oude bekende biedt de helpende hand. Ook voor Tamara uit het tweede seizoen is het moeilijk om haar strijd te winnen. Om medische redenen kan zij haar traject niet afmaken. Nu, een half jaar later, heeft ze de draad weer opgepakt. Hoe hard ze er ook voor werkt het lukt haar niet om die kilo’s kwijt te raken. Natuurlijk laat Wendy haar niet vallen.
Op deze twee kandidaten na die hebben bewezen dat ze de strijd aankunnen maar om wat voor reden dan ook even van dat pad af zijn geraakt, zijn er de verhalen van de deelnemers die vast hebben kunnen houden aan hun nieuwe levensstijl. Verhalen over een nieuw begin. Alexander en Katelijn waren te zien in het eerste seizoen van ‘Obese’. Tijdens hun heftige traject om op hun streefgewicht te komen, raken de twee verliefd op elkaar. Inmiddels zijn ze nog steeds samen en lacht het leven de twee enorm toe. Niet alleen voelt Alexander zich door een buik corrigerende operatie als herboren, hij heeft zijn Katelijn ook nog eens ten huwelijk gevraagd. Ook de jongste deelneemster aan ‘Obese’, Amanda, is nog altijd dolgelukkig met haar leven dat compleet is veranderd. Van een onzekere, ongelukkige vrouw is ze nu een zelfverzekerde, jonge slanke vrouw. Ze is op gewicht gebleven en nog steeds stapelverliefd op haar vriend die zij ontmoet heeft in de sportschool tijdens haar ‘Obese’ jaar. Michel uit het tweede seizoen zit nog volop in zijn strijd. Met zijn 1.75 meter woog hij 221 kilo. Het was zelfs zo slecht met hem gesteld dat hij tijdens zijn eerste workout tegen de vlakte ging. Op eigen kracht behaalde hij zijn streefgewicht van 135 kilo maar Michel gaat onverstoorbaar door, recht op zijn doel af.
Voor veel kandidaten is deelname aan ‘Obese’ het begin van een ongelooflijk harde en heftige strijd tegen de kilo’s geweest. Een strijd voor het leven die naast bloed, zweet en tranen, heel veel moois heeft opgeleverd. In drie afleveringen laat Wendy van Dijk zien hoe het nu met hen is.
Het valt me sowieso al mee dat het sommigen wél gelukt is op hun streefgewicht te blijven.quote:Op zondag 15 september 2013 13:35 schreef Pap89 het volgende:
DannyDat had iedereen toch al kunnen voorspellen?
Best wel veel. Valt mij ook mee.quote:Op zondag 15 september 2013 16:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het valt me sowieso al mee dat het sommigen wél gelukt is op hun streefgewicht te blijven.
Danny en Boukje zijn inmiddels alweer een tijdje uit elkaar.quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een interview gelezen met de partner van Danny, in de Grazia meen ik, waarin ze vertelde dat ze medeschuldig was omdat ze allebei hielden van lekker eten. Toen ging het al de verkeerde kant op.
Maar goed, je kunt het probleem wel wegnemen met diëten en sporten, maar als je de oorzaak niet wegneemt, binged-ie weer terug naar zijn oude gewicht.
Oh ja, dit is haar:
[ afbeelding ]
Verbaast me niksquote:Op zondag 15 september 2013 16:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Danny en Boukje zijn inmiddels alweer een tijdje uit elkaar.
Video is no longer availablequote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
De VS heeft ook een 'Danny', eerst boegbeeld en voorbeeld voor velen, uiteindelijk werd de druk hem te hoog: http://www.huffingtonpost(...)eight_n_1574170.html
't Wil nog niet echt lukken met zijn plannen:quote:
Check het filmpjequote:
of een golddigger, of hij heeft een leuk karakter.quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Wil nog niet echt lukken met zijn plannen:
[ afbeelding ]
Toen hij tijdelijk slank was, was het echt wel een knappe ventquote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
of een golddigger, of hij heeft een leuk karakter.
Gezien in het filmpje. Ik zou hem inderdaad wel doen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen hij tijdelijk slank was, was het echt wel een knappe vent
Ja, het is wel een telefoonfoto van juni ofzo, zag hem op de FB van Alexanderquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Is dat Katelijne links?Wat een oubollige look zeg, ze lijkt wel 20 jaar ouder zo, zonde.
Alexander heeft toch ook een doodnormaal postuur?quote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zo te zien maar eentje met beetje redelijk gewicht, Angeli heette ze toch?(links van Danny)
Hmm sommige vind ik wel weer wat steviger geworden.quote:
Falen staat los van kilo's. Gaat meer om kijkcijfers en (dus) commercials.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus we kunnen wel stellen dat het programma faalt eigenlijk.
Ik haal hier net een zwik saucijzebroodjes uit de oven.quote:Op zondag 15 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
En dan in de reclame een kar vol chocoladerepen
Welkom bij RTL. Doen ze expres zodat je de reclames kijkt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb snoep en wijn. En erger me eraan dat ze weer niet op tijd kunnen beginnen
Maar wel het risico dat je gaat zappen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welkom bij RTL. Doen ze expres zodat je de reclames kijkt.
Iedereen kijkt toch wel.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel het risico dat je gaat zappen.
Laat ik het anders zeggen. Een programma als deze heeft als doel om te scoren, maar ook om die mensen te helpen om een gezonder gewicht en leven te bereiken. Op de lange termijn lijkt dat doel niet te lukken voor de meerderheid, als ik zo die foto zag.quote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Falen staat los van kilo's. Gaat meer om kijkcijfers en (dus) commercials.
De producten worden ons ongewild opgedrongen, ze worden niet vervangen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
Weer 90 minuten product replacement kijken dus.
Welnee, dat interesseert RTL geen hol. Liefst niet tijdens de serie d00d gaan, verder maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
...maar ook om die mensen te helpen...
ja ja fuquote:Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De producten worden ons ongewild opgedrongen, ze worden niet vervangen.
wmb?quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk tot half 9 denk ik, dan WMB.
Even kijk of dit wat is.quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk tot half 9 denk ik, dan WMB.
Wegmisbruikers.quote:
Blijft een familiezenderquote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Hij doucht met zijn onderbroek aan. Niet dat ik de rest wil zien trouwens
RTL niet, maar mensen zoals Wendy die echt in contact staan met de kandidaten wel.quote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, dat interesseert RTL geen hol. Liefst niet tijdens de serie d00d gaan, verder maakt het niet uit.
Hoe eerder je weduwe bent, hoe eerder je vrij kan beschikken over de centenquote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ah, Boukje hield wel van die levensstijl, denk ik...
Klopt. Hij slaat door, in alles.quote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef Reismeis het volgende:
Toen ie op z'n dunst was, dat zag er ook niet goed uit hoor.
Nou dat inderdaad! Hoe werkt zoiets? 10 zakken patat per dag of zo?quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef MissJ het volgende:
tering hee dan moet je echt véél vreten hoor om zoveel in een relatief korte tijd aan te komen
Ge ken de groeten uit Brabant krehge, kut!quote:
............okequote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef douche-eendje het volgende:
Angeli ziet er wel echt supergoed uit btw.
Dikke bak of dikke buik?quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Als 'ie die dikke bak de deur uit doet kan 'ie tien jaar een personal trainer betalen
Kom ook uit Brabant maar van haar accent krijg ik de kriebelsquote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ge ken de groeten uit Brabant krehge, kut!
Heel veel bingen ja. Die Danny moet niet sporten, die moet therapie.quote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad! Hoe werkt zoiets? 10 zakken patat per dag of zo?
Ja dat dacht ik ook al. Ik sport ook niet maar ik ben helemaal niet dik misschien eet ik niet zo veelquote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dan vreet je toch ook gigantisch veel?
ja want wedden dat hij nu weer als een malle gaat sporten en daar niet mee op kan houden straks?quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel veel bingen ja. Die Danny moet niet sporten, die moet therapie.
Jaloersquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef hexje het volgende:
Danny heeft weer grotere borsten dan ik heb.
Picsquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef hexje het volgende:
Danny heeft weer grotere borsten dan ik heb.
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashenquote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef MissJ het volgende:
tering hee dan moet je echt véél vreten hoor om zoveel in een relatief korte tijd aan te komen
Nee, die van hem hangen.quote:
1 kg vet > 7000 kcal, afaik. Nou ja... uhm. Zon 1250 kcal per dag teveel over een lijn van anderhalve jaar. Dat is best wel veelquote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad! Hoe werkt zoiets? 10 zakken patat per dag of zo?
Ja, als je er 100 kilo aanvreet in twee jaar eet je, gemiddeld gezien, op een dag twee keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dan vreet je toch ook gigantisch veel?
Kan ook een snelle stofwisseling zijn misschienquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Ik sport ook niet maar ik ben helemaal niet dik misschien eet ik niet zo veel
Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
10 kilo per maandIk wil nu echt weten wat hij allemaal eet op een dag.
Ook dat jaquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashen
Precies, twee extremen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja want wedden dat hij nu weer als een malle gaat sporten en daar niet mee op kan houden straks?
Oh dat zou kunnen al heb ik er geen verstand van. Eindelijk weer eten, bewaren!quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?
Het is een blijvertje iddquote:Op zondag 15 september 2013 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Maarja. Mr Obese is inderdaad Mr Obese...
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashen
Idd... Damn wat eten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.
Mwah, denk dat ze eerst eens in beeld moeten brengen wat zijn voedingspatroon was in de after-obese tijd. Als je zoveel aankomt in een maand, er op los leeft, tsja.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?
Ja sowieso te veel...maar ik denk niet de 10 zakken patat enz wat hier werd gezegd. Maar wie weet zegt hij er zo nog wat overquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.
Hij geeft zelf ook aan dat dat maximaal 10, 15 kilo had mogen zijn... dat lijkt me wel heel terecht.quote:Op zondag 15 september 2013 20:22 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja sowieso te veel...maar ik denk niet de 10 zakken patat enz wat hier werd gezegd. Maar wie weet zegt hij er zo nog wat over
Oh, hij zal zeker verkeerd hebben gegetenquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ze eerst eens in beeld moeten brengen wat zijn voedingspatroon was in de after-obese tijd. Als je zoveel aankomt in een maand, er op los leeft, tsja.
Jep... luister maarquote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, hij zal zeker verkeerd hebben gegeten
ditquote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Hij heeft een psych nodig, denk ik. Eentje die diep graaft...
Dit.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is er in die aflevering nog wat gezegd over wat zijn eetgedrag kan verklaren?quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zal hem toch niet beletten om alsnog naar de winkel/snackbar te gaan ?quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt geld zat, Danny, laat die boodschappen desnoods dagelijks bezorgen
Idd. Hij vertelt wat wij willen horen, maar handelt er niet naar.quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Trusten het volgende:
Hij vertelt nog steeds heel blij over eigenlijk heel heftige dingen....één en al schijn volgens mij
Dat had gekund, ware het niet dat 'ie direct na Obese al de mist in ging. Als 'ie nou pas na het vertrek van Baukje was gaan vreten was dat wel een logische conclusie geweest, maar nu...quote:
Of om ook nog zooi te bestellen... kan online ook.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat zal hem toch niet beletten om alsnog naar de winkel/snackbar te gaan ?
Je zag hem ook zijn verdriet wegstoppen net...quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Trusten het volgende:
Hij vertelt nog steeds heel blij over eigenlijk heel heftige dingen....één en al schijn volgens mij
Maar toch knap van d'r dat ze op gewicht is gebleven. Volgens mij heeft zij nu ook echt voor zichzelf gekozen.quote:
Dat is voor vrouwen niks inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft 6 kilo vast alsof het niks isBikkel
En in een soort mix van Brabants en Volendams of zo.quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ze praat wel heeeel erg met consumptie
Baukje is de vet & golddiggerquote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal Baukje hem ook verlaten hebben omdat ie weer zo dik werd?
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal Baukje hem ook verlaten hebben omdat ie weer zo dik werd?
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
In 5 dagen 8,5 kilo kwijt?
Kan ook nooit gezond zijn..
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?
Ik vind het zo extreem allemaalquote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...
Hmm oke. Raar verhaal.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Ik vraag me ook echt af of uren sporten de manier is om blijvend af te vallen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het zo extreem allemaal
Ik bedoel.. moet je dat wel willen? Zo snel afvallen en elke dag uren sporten?
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Haha ja, dat zei ze vorig jaar tijdens de eerste terugblik. Ze zei letterlijk: Het eerste wat ik dacht was, dit is mijn man!!!quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Ja, dat ontken ik toch ook niet? Maar als je die berg blubber de douche uit ziet glibberen en denkt 'dat is mijn vent', geloof ik echt niet dat het om zijn lieve ogen gingquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.
Hahahaquote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie je de sponsoractie rijdt? Niet zo moeilijk, voor het salaris van de bestuurders
Inmiddels net zo'n commerciële kermis als de Unox-nieuwjaarsduik.quote:
Angeli zei toch iets van 'maak er voor jou maar tien van' ?quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
Danny tussen 6 planken wordt lastig. Of ze moeten een paar sequoia's omhakken.
Zo zeg! Ja pap, doe wat je wilt, maar val ons er niet mee lastig.quote:
Hij haalde adem en er zat weer 5 kilo aanquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
danny is die 8 kilo alweer aangekomen na de reclame?
Hier een bak met bessen, aardbeien en frambozen, mjammie!quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
Zo ,reclame. Nu tijd voor mn bakkie magere kwark met muesli en lijnzaad. Omz
*kijkt naar glas cola*quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zuip een fles Crystal clear leegwe zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Zit nokkievol met Aspartaam. Over een paar jaar zien we jou in een ander soort programma.quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zuip een fles Crystal clear leegwe zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Het motiveert me wel altijd weer zo'n programma om op gewicht te blijven gek genoeg.quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Is niet vreemd. Heel het topic had tijdens de reguliere zondagafleveringen het idee om maandagochtend te gaan lopen voor werkquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Het motiveert me wel altijd weer zo'n programma om op gewicht te blijven gek genoeg.
Hier hetzelfde haha, vaak moet ik de yoghurt over datum weggooien maar nu vond ik het wel toepasselijk wat gezonds te eten (het is dat ik verder niets in huis heb, voor mij trouwens de manier om niet walgelijk te gaan vreten)quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
Zo ,reclame. Nu tijd voor mn bakkie magere kwark met muesli en lijnzaad. Omz
Jaha, ik ken de horrorverhalen. Valt allemaal wel meequote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit nokkievol met Aspartaam. Over een paar jaar zien we jou in een ander soort programma.
Mwah, ik ben al zo'n 16 kilo afgevallen, nog 6 te gaanquote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
we zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Ik zuip me ook de pleuris aan Cola Light hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaha, ik ken de horrorverhalen. Valt allemaal wel mee
Goed bezig danquote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zuip me ook de pleuris aan Cola Light hoor.
Looizuur, Theïne. The worst.quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb gewoon een pot thee. Geen suiker of zoetstoffen nodig.
Daarom Groene Theequote:
Nee, maar wat verwacht je dan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vel technisch zien ze er natuurlijk nog steeds niet uit
Ik heb er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef Laysa het volgende:
Ik versta haar prima.
maar mijn schoonfamilie komt dan ook uit Oss
Zou nog het beste zijn ookquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan 'ie niet gewoon bij Angeli gaan wonen?
Dat is wel knap jaquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Van alleen deze dame of in z'n geheel?quote:
Zij heeft geloof ik zelfs een eigen groepje in die sportschoolquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is ook meteen mental coach geworden.
Succesvolle mensen lijken niet zo leuk of zo... viel me ook op met die vrouw in seizoen 2 die niet miepte, maar gewoon deed. Had lang niet zoveel topicsquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Ge-editquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van alleen deze dame of in z'n geheel?
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doenquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Angeli niet een cursus Nederlands gaan volgen (om de critici de mond te snoeren) en dan zelf het programma presenteren?
Wendy wel. Denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
Tegen het schuren van de benen.quote:
Voor permanent markers?quote:
Nee, maar over hem wordt ook gezeurd toch? Ik zou het best tof vinden. Of een echt mens-presentatrice, die ijshoorntjes eet. Linda of Irene of zo. Wendy is echt niks, vind ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |