Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
10 kilo per maandIk wil nu echt weten wat hij allemaal eet op een dag.
Ook dat jaquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashen
Precies, twee extremen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja want wedden dat hij nu weer als een malle gaat sporten en daar niet mee op kan houden straks?
Oh dat zou kunnen al heb ik er geen verstand van. Eindelijk weer eten, bewaren!quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?
Het is een blijvertje iddquote:Op zondag 15 september 2013 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Maarja. Mr Obese is inderdaad Mr Obese...
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashen
Idd... Damn wat eten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.
Mwah, denk dat ze eerst eens in beeld moeten brengen wat zijn voedingspatroon was in de after-obese tijd. Als je zoveel aankomt in een maand, er op los leeft, tsja.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou zijn lichaam niet na het intensieve sporten op 'survival mode' zijn gegaan?
Ja sowieso te veel...maar ik denk niet de 10 zakken patat enz wat hier werd gezegd. Maar wie weet zegt hij er zo nog wat overquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal een combinatie zijn, maar hij heeft ook echt heel heel heel veel teveel gegeten. Dit kom je niet aan als je keurig 2500 kcal per dag eet.
Hij geeft zelf ook aan dat dat maximaal 10, 15 kilo had mogen zijn... dat lijkt me wel heel terecht.quote:Op zondag 15 september 2013 20:22 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja sowieso te veel...maar ik denk niet de 10 zakken patat enz wat hier werd gezegd. Maar wie weet zegt hij er zo nog wat over
Oh, hij zal zeker verkeerd hebben gegetenquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ze eerst eens in beeld moeten brengen wat zijn voedingspatroon was in de after-obese tijd. Als je zoveel aankomt in een maand, er op los leeft, tsja.
Jep... luister maarquote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, hij zal zeker verkeerd hebben gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |