Ja, het is wel een telefoonfoto van juni ofzo, zag hem op de FB van Alexanderquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Is dat Katelijne links?Wat een oubollige look zeg, ze lijkt wel 20 jaar ouder zo, zonde.
Alexander heeft toch ook een doodnormaal postuur?quote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zo te zien maar eentje met beetje redelijk gewicht, Angeli heette ze toch?(links van Danny)
Hmm sommige vind ik wel weer wat steviger geworden.quote:
Falen staat los van kilo's. Gaat meer om kijkcijfers en (dus) commercials.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus we kunnen wel stellen dat het programma faalt eigenlijk.
Ik haal hier net een zwik saucijzebroodjes uit de oven.quote:Op zondag 15 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
En dan in de reclame een kar vol chocoladerepen
Welkom bij RTL. Doen ze expres zodat je de reclames kijkt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb snoep en wijn. En erger me eraan dat ze weer niet op tijd kunnen beginnen
Maar wel het risico dat je gaat zappen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welkom bij RTL. Doen ze expres zodat je de reclames kijkt.
Iedereen kijkt toch wel.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel het risico dat je gaat zappen.
Laat ik het anders zeggen. Een programma als deze heeft als doel om te scoren, maar ook om die mensen te helpen om een gezonder gewicht en leven te bereiken. Op de lange termijn lijkt dat doel niet te lukken voor de meerderheid, als ik zo die foto zag.quote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Falen staat los van kilo's. Gaat meer om kijkcijfers en (dus) commercials.
De producten worden ons ongewild opgedrongen, ze worden niet vervangen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
Weer 90 minuten product replacement kijken dus.
Welnee, dat interesseert RTL geen hol. Liefst niet tijdens de serie d00d gaan, verder maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
...maar ook om die mensen te helpen...
ja ja fuquote:Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De producten worden ons ongewild opgedrongen, ze worden niet vervangen.
wmb?quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk tot half 9 denk ik, dan WMB.
Even kijk of dit wat is.quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk tot half 9 denk ik, dan WMB.
Wegmisbruikers.quote:
Blijft een familiezenderquote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Hij doucht met zijn onderbroek aan. Niet dat ik de rest wil zien trouwens
RTL niet, maar mensen zoals Wendy die echt in contact staan met de kandidaten wel.quote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, dat interesseert RTL geen hol. Liefst niet tijdens de serie d00d gaan, verder maakt het niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |